quote:Op maandag 26 juni 2017 16:45 schreef Kaas- het volgende:
M'n droomscenario is uitgekomen!Heb nu twee job offers ontvangen voor twee verschillende tweejarige traineeships die in september starten, dus mag kiezen. Ook is het vanmiddag opgelost dat ik in september mag afstuderen, zolang ik maar in augustus een bewijsje van de universiteit kan aanleveren dat ik dan ver genoeg ben met de scriptie.
Nog geen idee wat ik kies, maar leuke opsteker! Nu eerst gauw weer studeren, want als ik volgende week m'n laatste tentamens ooit niet haal gaat het hele feest alsnog niet door...
Oh pff dat is wel jammer Twister. Nu kan je er wel goed op focussen though! Paar uur per dag voor dit specifieke tentamen en voor de rest beetje chillen!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:29 schreef TwisterNederland het volgende:
Heb een onvoldoende terug, nog later mijn zomervakantie en nog meer stress
Ik heb even helemaal nergens zin in. Het is allemaal maar een puinzooi...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh pff dat is wel jammer Twister. Nu kan je er wel goed op focussen though! Paar uur per dag voor dit specifieke tentamen en voor de rest beetje chillen!
quote:
Ah, ik heb een paar jaar geleden ook een smartwatch gehadquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:16 schreef G-Pier het volgende:
Mijn horloge voor de verandering verwisseld voor een smartwatch.
Dat zuigt inderdaad echt heel hard. Neem even een paar dagen rust voor jezelf, dan kun je ook een beetje relativeren zodat je er met een nieuwe, frisse blik weer in kan stappen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:51 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb even helemaal nergens zin in. Het is allemaal maar een puinzooi...
Even dagje of twee relaxen voordat je er weer tegenaan gaat.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:51 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb even helemaal nergens zin in. Het is allemaal maar een puinzooi...
Hehe klinkt leuk hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]![]()
Jazeker! Druk maar ontzettend gezellig (verlengd) weekend achter de rug
Gisteren heb ik een nieuwe bril besteld, ben ik in mijn goede kleren naar de autosloop gegaan voor wat onderdelen (toegegeven, dat was geen slim idee) en daarna gesushi'd om te vieren dat een vriendin voor de zomer is teruggekomen uit Miami, waar ze aan haar PhD bezig is.
Nu heb ik wel voor een paar tientjes fancy chromen rolbeugels in mijn autoInb4 homo want cabrio
[ afbeelding ]
Hoe was jullie weekend?
Moto360 1st Gen. Still going strong!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ah, ik heb een paar jaar geleden ook een smartwatch gehadEen Moto 360, wat een geniaal mooi ding was dat
Ik gebruikte de smart features uiteindelijk niet meer, though, dus ben ik teruggegaan naar een gewoon horloge.
Hopelijk bevalt 't jou wel!Welke heb je?
Qua looks wel ja, toegegevenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En je auto is wel een tikje gay ja, maar dat geeft niet hoor.
Hms das nog best flink ja voor zo'n autoke. Wat weegt 'ie en hoeveel pk?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Qua looks wel ja, toegegevenMaar de tweeliter onder de motorkap staat toch wel z'n mannetje bij het stoplicht
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:57 schreef J.Appleseed het volgende:
Dat zuigt inderdaad echt heel hard. Neem even een paar dagen rust voor jezelf, dan kun je ook een beetje relativeren zodat je er met een nieuwe, frisse blik weer in kan stappen.
Geen tijd voor...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Even dagje of twee relaxen voordat je er weer tegenaan gaat.
140 pk bij 1125 kilo, zoiets. Dezelfde motor als de 206 GTi, maar de GTi weegt even 100 kilo minder omdat die niet zo'n pokkenzware dakconstructie moet meezeulenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hms das nog best flink ja voor zo'n autoke. Wat weegt 'ie en hoeveel pk?
Jaaaaquote:
Best aardig zeg.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
140 pk bij 1125 kilo, zoiets. Dezelfde motor als de 206 GTi, maar de GTi weegt even 100 kilo minder omdat die niet zo'n pokkenzware dakconstructie moet meezeulen
Ik kom van een 75 pk-sterke 1.4 liter af, dan is dit wel een hele verbetering maar – zoals met alles – raak je er ook wel snel aan gewend, dus een eventuele opvolger mag wel richting de 200 pk gaan.quote:
Ik zat van de week achter in zo'n cabrio en ik moest met m'n lange benen ze helemaal de lucht in vouwen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]![]()
Jazeker! Druk maar ontzettend gezellig (verlengd) weekend achter de rug
Gisteren heb ik een nieuwe bril besteld, ben ik in mijn goede kleren naar de autosloop gegaan voor wat onderdelen (toegegeven, dat was geen slim idee) en daarna gesushi'd om te vieren dat een vriendin voor de zomer is teruggekomen uit Miami, waar ze aan haar PhD bezig is.
Nu heb ik wel voor een paar tientjes fancy chromen rolbeugels in mijn autoInb4 homo want cabrio
[ afbeelding ]
Hoe was jullie weekend?
[..]
Ah, ik heb een paar jaar geleden ook een smartwatch gehadEen Moto 360, wat een geniaal mooi ding was dat
Ik gebruikte de smart features uiteindelijk niet meer, though, dus ben ik teruggegaan naar een gewoon horloge.
Hopelijk bevalt 't jou wel!Welke heb je?
[..]
Dat zuigt inderdaad echt heel hard. Neem even een paar dagen rust voor jezelf, dan kun je ook een beetje relativeren zodat je er met een nieuwe, frisse blik weer in kan stappen.
Dat verbaast me altijd nog, dat dat daar niet is.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:27 schreef Kaas- het volgende:
NWS / Merkel zet deur open voor Duits homohuwelijk
Waarschijnlijk zal Duitsland na de verkiezingen in september eeeeeindelijk een homohuwelijk krijgen.
Treintje waar ik mee reis heeft volgens mij wel 2000 pk.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik kom van een 75 pk-sterke 1.4 liter af, dan is dit wel een hele verbetering maar – zoals met alles – raak je er ook wel snel aan gewend, dus een eventuele opvolger mag wel richting de 200 pk gaan.
Maar eigenlijk heb ik niks te klagen
Oost-Europa begint halverwege Duitsland.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat verbaast me altijd nog, dat dat daar niet is.
Oh nee, zo'n plekje achterin mijn auto zou ik niemand kunnen aanradenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat van de week achter in zo'n cabrio en ik moest met m'n lange benen ze helemaal de lucht in vouwen.
Nioet dat ik dat niet KAN () maar comfortable was anders
Ja zo schuin ging t nog wel. Maar da's dan echt 1 persoonquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:34 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh nee, zo'n plekje achterin mijn auto zou ik niemand kunnen aanraden
Dat ze dat een volwaardige zitplaats durven noemen, schandalig.
Mijn neefje en nichtje van 9 jaar kunnen daar nog net zitten, maar dat gaat over een paar jaar ook niet meer comfortabel zijn.
Precies, en kids zitten er voor mij de komende 5 tot 10 jaar sowieso niet in dus meer dan twee zitplaatsen heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo schuin ging t nog wel. Maar da's dan echt 1 persoon
Maar goed, daar koop je zo'n ding ook niet voor.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:10 schreef G-Pier het volgende:
Joe, practicumtoets gehaald met een Triple G (G van 'Goed uitgevoerd' in Engels, Duits en skills).
Wil je ze wel uiteindelijk?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Precies, en kids zitten er voor mij de komende 5 tot 10 jaar sowieso niet in dus meer dan twee zitplaatsen heb ik niet nodig
Aight broederGPquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:10 schreef G-Pier het volgende:
Joe, practicumtoets gehaald met een Triple G (G van 'Goed uitgevoerd' in Engels, Duits en skills).
Oke is goedquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laten we samen baby'tjes maken dan. Ik ook namelijk.
Als je eens in Maastricht bent mag je best meerijdenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:24 schreef G-Pier het volgende:
Na het zien van de cabriopocs van JA wil ik ook een cabrio.
En dan naar Duitsland rijden om eens mee te maken hoe het is om te crossen in een convertible.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:26 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als je eens in Maastricht bent mag je best meerijdenLekker door Limburg toeren!
[ afbeelding ]
Haha, met 200 over de Autobahnquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:27 schreef G-Pier het volgende:
[..]
En dan naar Duitsland rijden om eens mee te maken hoe het is om te crossen in een convertible.
Nicequote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oke is goed
Eigenlijk zou ik gewoon willen dat ik en mijn partner allebei zwemmertjes afstaan en dat je niet weet van wie het kind uiteindelijk is, zou dat kunnen?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, poe, dat was een lange dag voor je. 1 uur alweer.
Haha straks weer naar Roffa om naar de kapper te gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, poe, dat was een lange dag voor je. 1 uur alweer.
God nee, dat vind ik altijd zo debiel uitzienquote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:13 schreef G-Pier het volgende:
Er worden Segway-tours in het centrum van Roffa gegeven, hoe rijdt zo'n ding? Hoe houd je je balans? Iemand die hierop gereden heeft?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:13 schreef G-Pier het volgende:
Er worden Segway-tours in het centrum van Roffa gegeven, hoe rijdt zo'n ding? Hoe houd je je balans? Iemand die hierop gereden heeft?
De CEO is met zo'n ding de afgrond in gegaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
God nee, dat vind ik altijd zo debiel uitzienZou ik niet willen doen om eerlijk te zijn. Lopen is gezond
Hier in Mestreech ook hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
De CEO is met zo'n ding de afgrond in gegaan.
Zou t niet doen
Maar als je ze ERGENS ziet, dan is t toch wel Schiphol?
Zijn die helmpjes voor rondvliegende vlaaien?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:17 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hier in Mestreech ook hoor
[ afbeelding ]
Rondvliegende vlaaien komen hier nog wel eens voor, inderdaad! Moet je echt mee oppassen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn die helmpjes voor rondvliegende vlaaien?
Maar of ze lekker zijn is een ander verhaal..quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Rondvliegende vlaaien komen hier nog wel eens voor, inderdaad! Moet je echt mee oppassen.
Rijsten, kruimelen, abrikozen, kersen... allemaal lekker. Welke vlaai zou niet lekker zijn dan?*quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:42 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Maar of ze lekker zijn is een ander verhaal..
Godsamme zeg. Sommige mensen...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik liep net op straat langs een flat en er werd ineens (bewust?) van boven een bierflesje op me gegooid. Dat ding klapte nog geen halve meter voor me kapot neer op de grond. Toen ik daarna geschrokken omhoog keek was er geen mens te zien. Ik vermoed dat kutpubers van drie hoog gewoon stiekem bierflessen op mensen gooien en geen idee hebben wat de consequentie kan zijn.
Misschien voor de eventuele Youtube-views. Of het is een idioot die te lui is om het in de glasbak te douwen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik liep net op straat langs een flat en er werd ineens (bewust?) van boven een bierflesje op me gegooid. Dat ding klapte nog geen halve meter voor me kapot neer op de grond. Toen ik daarna geschrokken omhoog keek was er geen mens te zien. Ik vermoed dat kutpubers van drie hoog gewoon stiekem bierflessen op mensen gooien en geen idee hebben wat de consequentie kan zijn.
Dat is te hopen, want dan kunnen ze eenvoudig opgespoord worden door de politie.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:02 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Misschien voor de eventuele Youtube-views.
De SPD (Schulz is de lijsttrekker en premierskandidaat van de sociaaldemocraten) reageert op het nieuws dat ik eerder vandaag postte door een stemming over het onderwerp aan te vragen, die deze week nog gehouden moet worden.twitter:MartinSchulz twitterde op dinsdag 27-06-2017 om 11:32:30We will push through marriage equality in Germany. This week. reageer retweet
Ff kijkenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:43 schreef wonderer het volgende:
Aannemende dat de meerderheid ja stemt...
Met sokken, vooral.quote:
Volgend jaar gaan we allemaal weer witte sportsokken en sandalen dragen, samen met een heuptasje, als deze trend zich doorzet.quote:
Matcht dan goed met je bilquote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:23 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me nooit geconformeerd aan trends en dat ga ik nu ook niet doen(al heb ik wel net zo'n hip lang shirt gekocht met een naad op de rug en alles).
Alsof het ervoor gemaakt is.quote:
Ik vind t allemaal niet zo boeiend. Niet vies, zeke rniet. Maar word er niet persee warm van.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Rijsten, kruimelen, abrikozen, kersen... allemaal lekker. Welke vlaai zou niet lekker zijn dan?*
* Inb4 koeienvlaai
Ja echt dommer dan dom, maar wel handig voor de rest van de maatschappijquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is te hopen, want dan kunnen ze eenvoudig opgespoord worden door de politie.
Ik verbaas me wekelijks over hoe mensen de door henzelf gepleegde misdaden filmen en online zetten. Dan ben je niet alleen zo dom om een misdaad te plegen, maar ben je dus ook echt zo onbeschrijflijk dom dat je het herkenbaar en al met je harses op internet zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |