Hij liegt dus zelfs als die zegt een stukje te gaan lopen...quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Brad zit lekker te chatten in de Ad-stream.
Misschien chat hij tijdens het lopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:46 schreef foknerd het volgende:
[..]
Hij liegt dus zelfs als die zegt een stukje te gaan lopen...
Impliceer je hier iets of hoe moet ik dat zien? Als je hint op iets met auteursrechten op YT dan graag uitleg, want daar weet ik niks van.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:18 schreef Braddie het volgende:
Valt mij wel op dat nu ik weer vlog én weer een YouTube kanaal heb waar ik geen video's van verwijder het backup kanaal weg is.
Want je kan inderdaad niet chatten met iemand op YouTube met je telefoonquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:46 schreef foknerd het volgende:
[..]
Hij liegt dus zelfs als die zegt een stukje te gaan lopen...
Nou als je er dan op FOK! ook gelijk als de kippen bij bent wordt het idd wel erg ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want je kan inderdaad niet chatten met iemand op YouTube met je telefoon
Als je geld hebt om zoveel streams te kijken op je mobiele telefoon met dataverbinding hoef je ook geen donaties te gebruiken om thuisbezorgd.nl af te betalen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want je kan inderdaad niet chatten met iemand op YouTube met je telefoon
nou weenie hoor, ik heb zelf onbeperkt data maar een paar donaties voor een paar keer thuisbezorgd zou ik niet afwijzenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:52 schreef foknerd het volgende:
[..]
Als je geld hebt om zoveel streams te kijken op je mobiele telefoon met dataverbinding hoef je ook geen donaties te gebruiken om thuisbezorgd.nl af te betalen.
Zeg dat wel. Weet je wel hoeveel werk het is om juist fat stukje terug te vinden in al die vlogs en streams om die onwaarheden te ontkrachtenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:24 schreef Braddie het volgende:
Uiteraard. Maar het is wel frustrerend als er steeds onwaarheden worden geroepen,
Grappige typoquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:54 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Weet je wel hoeveel werk het is om juist fat stukje terug te vinden in al die vlogs en streams om die onwaarheden te ontkrachten
Ja, is toch relaxt als je geld krijgt. Snap het gezeur ook niet zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nou weenie hoor, ik heb zelf onbeperkt data maar een paar donaties voor een paar keer thuisbezorgd zou ik niet afwijzen
Welk gezeur? die opmerking van foknerd?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, is toch relaxt als je geld krijgt. Snap het gezeur ook niet zo.
Nee, juist niet, want Braadzak zou er mee in de problemen kunnen komen met zijn uitkering. Niet doneren dus als je het goed voor hebt met Braadzak!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
ongezondquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Ik ga zelf langs de Julia's op CS. Of de Smullers, weenie.
Wel als er wordt aangegeven dat het voor een keyboard bestemt is.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:00 schreef Sheffield het volgende:
Brad is gewoon lekker aan het wandelen. Echte baas
Naja, er werd best gezeurd over het uitgavepatroon van brad i.r.t. de gekregen donaties.quote:
Ja sommige mensen hadden blijkbaar te hoge verwachtingen van zijn integriteit en waren teleurgesteld.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Naja, er werd best gezeurd over het uitgavepatroon van brad i.r.t. de gekregen donaties.
Als je een zwerver een euro geeft, kijk je toch ook niet gek op als hij daar twee halve liters Pitt van koopt?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hadden blijkbaar te hoge verwachtingen van zijn integriteit en waren teleurgesteld.
Vind het wel flauw om dat af te doen als gezeur.
Hoeveel hij aan data uitgeeft is idd niet relevant mbt de donaties.
Als hij direct transparant was geweest had er geen haan naar gekraaid idd, maar het gedraai en het uitschelden van praadje deed stof opwaaien.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als je een zwerver een euro geeft, kijk je toch ook niet gek op als hij daar twee halve liters Pitt van koopt?
Bradley deed een Braddie. Dat mensen hier na al die jaren nog van opkijken vind ik persoonlijk vreemder.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij direct transparant was geweest had er geen haan naar gekraaid idd, maar het gedraai en het uitschelden van praadje deed stof opwaaien.
Daarom!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:10 schreef Braddie het volgende:
Ach, waar hebben we het over. Van de totaal gedoneerde 83 euro, staat er nog 50 op de spaarrekening
En dat levert 'gezeur' op. Dat mensen daar nog steeds over vallen en zelf over gaan zeuren vind ik dan weer vreemd.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 16:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bradley deed een Braddie. Dat mensen hier na al die jaren nog van opkijken vind ik persoonlijk vreemder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |