Waar heb je precies geen zin in nu?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:18 schreef Braddie het volgende:
Ik wil best een beetje gezellig praten over van alles en nogwat, maar hier heb ik geen zin in mensen.
En dat het waar is dat ik dat met het verwijdergedrag doe weet ik.
Valt mij wel op dat nu ik weer vlog én weer een YouTube kanaal heb waar ik geen video's van verwijder het backup kanaal weg is.
Mooi toch.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er was een backup kanaal op YouTube.
En vanaf het moment dat ik weer op FOK! ben én weer op YouTube video's maak (En deze laat staan) Is dat backup kanaal weg.
Omdat we nu nieuwe content hebbenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er was een backup kanaal op YouTube.
En vanaf het moment dat ik weer op FOK! ben én weer op YouTube video's maak (En deze laat staan) Is dat backup kanaal weg.
Oh jawel, ik vind een discussie vaak wel prima. Maar niet als het elke keer weer hetzelfde is, en als diezelfde mensen het beter denken te weten dan jijzelf en steeds maar blijven roepen dat ik bepaalde zaken heb gedaan, die niet zo zijn. etcquote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar heb je precies geen zin in nu?Dat mensen met je in discussie gaan?
Dat komt omdat wij nu zo'n inzicht in jouw leven hebben door het raam die jouw vlogs vormen dat we graag willen weten hoe alles werkelijk zit. Dus duidelijkheid en transparantie staat voorop, anders raken we in de war. Begrijp je dat?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh jawel, ik vind een discussie vaak wel prima. Maar niet als het elke keer weer hetzelfde is, en als diezelfde mensen het beter denken te weten dan jijzelf en steeds maar blijven roepen dat ik bepaalde zaken heb gedaan, die niet zo zijn. etc
Uiteraard. Maar het is wel frustrerend als er steeds onwaarheden worden geroepen, en als mensen ook vast blijven houden aan deze onwaarheden ondanks dat ik tracht gewoon waarheden te vertellen over het onderwerp wat op dat moment ter spraken komt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij nu zo'n inzicht in jouw leven hebben door het raam die jouw vlogs vormen dat we graag willen weten hoe alles werkelijk zit. Dus duidelijkheid en transparantie staat voorop, anders raken we in de war. Begrijp je dat?
Toen was ook al bekend dat je de BMW ging overnemen:quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:06 schreef Braddie het volgende:
3 Maart kreeg ik te horen van hey, je kan eventueel als je wil deze studio overnemen.
Je verhaaltje rammelt dus aan alle kanten.quote:
Stop met deze onwaarheden pls.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:25 schreef DieselTank het volgende:
Je mocht toch van je ouders geen BMW en dat was toch de reden om uit huis te gaan?
Braddie we got him!!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:13 schreef Braddie het volgende:
Vind je dat echt niet ook maar een klein beetje triest?
quote:
Jawel, die gaat óók gewoon door!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:25 schreef DieselTank het volgende:
Je mocht toch van je ouders geen BMW en dat was toch de reden om uit huis te gaan? Of ben ik nou gek.
Verder de meet op het oude adres gaat niet door?
Ik hoop dat ik kan in de middag maar ben inmiddels al bang dat ik moet werken in de middagquote:
Via dit topic krijgt hij al de nodige aandacht, dus hij hoeft niet meer te streamen om aan aandacht te komen.quote:
Brad zit lekker te chatten in de Ad-stream.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:33 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Via dit topic krijgt hij al de nodige aandacht, dus hij hoeft niet meer te streamen om aan aandacht te komen.
Ik dacht dat hij Ad maar een zielige vent vond.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Brad zit lekker te chatten in de Ad-stream.
Dat vond hij, maar nu vindt hij Ad een toffe peer.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:38 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Ad maar een zielige vent vond.
If you can''t beat them, join them!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 15:38 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Ad maar een zielige vent vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |