Het willen hebben van de BMW was toch de reden om de Twingo weg te doenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwaaaaa ben ik niet met je eens, bij die Twingo was ik al een poos (Zelfs voor de verkoop) "Het is een prima auto, maar hij heeft wat problemen" En dat is na de verkoop niet anders geworden.
Sterker nog, het is zelfs een van de redenen geweest van mij om hem weg te doen
Ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:27 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Het willen hebben van de BMW was toch de reden om de Twingo weg te doen
Mede.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:30 schreef ambertje90 het volgende:
Dat was toch de reden om uit huis te gaan?
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:38 schreef ambertje90 het volgende:
Heeft Brad bezwaar tegen de sla-de-webcam-met-een-sok gif?
BX.quote:
Voor het hele verhaal zie: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5499129,page=1quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
BX.![]()
Heb er drie gehad. Heerlijke wagens.
En altijd dolgelukkig als ik er in zat, want dan zag je niet hoe lelijk ze zijn.
Zou die Polo dan uiteindelijk ook weer een miskoop blijken?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe komt het dat elke keer nadat jij een auto verkoopt je hem ineens helemaal afkraakt terwijl je luttele dagen daarvoor ze allemaal nog de hemel in prees?
Ja maar ik neem toch maar liever het zekere voor het onzekere want ik lees allerlei info hier die elkaar tegenspreekt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het zijn giften, en giften worden niet gezien als inkomen
Daarom moeten we onze giften gewoon materieel maken in de vorm van keyboards, auto's en shirtjes zonder mouwen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja maar ik neem toch maar liever het zekere voor het onzekere want ik lees allerlei info hier die elkaar tegenspreekt.
Ik heb nog een vrijwel niet gebruikte pocket pussy, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom moeten we onze giften gewoon materieel maken in de vorm van keyboards, auto's en shirtjes zonder mouwen.
Vraag het live tijdens de volgende streamsessie.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:57 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik heb nog een vrijwel niet gebruikte pocket pussy, is dat ook goed?
Vond het geen lelijke bak, eigenzinnig dat welquote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
BX.![]()
Heb er drie gehad. Heerlijke wagens.
En altijd dolgelukkig als ik er in zat, want dan zag je niet hoe lelijk ze zijn.
Het willen hebben van de BMW gaf inderdaad de doorslag ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:27 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Het willen hebben van de BMW was toch de reden om de Twingo weg te doen
Je zei net nog dat je heel wispelturig bent op het gebied van auto's en dat de Twingo allerlei problemen had, dus het lijkt me sterk dat je hem nu nog had gehad als de BMW je pad niet had gekruist.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het willen hebben van de BMW gaf inderdaad de doorslag ja.
Had niets te maken met wel/niet op mezelf wonen.
Als de BMW niet op m`n pad was gekomen had ik nu nog de Twingo gehad.
stuur ook naar mij plsquote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:04 schreef ambertje90 het volgende:
Ik schat zo in dat je wel bezwaar hebt tegen het bouwvakkersdecolleté gifje. Maar de Sokkengif is echt leuk hoot. Wacht ik DM hem je wel, dan kan je hem zelf posten of beoordelen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:48 schreef Rectum het volgende:
prima review alleen jammer dat hij niet even in de kofferbak gaat zitten
Klopt, maar als er niets tussendoor kwam waarvan ik dacht, hmm, dit is leuk. Dan had ik de Twingo nog gehad.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je heel wispelturig bent op het gebied van auto's en dat de Twingo allerlei problemen had, dus het lijkt me sterk dat je hem nu nog had gehad als de BMW je pad niet had gekruist.
Brad, iedereen weet dit!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, maar als er niets tussendoor kwam waarvan ik dacht, hmm, dit is leuk. Dan had ik de Twingo nog gehad.
Een van de redenen dat ik de BMW heb gekocht was omdat het van een toenmalige vriend kwam die beweerde dat de auto goed was én hem wilde inruilen.
Kan toch niet als hij niet meer live gaatquote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vraag het live tijdens de volgende streamsessie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |