Dat was waarom Braad het eerste anderhalfjaar jobcoachtraject niet meer dan 20% wilde bijverdienen: "Want anders sta ik voor niks te werken"quote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:44 schreef houdjemond het volgende:
Ja dat zeg ik netmax 150 euro per maand extra wat je mag houden.
Nee dan werk je lekker voor behoud van uitkering, zoals het imho hoort.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:50 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dat was waarom Braad het eerste anderhalfjaar jobcoachtraject niet meer dan 20% wilde bijverdienen: "Want anders sta ik voor niks te werken"
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Cute as ever, je weet![]()
en fucking lui.... alleen bij haar klaagt niemand daarover
Wel even opletten he, net als de vorige keren gaat Braddie nu echt niet meer live. Echt niet. En hij komt ook nooit meer terug op Fok.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:57 schreef Sheffield het volgende:
Goedemorgen Brad-vriendjes & Brad-vriendinnetjes! Gaan we er weer een mooie dag van maken? Ik denk wel 2 of 3 keer live vandaag
dus het kanaal is over een week of 3 weg?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wel even opletten he, net als de vorige keren gaat Braddie nu echt niet meer live. Echt niet. En hij komt ook nooit meer terug op Fok.
Ik kan dat gewoon niet accepteren nog. Dat moet ik een plekje geven, maar dat valt niet meequote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wel even opletten he, net als de vorige keren gaat Braddie nu echt niet meer live. Echt niet. En hij komt ook nooit meer terug op Fok.
Ohw dat is wel klote!!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haar tweelingbroer (nog steeds nooit een foto gestuurd) is helaas uit m'n leven verdwenen
We kunnen alleen maar hopen dat het niet gebeurt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dus het kanaal is over een week of 3 weg?
Ik heb het er ook best moeilijk mee, daar ben ik heel eerlijk in.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:14 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet accepteren nog. Dat moet ik een plekje geven, maar dat valt niet mee
quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:20 schreef RedFever007 het volgende:
godverdomme die gifjes![]()
![]()
Braad weer terug![]()
Zal hij wel aangegeven hebben bij YouTube.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:33 schreef delano.888 het volgende:
Wat is er met het backup kanaal gebeurt?dat was juist het leukste..
Ik trek het niet langer.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:34 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Iedereen zit met vragen. Om wanhopig van te worden
Die is er gewoon nog?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:33 schreef delano.888 het volgende:
Wat is er met het backup kanaal gebeurt?dat was juist het leukste..
Misschien zijn de mods het bij YouTube net zo zat als de mods hier.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is er gewoon nog?
https://www.youtube.com/channel/UCZuP0vggryLkR2T4z060fLg/videos
Geen idee trouwens hoe dat kan, want eerst werd alles verwijderd wat door Braddie aangegeven werd.
Iedereen spant samen tegen Braddie!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien zijn de mods het bij YouTube net zo zat als de mods hier.
nu het uwv nogquote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:37 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Iedereen spant samen tegen Braddie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |