Chocobo | zaterdag 14 december 2002 @ 09:34 |
![]() Ej,.....het grote Zelda topic. Er moest er maar eens 1 komen vond ik. Alles over Zelda op de Cube of op de GBA. Om te starten de 4 hour hands on van IGN. Ze zijn gek geworden en vermoeden dat Zelda een van de beste spellen ooit kan gaan worden. Let vooral op het stukje wat ze zeggen over OOT. Het gaat daar voorbij...... The four hours we spent playing Wind Waker left us wanting more -- much more. Where the Ocarina of Time and Majora's Mask delivered something totally new and thrilling, Wind Waker expands, refines, and polishes everything we've come to love for a completely captivating experience. We must admit, we were worried that the cartoon style and the new focus on animating Link to sometimes-laughable extremes might ruin the presentation of the Zelda franchise. However, we've come to realize that Zelda may actually be more charming with all this new character. There's a lot more warmth, and subsequently a lot more emotion. This works both ways, we might add. Sure, you may laugh at more things than you have in the past Zeldas, but there have always been funny moments. Conversely, there will also be far more dramatic and heart-twisting scenes. There just seems to be room for more emotion; the visual detail combined with the brilliant music is enough to jerk a few tears if Nintendo tries hard enough. That's it for now Zelda lovers, but stay tuned as we dig deeper into the Japanese version of the next few months. In the meantime, check out the newest screens below. | |
Chocobo | zaterdag 14 december 2002 @ 10:00 |
Dit lijkt me ook zo fantastisch......... | |
Fratz | zaterdag 14 december 2002 @ 10:06 |
ik ben ook erg benieuwd! | |
Chocobo | zaterdag 14 december 2002 @ 10:24 |
quote:Naar het spel of naar de koppeling tussen Cube en GBA ? | |
Fratz | zaterdag 14 december 2002 @ 10:29 |
voornamelijk naar het spel! (zie ook mijn icoon!) | |
Chocobo | zaterdag 14 december 2002 @ 10:57 |
A link to the past is ook zooooooooo goed ![]() Four swords | |
Chocobo | zaterdag 14 december 2002 @ 10:58 |
Muurpapier | |
gieling.com | zaterdag 14 december 2002 @ 11:10 |
Ik heb zelda Oracle of ages, is wel een funny game ![]() | |
FinalFantasy | zaterdag 14 december 2002 @ 13:28 |
Ik ben net begonnen met Zelda:Ocarina Of Time ,zij het op een emu. Heb namelijk nog nooit langdurig Zelda gespeeld. | |
Knucklezz | zaterdag 14 december 2002 @ 13:52 |
quote:jah die is vet he? ![]() ![]() | |
Ketel_1 | zaterdag 14 december 2002 @ 13:53 |
Wanneer komt die Zelda voor de Cube? Want die MOET ik echt hebben! | |
drg | zaterdag 14 december 2002 @ 14:01 |
ah ![]() | |
Chocobo | zaterdag 14 december 2002 @ 15:37 |
quote:In februari in de US en wij nog wat later. Denk zelf aan lente / zomer 2003 ! Kan zelf ook niet wachten ![]() | |
Ketel_1 | zaterdag 14 december 2002 @ 15:54 |
quote:Gelukkig maar, ik krijg pas in februari m'n Cube ![]() | |
speknek | zaterdag 14 december 2002 @ 16:07 |
Pas op Link! Daar poept wat op je hoofd!
| |
speknek | zaterdag 14 december 2002 @ 16:10 |
Deze geeft het gevoel toch het beste weer ![]() | |
speknek | zaterdag 14 december 2002 @ 16:14 |
Heeeele lekkere lange lijst Zelda WW filmpjes: http://gamespot.com/gamespot/filters/products/media/0,11100,469050,00.html | |
dumas | zaterdag 14 december 2002 @ 22:50 |
Wat vind ik 'em toch lelijk in vergelijking met de eerdere (fake) gereleasde screens van Nintendo ![]() | |
Chocobo | zondag 15 december 2002 @ 00:07 |
quote: ![]() | |
Ketel_1 | zondag 15 december 2002 @ 20:58 |
Misschien is het allang bekend, maar ik las net dat je in Japan, als je Zelda pre-ordered d'r een speciale GameCube versie van Ocarina of Time bij krijgt. Met extra dingen, opgepoetste graphics, en speelbaar op de Cube ![]() ![]() Die wil ik ook!!! | |
Chocobo | maandag 16 december 2002 @ 10:22 |
quote:Tis idd een baard en er zijn geen opgepoetste graphics. Wat het wel is een Ocarina of Time incl de Ura add-on. (Herinner je de bulk drive nog?) Zo heette die geloof ik. Een never before seen Zelda dus ! Maar gewoon een port hoor dus N64 graphics.... ![]() | |
speknek | maandag 16 december 2002 @ 12:52 |
quote:van ign.
| |
Chocobo | maandag 16 december 2002 @ 13:12 |
quote: ![]() | |
Chocobo | dinsdag 17 december 2002 @ 21:25 |
http://ruliwebfile.intizen.com/mpeg3/zelda/zeldawind01.mpg Zelda movie | |
MUUS | dinsdag 17 december 2002 @ 21:31 |
quote:Ohhhhhhhhhhh, ik wil het, ik wil het, ik wil het!! ![]() ![]() | |
Chocobo | dinsdag 17 december 2002 @ 21:35 |
quote:Nokkuh hoor perfecte vrouw ! | |
MUUS | dinsdag 17 december 2002 @ 21:41 |
quote:Man, ik kan gewoon niet wachten! Weer tot midden in de nacht Zelda spelen, chronisch slaap tekort oplopen, 24 uur per dag de muziekjes in je hoofd hebben tot je er helemaal horendol van wordt... Ohhhhhhhhhhhh.... ik wil het nu! ![]() *OOT weer uit de kast trekt* Oh man, Zelda op de supernintendo!! | |
Chocobo | dinsdag 17 december 2002 @ 21:43 |
quote: ![]() | |
febster | dinsdag 17 december 2002 @ 22:14 |
quote:Hahaha ![]() ![]() ![]() Muus, download wat filmpjes die hier gedropt worden en download eens voor de gein op kazaa de mp3 van de Zelda E3 trailer | |
Chocobo | dinsdag 17 december 2002 @ 22:15 |
quote:En nog een ontzettende knappe vrouw ook ![]() | |
febster | dinsdag 17 december 2002 @ 22:16 |
quote: ![]() ![]() | |
febster | dinsdag 17 december 2002 @ 22:57 |
[sub]Als je geen zin hebt om ze allemaal te kijken raad ik de spoilervrije 2, 17 (lichteffecten ) en 20 (check die brug en de wolken bovenaan de berg ![]() ![]() ![]() http://cubemovies.ign.com/cube/video/evenmorewindwakegc1.mov Dit is pas Tnx to D3 this time | |
Chocobo | woensdag 18 december 2002 @ 11:40 |
![]() ![]() ![]() IIIIIiiiiikkkkkk moetttt dit hebben ! | |
Notorious_Roy | woensdag 18 december 2002 @ 11:43 |
![]() Ik word langzaam gek van het wachten | |
Forau_Diavolina | woensdag 18 december 2002 @ 15:03 |
OMG, vrouwen die zelda goed vinden, filmpjes die je laten kwijlen tot je met uitdrogingsverschijnselen bij de dokter zit... Dit word nog wat | |
Chocobo | woensdag 18 december 2002 @ 23:53 |
quote:Er zijn geilere topics maar deze is geil ! | |
Dr.Daggla | donderdag 19 december 2002 @ 09:01 |
TERING...(Woorden schieten me even te kort). | |
Chocobo | donderdag 19 december 2002 @ 10:33 |
quote: ![]() ![]() | |
Chocobo | donderdag 19 december 2002 @ 10:35 |
Ik zal je dit zeggen. Voor dit spel ga ik een Cube importeren.......Ga echt niet wachten totdat wij in de zomer ook eens kunnen gaan genieten van dit spel. Ik wil de US release gamen (Februari) | |
Dr.Daggla | donderdag 19 december 2002 @ 10:38 |
quote:WAT?! Hij komt pas in de Zomer? Ze zijn er nu al aan het adverteren!. ![]() Wat lame zeg. ![]() ![]() | |
Fliepke | donderdag 19 december 2002 @ 10:40 |
quote:Ja dat vond ik eigenlijk ook wel een tikkeltje vreemd, maar dat is om mensen warm te draaien denk ik, want nu hebben ze niet zo heel veel te bieden ![]() ![]() | |
Dr.Daggla | donderdag 19 december 2002 @ 10:49 |
quote:Idd. ![]() Mensen lekker maken ala..MAAR DOE DAT DAN NIET EEN HALF JAAR VAN TE VOREN! | |
Fliepke | donderdag 19 december 2002 @ 11:07 |
quote:Dat bedoel ik, en ik heb net eens kritisch naar die filmpjes gekeken, maar zo bijzonder vond ik het allemaal niet eigenlijk ![]() Die animatie met in dat kistje kijken had ik na 2 keer ook wel gezien. Grafisch gezien vind ik het ook allemaal geen groot orakel, aangezien het meer trucjes kan toepassen doordat de wereld gewoon uit minder polygonen bestaat. Maar ik wil het natuurlijk eerst een keertje gespeeld hebben, dus ik moet maar eens wachten totdat Lexie een freeloader heeft en zelda ![]() | |
Chocobo | donderdag 19 december 2002 @ 11:10 |
quote:Freeloader,.............hehehehe,....dat ding komt volgens mij nooit meer uit. Graphics van Zelda wel meevallen.......... ![]() ![]() | |
Fliepke | donderdag 19 december 2002 @ 11:11 |
quote:Yups, ik ben ook niet zo'n fan van dat hele celshaded gebeuren, past wel bij zelda, i know. Maar ik hou er gewoon niet van ![]() En kom op als we het eens eerlijk vergelijken met bijvoorbeeld Fable, dan is fable tot nog toe mooier, al moet hier natuurlijk wel de kanttekening bij geplaatst worden dat we van fable nog geen beelden hebben gezien dat iemand echt aan het spelen is [Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 19-12-2002 11:12] | |
Dr.Daggla | donderdag 19 december 2002 @ 11:12 |
quote: ![]() Bron? Of gewoon een vermoeden? | |
Chocobo | donderdag 19 december 2002 @ 11:19 |
quote:Geen bron,.....vermoeden idd,........ik had dat ding al besteld toen die 2002 maart geshipped zou moeten zijn. Tis nu godver december. Nu beloven ze het voor de kerst uit te brengen. Geloof jij het? Dan hadden ze allang moeten shippen.......nee,....ik weet het niet meer met dat ding, maar ik wil het wel hebben. | |
Dr.Daggla | donderdag 19 december 2002 @ 11:31 |
quote: ![]() Kutzooi.. Het gaat mij net iets te ver om er een aparte cube voor aan te schaffen.. ![]() Ik blijf dus heel hard hopen op de freeloader. | |
Notorious_Roy | donderdag 19 december 2002 @ 12:08 |
Ja inderdaad... Ik ga ook geen nieuwe Cube kopen voor alleen zelda... Dan wacht ik wel een paar maanden ![]() | |
Lexie | donderdag 19 december 2002 @ 12:18 |
Zou Nintendo de producent van de freeloader niet stiekem een zak met geld hebben toegeschoven? Misschien komt hij dan pas in Februari uit (als hij überhaupt uitkomt), en dan is het voor mij niet meer de moeite waard. In ieder geval niet meer voor Metroid ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 19 december 2002 @ 12:23 |
Als ze daarvoor geld overhebben, kunnen ze beter meer mensen aannemen om het overzetten te versnellen ![]() | |
Chocobo | donderdag 19 december 2002 @ 13:23 |
quote:Vind het zelf ook erg jammer dat Zelda niet wereldwijd is uitgekomen zoals de meeste games dat nu wel hebben. | |
Notorious_Roy | vrijdag 20 december 2002 @ 20:52 |
Developer Interview Part I Nintendo of America recently hosted an interview with two of the masterminds behind The Legend of Zelda: The Wind Waker. Producer Shigeru Miyamoto (who directed the original Zelda titles, including Ocarina of Time) and Director Eiji Aonuma spoke with members of the gaming media via video teleconferencing from Japan. Portions of the interview are presented here, providing a brief glimpse at the making of a masterpiece. The interview began with a few opening comments from Mr. Miyamoto. Note: Interview has been edited for clarity and length. Mr. Miyamoto: Good evening everyone, and thank you for joining us today. It's been about two and a half years since Majora's Mask was released. Of course it featured a more realistic visual style, but now we have a completely new Zelda ready. Considering that we started from scratch -- The Wind Waker has completely new graphics and gameplay -- the fact that we were able to complete this in two and a half years is really good for a Zelda game. I'm relieved that, as I promised, we were able to complete the game and launch it in Japan by the end of the year. I do have some regret that we weren't able to do that for the U.S. version. But in Japan this year, while we do have Zelda, we do not have Metroid, which is obviously a large title that the U.S. has for the end of the year. This time around I think the story is more in-depth and the characters that appear in the game have a lot more to them. So, we are going to take the right amount of time to localize this properly for the U.S. and have it out early next year. I apologize. This time around, I'm not actually the director of the game. I'm the producer. Mr. Eiji Aonuma sitting here to my right is the director. It's actually been nice to be able to work as the producer on this game. I've been working with Mr. Aonuma since the Ocarina of Time. On Majora's Mask he was pretty much independent in moving that project along. So it's been very easy for me as producer on this game. As a producer, I play a few different roles. One of them is getting involved early in meetings designed to determine direction. Then I get involved later in the development, working on the fine-tuning and helping to make improvements. This time around it was actually quite easy -- a lot of meetings were held throughout the development and we didn't have to make many changes to the game spec. In the end, it wasn't so much me coming in and having to change things around ... it was just me being there to give input and to make sure that the quality was there. It was easy for me in that sense. For me personally it's been great because it's given me a different feel for the development, rather than having to create everything myself. It's also given me some insight into other aspects of development that I didn't have a chance to see up until now. Of course, Zelda games have a long history. The world of Zelda has a very strong tone that lets you know you're playing a Zelda game. This time, I really think we did an excellent job of bringing out that flavor, as well as enhancing the whole experience of the player going into the world and interacting with it. I think we've really done a great job. When did development on Legend of Zelda: The Wind Waker begin? Mr. Miyamoto: Right when Majora's Mask ended we already knew that the Nintendo GameCube was going to be our next platform, so we had to begin planning for that. If you were to actually go back and look at when we were doing experiments on the Nintendo GameCube hardware itself, it would be more than two and a half years ago. The reason we were able to show you the more realistic-looking Zelda battle at Space World 2000 was because we had been doing some preliminary experiments with the console prior to completing Majora's Mask. That's why that video existed. It wasn't until afterward that we began working with the director and the programmers to go ahead and create The Wind Waker. In the beginning of the game, we see Link receive his trademark green tunic. It is explained that Link is the Hero of Time. Just how many Links are there? Mr. Aonuma: In our opinions, every Zelda game features a different Link. A new hero named Link always rises to fight evil. The wind plays a large role in this game. Where did the idea come from, and how is it used? Mr. Aonuma: This time we decided to set the stage out on an ocean. We began talking about how you would travel on an ocean. Obviously, the best option was a sailboat. So that's how we ended up with a game where the wind is blowing constantly through the land to let the player sail around. Mr. Miyamoto:Actually, for a long time we've wanted to be able to use wind in games. We've had windy stages in the Super Mario games before, but really it wasn't until we were able to use the technology of the Nintendo GameCube and some of the visual styles possible with it that we were able to really show wind blowing in a videogame. So, that was one of the things we decided to challenge ourselves with, which made it a driving force behind The Wind Waker. Where does The Wind Waker fit into the overall timeline of the Legend of Zelda? Mr. Aonuma: In terms of the storyline, we've decided that this takes place 100 years after the events in The Ocarina of Time. We think that as you play through the game, you'll notice that in the beginning the storyline explains some of the events in The Ocarina of Time. You'll also find hints of things from The Ocarina of Time that exist in The Wind Waker. There's also a more complicated explanation. If you think back to the end of The Ocarina of Time, there were two endings to that game in different time periods. First Link defeated Ganon as an adult, and then he actually went back to being a child. You could say that The Wind Waker takes place 100 years after the ending in which Link was an adult. What did Nintendo GameCube technology allow you to achieve which would have been impossible before? Mr. Miyamoto: One of the things we were able to do with all the space on the new disc media was to give a lot of life to the characters through animations. All of the characters you'll see in the game do a lot of different things. There are many different animations. We were really able to bring things more to life than back when we were limited to the silicon ROM cartridges. So, as you play the game you'll see a lot of different characters doing a variety of things -- each with their own AI [artificial intelligence] performing independently of one another. We think that that has really enlivened the gameplay experience. Mr. Miyamoto: I think that when people first see the game, the graphics are the first thing they talk about. Once you play the game, you'll really come to understand why we went with this graphic style. Also, the more you play the game, the more you get sucked into the graphic style. You forget about it. When we make a game we think it is the quality of the game that determines whether or not it will have a wide appeal for an audience. The Wind Waker is a very high quality game. We think that its graphic style will appeal to certain groups, but at the same time as soon as you start playing you're going to get sucked into the story and the gameplay. You're really going to enjoy yourself, and we don't think that it's going to turn anyone off. We actually think that as you play this game and look at the world around you, it's going to seem very realistic despite the graphic style. By using the term "realistic," I mean the qualities of the world itself. I don't mean to deny the value of more photorealistic graphics, but the more realistic graphics get, the more unrealistic things such as bumping into a wall or getting hurt might seem. If not expressed properly, it seems out of place. This time we've tried to have very realistic facial expressions. We want to have a game where everything in the world feels like it is in its place. We think that when you play, you will see Link do something and react realistically. From that point of view, The Wind Waker is very realistic in terms of expression and the whole oneness of the world. Just play the game without thinking too much about the visuals -- it will be a lot more fun. This game does not feature extensive voice acting. Why? Mr. Aonuma: We've obviously carried this on from the previous Zelda games. We can express what we want within the game without having to use a lot of voice acting. While I can't say for certain it will always be like that with Zelda games, the way we've done it for The Wind Waker is suitable for the world. Also, as people have played Zelda over the years, they have formed their own ideas of how Link might sound. If we were to put a voice in there that might not match up with someone's image, then there would be a backlash to that. So we've tried to avoid that. Ocarina of Time and Majora's Mask for Nintendo 64 shared similar visual styles. Do you think the next Zelda will use the same visual style as The Wind Waker? Also, since you're so pleased with the art style do you think you will extend it to other titles? Mr. Miyamoto: With Zelda, it's not so much that we want to go with the toon shading as it is that we are really happy with the proportions of Link in the game. We like the fact that we can have the package art match the artwork in the game. In the past you'd have a Game Boy Zelda game and a home console Zelda game where the art styles didn't match. On top of that, the art style on the boxes didn't match the art style in the games. We've really tried to cut back on that, so you can see the same Link across the different platforms. We think that this is a good style with which to do that. On the other hand, if we were able to do something more along the lines of Zelda II, which was more of an action-based game, then probably the proportions of Link as we see him in The Wind Waker would not necessarily be as appropriate at that point -- we might have to reevaluate the style. As for bringing this game's graphic style to other titles, we place great value on the creativity of our different development teams. So, we wouldn't want to try to apply what one team has done to others. Another thing that's important to us is that Nintendo always try to do something that the competition isn't doing. If we were to see a trend where toon shading become the trend in game development then maybe we would change our direction toward realism. Actually, when I first saw the toon shaded Zelda I was very surprised and excited by it. However, I was startled by the response we got from the press when we showed it off the first time. They all said, "Oh, so is Nintendo now taking Zelda and trying to aim it only at kids?" Really, the whole concept we had behind it was that we thought it was a very creative and new way to show off Link. All the sudden it had been interpreted as Nintendo's new strategy, and that was a shock for us. When it comes to Nintendo strategy, it's not that we want to make games for kids. It's that we want to make them creative while appealing to a wider audience. Obviously we see games as entertainment, and we want to find the best way to make the gameplay experience entertaining for everyone. Regarding the anime style, did other artists' work inspire you while working on this game? Mr. Aonuma: While we haven't been inspired by anyone in particular, you could say that because we've all grown up reading manga and watching anime that it probably inspired us to want to create a videogame in a similar style. I don't think I could say that there was one particular inspiration. Mr. Miyamoto: Actually, we do have some anime fans on the team, but we also have fans of particular movie directors too. We have a mixture of people that helped create this title. Even if they wanted to make a game based on someone's style, we probably wouldn't let them. "My Neighbor Totoro" impressed me with what they did with the style. That's something I like to look at, to see something within an existing media that is creative and different. That's what we try to do with our products, to take something people have seen and try to do something new with it. It's when you're really able to do something revolutionary within a media that's existed for some time that I think you're able to shock and startle people. That's usually how it is for me. "Laputa" was another one that impressed me. How do you successfully create a game that's new and different, while at the same time maintaining a distinct Zelda feel? Mr. Aonuma: I've been working on Zelda play control since The Ocarina of Time. We really liked that system and thought we could make use of a similar system, while improving it for this game. We did that to provide a new feel to the game. It also makes it easier for the player to control Link and get involved in the gameplay. We have the new controller this time, so we've tried to add features that will make it easier to control Link. Mr. Miyamoto: Also, we've had discussions about how to make a game that's accessible to people who have never played the Zelda franchise before, while at the same time making it feel fresh to fans of the series. This time around we essentially kept many of the items from the past games, and early on in development I was a little worried that doing so might make the game feel old and too similar. We decided that trying to introduce newer and more complex items just raises a barrier for people who have never played the franchise before. It can hinder them from being able to jump in and enjoy it. Also, Zelda has always been based on the player thinking things through in his or her head, trying to find a way to solve the problems that are proposed before them and figuring out puzzles to move into the next room. We've tried to focus on ways to improve that. However, since we have the sailboat in this game we've been able to take some of the existing items and apply them in ways which allow them to be used on the boat. We think that it's really going to be thrilling for players who've experienced past Zelda games. Mr. Aonuma: Throughout the Zelda series Koji Kondo has been responsible for the music composition, and in this project he was responsible again. Because the story takes place 100-plus years in the future after The Ocarina of Time, they decided to feature some of the familiar songs from that. They've implemented it in a way that they think will be appropriate, since it's set far in the future from when they were first heard. So, you'll hear familiar themes from The Ocarina of Time and Majora's Mask perhaps. Also, we've reworked -- I think -- some of the background music from A Link to the Past as well. I actually have very little input when it comes to the sound. I let them work on their own. So, for me it's a lot of fun to see how the sound takes shape, and how they're using different sound effects in battles and such. Something else that's important to mention is that usually on a game we'll have two to three composers, but this time we actually bumped it up to five to six people. Essentially, we've more than doubled the number of people. Part of the reasoning behind that was the rushed development schedule, but we also wanted to have very high sound quality in The Wind Waker. Tell us about the Game Boy Advance connectivity. Why did you decide to implement it as you did? Mr. Aonuma: When we started development, Mr. Miyamoto said he knew that Zelda games had always been one-player. But this time he wanted us to allow, say, a father to interact with his son or any second player to interact with the main player. We thought that this was a good way to introduce that. It was great to see the Nintendo 64 host two Zelda titles. Are there any plans to bring a second Zelda to Nintendo GameCube? Mr. Aonuma: Having just finished the Japanese version, and with the English version still on the way -- and with all the time I've spent at the office -- it's difficult for me to even think about the possibility of that. But at the same time, whenever we do make a game there are always things we wanted to incorporate that we couldn't, or things that we wanted to do differently but didn't have the time. I think that that's the case this time, and there are many things the staff would have liked to include that they couldn't. Given that fact, we think it's possible if not likely to see another Nintendo GameCube Zelda game. Whether or not I'll be the director on that, though, I don't know. [Laughs] Can you tell us a little more about Link's eyes in The Wind Waker? How does their constant movement affect gameplay? Also, a side question to that, we remember seeing that you made Link's eyes blue at one point. What changed? Mr. Aonuma: Once we decided to go in the toon shading direction, we thought it would be important to use the technology as much as possible so we could draw out the natural features of the world. We wanted to show Link's expressions, and the eyes became very important. Gradually, as we managed to program the movement of the eyes, we began to look at different ways we could make use of that. It became part of the natural process of figuring out how to make Link feel more alive and aware of his surroundings. It was through this natural process that we began to put in items that would attract Link's attention. Mr. Miyamoto: When we decided to use the eyes in this way, we considered changing Link's eye color throughout the game. There were points in the game where we programmed it so his eyes were bright red while he was fighting, and there were some different opinions on that. Obviously, one of the concerns was that you could only see the color of his eyes if the camera was looking at him from the front. But, even if you could see his eyes we thought it felt a little strange. So, ultimately we decided not to do that. When we originally released some of those pictures showing Link with a different eye color, I received a lot of mail commenting on it and suggesting what color we should or shouldn't use. It was interesting, but in the end after much experimentation we decided to go with the eye color we have now, which is a predominantly black color that graduates into a greenish haze. So, if you're very attentive and look at screenshots we've released over the past year, you may notice some different eye colors, but we didn't really think anyone was paying that much attention. [Laughs] Like in the movies, it seems you emphasize things in the game -- like fighting -- with music. What kind of challenges did you face in producing these effects and how successful do you think you were? Mr. Aonuma: Actually, I don't think we tried to adopt any methods used in movies. We carried the battle music over from how it was used in The Ocarina of Time. It would be more strange if you went into a battle and the music didn't change. We were just trying to enhance the mood, not so much to make it feel like the movies. Mr. Miyamoto: With the sound this time around, we actually tried to do something less cinematic. We wanted to make the music much more interactive with the gameplay. You'll find a very natural flow to the music in the battles. When you hit enemies, new instruments are added. Apart from that, we found that we could use particular instruments to draw out certain emotions. I really wanted them to try to create music that the player might get up and dance to -- something which could produce that great of a reaction. When you first get in the sailboat, the music should make you feel more emotion. If you really pay attention and listen, you'll hear many different instruments. I think we even sampled an Irish Harp at one point. Our goal was to make it interactive and to draw the player into the experience. In terms of the size of the quest, can we expect something similar in size to the N64 versions? Mr. Aonuma: In our testing department, we obviously have someone who can complete the game faster than anyone else. This time around the fastest tester was able to clear the game in 10 hours. That's after a lot of gameplay and knowing everything backwards and forwards, start to finish. Ten hours is not a time that anyone playing the game for the first time could expect to finish the game in. Really, I think a good example would be to explain that with The Ocarina of Time the fastest completion time was about six hours. From that perspective, this game is very large. Probably around 40 hours of play time. There are actually a lot of events you can do at any point during the game --- a lot of stuff which isn't necessary to complete the game. I think it's unique and interesting in that sense. Has there ever been any discussion about retiring The Legend of Zelda series? Mr. Miyamoto: One thing that I still believe is that within Nintendo we haven't achieved a point where we have all the development resources we would like to have. Frequently that's why you see us using second-parties and third-parties to work on our franchises. We haven't ever talked about retiring franchises, but really what we like to do is to bring in more ideas and more creative things. Kind of like we did with Pikmin, which brought in new characters. You mentioned that there are several acts in The Wind Waker. Does Link age over the course of them? Mr. Miyamoto: In our eyes, we think he matures in the game. As to whether or not he grows old, we want you to play the game and find out for yourselves. Now that The Legend of Zelda: The Wind Waker -- which will no doubt be one of Nintendo GameCube's biggest releases ever -- is complete, do you think you'll have anything this big again for Nintendo GameCube? Do you have other products with this high production value going on in the background? Mr. Miyamoto: I realize we haven't talked a lot about this in the U.S. or overseas, but of course we have a lot of big titles coming for the Nintendo GameCube. I think you can expect some big announcements coming from us in the future. Thank you to Mr. Aonuma and Mr. Miyamoto for taking the time to answer our questions. | |
Chocobo | zaterdag 21 december 2002 @ 07:33 |
quote:Ik kan ook maar niet uit over die filmpjes.......het rouleerd helemaal de pan uit. Trek het niet meer.........moet gaan gillen ![]() ![]() | |
Chocobo | maandag 23 december 2002 @ 11:00 |
Is dit nou de Megaton? Tis iig waanzinnig cool ! Download alles..... | |
Chocobo | vrijdag 3 januari 2003 @ 01:58 |
Nieuwe Zelda screen | |
Ener-G | maandag 6 januari 2003 @ 00:52 |
ik heb Zelda voor de GBA nu en ehm tja het is weer een snes port... maar wel een van de beste games ooit op de snes *jeugdsentiment voelt bij het openingsmuziekje alleen al @ GBA | |
Gunsmoke | maandag 6 januari 2003 @ 07:16 |
quote:Welke is er op de GBA? Ik dacht alleen GBC. | |
Ener-G | maandag 6 januari 2003 @ 07:26 |
quote:Zelda: A link to the past, zelfde als de oorspronkelijke SNES release met als extra nu een 4 player multiplayer modus ![]() | |
StarGazer | maandag 6 januari 2003 @ 12:23 |
Ik ga toch gewoon voor de old skool snes versie, alhoewel die verschrikkelijk moeilijk te vinden is. En de nieuwste zelda ziet er echt grandioos mooi uit. ![]() | |
Wunk | maandag 6 januari 2003 @ 13:19 |
Miyamoto = Gamesgod.., 't is alsof die kerel alleen maar goeie spellen kan maken.. Ik ga denk ik wel een cube kopen als zelda hier uit is.., Kan ik gelijk metroid en mario sunshine erbij doen.. | |
Chocobo | maandag 6 januari 2003 @ 23:26 |
quote:Die heb ik ook besteld ja..... ![]() | |
_Osiris_ | dinsdag 7 januari 2003 @ 18:53 |
weet je wat geil is.... dat als hiro mijn o zo grote vriend (op dit moment dan) terug komt uit japan IK ja Ik dat geile bonus cdtje krijg met zelda WW oeeeeeeeeeh lekka lekka , helaas kan ik em alleen op zijn gc kijken/spelen maar ik heb een lekkere collector item nu maar w88 tot ie echt uit is , tot die tijd zal mijn ps2 toch meer aanstaan | |
Chocobo | dinsdag 7 januari 2003 @ 20:27 |
quote:Weet je wat ook geil is. Dat Zelda begin mei uitkomt,.......... PAL ![]() ![]() Yeessssssssssssssss | |
Lexie | dinsdag 7 januari 2003 @ 20:30 |
quote:Mei? Waar staat dat? ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 7 januari 2003 @ 20:35 |
Overal ![]() | |
Chocobo | dinsdag 7 januari 2003 @ 20:51 |
In mei al...........fantastisch.,....het staat nu overal idd ! ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 7 januari 2003 @ 21:04 |
Daar gaan me tentamens in Juni ![]() Die van maart gaan ook al niet lukken met dank aan Metroid... Lekkere planning | |
Chocobo | woensdag 8 januari 2003 @ 20:05 |
Ik was al bang dat ze Zelda pas eind zomer gingen uitbrengen, maar dis lekker cool ! | |
Chocobo | zaterdag 11 januari 2003 @ 13:05 |
Wat zei ik ? ![]() ZELDA BONUS DISC CONFIRMED FOR EUROPE
More information will be available on the run up to the game's May 3 release. | |
Anthraxx | zaterdag 11 januari 2003 @ 13:07 |
quote:Is ie nou al in Nederland uit? ![]() | |
Chocobo | zaterdag 11 januari 2003 @ 13:08 |
quote:Nee nog niet,.... | |
Anthraxx | zaterdag 11 januari 2003 @ 13:09 |
quote:Weet jij ms wanneer ie komt? Ik dacht dat het 26 December kwam, maar die hoop is allang vervlogen ![]() | |
Chocobo | zaterdag 11 januari 2003 @ 13:14 |
quote:In de US is ie al uit en ik denk hier het eerste kwartaal. Maar anders koop je net als mij toch gewoon de US versie ! ![]() | |
Anthraxx | zaterdag 11 januari 2003 @ 13:16 |
quote:Jammergenoeg heb ik geen credit card anders had ik het zeker gedaan! Bedankt voor de tip iig. Maar wat ik niet snap is dat Mario World 3 (Yoshi's Island) direct in NL in de winkels lag toen ie uitkwam en Zelda dus niet. Beetje vreemd... *wacht geduldig op Zelda* | |
Chocobo | zaterdag 11 januari 2003 @ 16:20 |
quote:Ben toch ook wel benieuwd met ze met high resolution bedoelen ! | |
Ener-G | zondag 12 januari 2003 @ 21:30 |
quote:nee, naar wat ik hoorde van de lokale spellenboer ergens halverwege maart in NL laat ik het zo zeggen ben blij dat ik een flashadvance heb maar het spel zelf is echt exact hetzelfde als de SNES versie, met enig verschil dat volgens mij de sprites van de poppetjes gebaseerd zijn op de poppetjes van de upcoming Gamecube release, de omgevingen doen in ieder geval verdacht antiek en vertrouwd aan multiplayer heb ik niet gechecked simpelweg omdat er niemand in mijn omgeving is die hem ook heeft | |
#ANONIEM | zondag 12 januari 2003 @ 21:36 |
Heb net even 4 Zelda CD's gekocht op eBay, $8.99 per stuk ![]() Dit zijn ze:
Er zijn van alle 4 de CD's nog 4 beschikbaar.... dus als je ze ook wilt, opschieten | |
Chocobo | maandag 13 januari 2003 @ 13:32 |
quote:Het geluid van OOT vond ik altijd prachtig....vooral die eerste tempel ! ![]() | |
#ANONIEM | maandag 13 januari 2003 @ 15:18 |
quote:Jah, OoT gaf me altijd weer opnieuw een 'whoa' gevoel... hoop dat de nieuwe Zelda dat ook weer met me doet ![]() | |
Chocobo | maandag 13 januari 2003 @ 16:08 |
quote:Daar speelt zelfs de muziek een rol tijdens het vechten. Luister maar als Link een vijand slaat of een combo doet ! ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 15 januari 2003 @ 17:40 |
The Legend of Zelda: The Wind Waker en The Legend of Zelda: A Link to the Past komen uit in 2003 en bevatten nieuwe snufjes die je nog nooit eerder in een Zelda-spel hebt gezien. The Wind Waker, voor de Nintendo GameCube, kun je linken met de Game Boy Advance, waardoor je geheime gebieden kunt binnengaan. Op de spelcassette van A Link to the Past voor de Game Boy Advance, kun je ook Four Swords vinden: het eerste Zelda-multiplayer spel ooit. In The Legend of Zelda: The Wind Waker, ontmoet Link Tingle (het vreemde ventje uit Majora's Mask dat aan een ballonnetje hangt) en krijgt hij een apparaatje, de 'Tingle-ceiver' (die verdacht veel op een GBA lijkt). Dan sluit je gewoon je Game Boy Advance aan op de Nintendo GameCube met een Nintendo GameCube Game Boy Advance Link-snoer (er hoeft geen spel in de GBA te zitten) en er verschijnt een plattegrond op het scherm van de GBA. Betaal een paar Rupees, en je kunt je GBA gebruiken om een 'Tingle-Bomb' te plaatsen, waardoor je bijvoorbeeld een grot kunt ingaan die eerst afgesloten was. Absoluut vet cool. A Link to the Past is de volledige Super Nintendo-klassieker in draagbare vorm op je GBA, met een totaal nieuw multiplayer-avontuur: Four Swords! Met maximaal drie vrienden die allemaal een Game Boy Advance Link snoer en het spel hebben, moet je samenwerken om puzzels op te lossen en je door bendes monsters te hakken die in kerkers rondhangen. En je moet natuurlijk zoveel mogelijk Rupees te pakken zien te krijgen. De kerkers worden willekeurig aangemaakt, zodat het spel elke keer weer anders is. Hoe meer sleutels en ervaring je krijgt, hoe moeilijker de uitdaging wordt, zodat je steeds je koppie erbij moet houden. We zullen je op de hoogte houden met info en beelden, maar in de tussentijd kun je op de bovenstaande links klikken voor de laatste ongelooflijke Zelda media. | |
Chocobo | donderdag 16 januari 2003 @ 00:10 |
quote:Na het lezen van het bovenstaande ben ik NOG enthousiaster geworden ! | |
Notorious_Roy | donderdag 16 januari 2003 @ 00:12 |
Cool heh... bron is trouwens gewoon Nintendo.nl! | |
Tweek | donderdag 16 januari 2003 @ 01:10 |
Het random maken van kerkers ben ik niet zo enthousiast over, dat betekend namelijk ook dat er geen moeilijke puzzels meer inzitten. Het zal der dus meer op neer komen dat je alles af moet maken en de uitgang moet vinden. Dat wordt op een gegeven moment saai. Vond het ook jammer om te lezen dat het bij lufia ook al het geval was. | |
Khadgar | donderdag 16 januari 2003 @ 13:00 |
quote:Ik had dit bericht dus al ruim voor de zomer gekregen (notabene in een Press Release map van Nintendo NL, gekregen op de speciale preview dag (ja, ik heb Zelda en Metroid daar gezien, echt onwijs gaaf). Sorry dat ik niks doorgegeven heb! | |
Notorious_Roy | donderdag 16 januari 2003 @ 13:47 |
Ik wil dat ook ![]()
| |
Lexie | donderdag 16 januari 2003 @ 13:52 |
quote:Weinig kans, misschien met een emulator, zo eentje als Bleem!. Maar of het de moeite waard is.. Die serie op de cdi was echt bagger, en de naam Zelda onwaardig. | |
Notorious_Roy | donderdag 16 januari 2003 @ 13:56 |
Ik ken ze verder niet... Maar het is dus niet de moeite waard? Dan ga ik er niet eens aan beginnen. | |
Khadgar | donderdag 16 januari 2003 @ 15:18 |
quote:Er is GEEN zelda emulator nog, de 'scene' is er wel mee bezig maar extreem rustig aan. Beter kun je een cdi speler op de kop tikken, ik had er eentje voor 20 euro gekocht (cd-i 450). Zoek er een met een digitale videocartridge en je kunt er ook vcd's mee spelen! * Khadgar kijkt naar z'n 2 cdi spelers en Zelda: Wand of Gamelon en Zelda's Adventure... | |
Notorious_Roy | donderdag 16 januari 2003 @ 16:43 |
Maar zijn die zelda games de moeite waard. Ik hoor namelijk van meerdere mensen dat ze niet echt cool zijn ![]() | |
erikh | donderdag 16 januari 2003 @ 17:02 |
quote:Tsja, je moet er van houden, het zijn spellen waar je erg lang mee bezig bent en een hoop gepuzzel enzo maar als je dat leuk vindt is zelda de koning in dat genre | |
Notorious_Roy | donderdag 16 januari 2003 @ 17:07 |
Ja ik vind zelda voor de GB, GBC en SNES erg cool. Lijkt het daarop? | |
CosmoKramer | donderdag 16 januari 2003 @ 17:07 |
Ben ik nou de enige als ik zeg dat ik Zelda en Link voor de NES eigenlijk gewoon het koelst vondt?! Die beelden zijn mooi, maar brengen die mooie beelden nou echt zoveel meer speelplezier... ik weet het niet. | |
Notorious_Roy | donderdag 16 januari 2003 @ 18:25 |
Zelda vond ik vroeger nix aan (ik was nog jong) Ben het pas leuk gaan vinden vanaf Zelda 3 eigenlijk (die ik niet eens zelf heb Toen was de NES rage dus al weer over... | |
Khadgar | donderdag 16 januari 2003 @ 18:29 |
Ikzelf vind Links Awakening erg goed, en zelda 1 is ook wel leuk. Maar Zelda 2 heb ik niks mee. | |
Chocobo | donderdag 16 januari 2003 @ 19:09 |
quote:Wat bedoel je met Zelda 1 en 2 ? ![]() | |
CosmoKramer | donderdag 16 januari 2003 @ 19:32 |
quote:Links awakening is in principe zelda 2. ![]() | |
Khadgar | donderdag 16 januari 2003 @ 20:24 |
Zelda 1 = de 1e NES versie Zelda 2 = de 2e NES versie (die halve platform) Zelda 3 = de SNES versie Zelda 4 (Links Awakening) = Gameboy versie (later nog een dx versie) Zelda 5&6 Nintendo 64 Zelda 7&8 op de Gameboy Color Zelda 9 is remake Zelda 3 op de GBA Zelda 10 is Wind Waker. Dit is volgorde van uitbrengen volgens mij. | |
Notorious_Roy | donderdag 16 januari 2003 @ 20:34 |
Goed zo Khadgar! | |
Khadgar | donderdag 16 januari 2003 @ 20:35 |
quote:En op verhaalvolgorde sorteren is fucking onmogelijk, volgens mij weten ze bij Nintendo zelf het nog geeneens... | |
Notorious_Roy | donderdag 16 januari 2003 @ 21:42 |
Nope... Vooral niet omdat je in OoT tijdreist ![]() | |
Chocobo | vrijdag 17 januari 2003 @ 07:11 |
quote:En deze (Windwaker) zich weer jaren na OOT afspeeld terwijl Link weer klein is ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 17 januari 2003 @ 21:39 |
Ik kan niet wachten tot hij eindelijk in m'n gamecube zit. Nadat ik A link to Past (op SNES) en Links Awakening DX( GBC) had gespeeld was ik al helemaal verslaafd aan Zelda. Toen heb ik ook Zelda OOT gespeeld en daar ben ik echt nachten mee bezig geweest. Echt geweldig om te spelen!!! Daarna kreeg je ook nog MM!!! Helemaal te gek. Toen ze zeiden dat de Gamecube uitkwam had ik zoiets van die moet ik hebben want als er weer een nieuwe Zelda komt moet ik die spelen. En YES nog een Zelda spel. Of je hebt ook nog Zelda OoA en Zelda OoS. Ook geweldig!! Echt helemaal te gek. Ik ken nog meer spellen die ik helemaal te gek vind zoals Lufia maar alle Zelda spellen zijn toch echt nummer 1. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ardenlyn op 17-01-2003 21:46] | |
Notorious_Roy | vrijdag 17 januari 2003 @ 21:53 |
Moet je trouwens voor Majorra's Mask een expansion pack hebben? | |
#ANONIEM | vrijdag 17 januari 2003 @ 21:54 |
Ja tenminste het staat op de verpakking van het spel. | |
Notorious_Roy | vrijdag 17 januari 2003 @ 21:58 |
![]() Weer iets voor op mijn lijstje ... | |
#ANONIEM | vrijdag 17 januari 2003 @ 22:01 |
eehhh sorry ![]() Maar het is echt de moeite waard | |
#ANONIEM | vrijdag 17 januari 2003 @ 23:24 |
quote:Er zijn enkele storylines te vinden op het web. Best interessant | |
Khadgar | zaterdag 18 januari 2003 @ 00:08 |
O en ik vergeet de 3 cd-i titels natuurlijk nog: Link: The Faces of Evil Voor deze games heb je geen digitale videocartridge nodig. Een gamepad ipv een afstandsbediening is wel aan te raden. | |
Chocobo | zaterdag 18 januari 2003 @ 11:47 |
quote:Dat moest wel ja ! Heb je die dus nooit gespeeld ? | |
Notorious_Roy | zaterdag 18 januari 2003 @ 12:01 |
Ik heb geen een N64 spel gespeeld in die tijd was ik PC gamer ![]() Maar ik heb nu een N64 met OoT en Mario 64. Daar ben ik mee bezig tussen het cuben door.... Ik regel nog wel ff een exp pack en MM dan. Istie cool? | |
Chocobo | zaterdag 18 januari 2003 @ 12:05 |
quote:Je weet wat er nu gaan komen he ![]() *PATS* Hehehe,..ben blij dat je OOT aan het spelen bent. Dat vind ik persoonlijk het beste spel ooit gemaakt. Majora's Mask met Expansion Pack is echter mooier en groter dan Zelda,.....in sommige gevallen beter, maar aangezien OOT de eerste was kan ik daar niet omheen. MM heerst dus ja,...voor die prijs zou ik die er gewoon bij kopen ja. | |
Notorious_Roy | zaterdag 18 januari 2003 @ 12:08 |
![]() Ik begin het lekker te vinden Choco Ok, ik ga zoeken in de bakken bij Intertoys ed... | |
Notorious_Roy | zaterdag 18 januari 2003 @ 12:40 |
Fuck heh... Een expansion pack kost nieuw meer dan 30 euro, en MM kost 40 euro | |
Chocobo | zaterdag 18 januari 2003 @ 12:44 |
quote:En terecht ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 18 januari 2003 @ 12:50 |
*sparen gaat | |
Chocobo | zaterdag 18 januari 2003 @ 20:01 |
quote:Dat moet je zeker doen, want MM komt niet als bonusdisc uit denk ik ! | |
#ANONIEM | zondag 19 januari 2003 @ 20:28 |
[..] Dat moet je zeker doen, want MM komt niet als bonusdisc uit denk ik ! Het is dus echt zeker dat Zelda OOT in ieder geval wel op een bonusdisc komt??? | |
Chocobo | zondag 19 januari 2003 @ 21:42 |
quote:Nintendo wilt het niet bevestigen maar ja,...bijna iedereen zegt het. Ook de hardcore gamebladen en sites. Waarom anders zo geheimzinnig. Dat er een bonusdisc komt hebben ze wel bevestigd,.....denk je dat ze er dan alleen maar previews op doen terwijl US en JAP OOT en URA krijgen? Denk het niet. Nee hoor,...ook wij zijn verzekerd van zijn disc ! | |
Notorious_Roy | zondag 19 januari 2003 @ 23:43 |
Zelda...
| |
Chocobo | zondag 19 januari 2003 @ 23:47 |
quote:Komt ie,....... *PETS* | |
#ANONIEM | maandag 20 januari 2003 @ 13:02 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die pets was goed raak ![]() Maar gaaf hoor die bonusdisc | |
Notorious_Roy | dinsdag 21 januari 2003 @ 00:54 |
Yeah! In het GC topic staat ie ook | |
Chocobo | dinsdag 21 januari 2003 @ 09:01 |
quote:Godverdegodver,......... hebbuh ![]() | |
Bastard | dinsdag 21 januari 2003 @ 09:07 |
quote:Dus die zou ik dan ook kopen geloof ik ![]() | |
Chocobo | dinsdag 21 januari 2003 @ 09:21 |
quote:Mijn respect is ENORM ![]() | |
Bastard | dinsdag 21 januari 2003 @ 09:42 |
quote:Eerst nog een goed bedrag verzinnen voor mn PS2.. ![]() | |
Khadgar | dinsdag 21 januari 2003 @ 09:50 |
Zet maar bij het oud vuil, ding is niks waard... | |
Notorious_Roy | dinsdag 21 januari 2003 @ 12:36 |
quote:Ach, joh, voor een symbolisch bedrag ben ik bereid hem over te nemen... | |
BMH | dinsdag 21 januari 2003 @ 14:03 |
Hebben jullie de trailer van Nintendo.nl al gezien? Die is ongelofelijk mooi! Link (toepasselijke naam voor een link)
| |
#ANONIEM | dinsdag 21 januari 2003 @ 16:11 |
quote:GAAAAAAFFFF!!! Man nu kan ik helemaal niet meer wachten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Echt helemaal te gek!!! | |
Khadgar | dinsdag 21 januari 2003 @ 16:48 |
Oe! Ik heb vandaag 10 seconden Zelda Wind Waker (Japans) gespeeld bij Replay in Utrecht! | |
Lexie | dinsdag 21 januari 2003 @ 16:49 |
quote:En en? Waarom maar 10 seconden? | |
Khadgar | dinsdag 21 januari 2003 @ 16:59 |
Meer had ik niet nodig, ik moet dit spel hebben. En ik had niet meer tijd. HEBBEH HEBBEH HEBBEH!!! | |
Chocobo | dinsdag 21 januari 2003 @ 17:29 |
quote: ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 22 januari 2003 @ 11:19 |
Ik heb Zelda ge-pre-ordered bij Dimension Plusquote:Nog maar 3 maanden en 13 dagen ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 22 januari 2003 @ 14:18 |
quote:Krijg je hem niet sowieso bij Zelda GC??? | |
Notorious_Roy | woensdag 22 januari 2003 @ 14:43 |
Nee, alleen als je pre-ordered | |
#ANONIEM | woensdag 22 januari 2003 @ 14:45 |
Maar is het zeker weten dat je hem bij Dimension Plus optijd en met bonusdisc in huis krijgt? | |
Notorious_Roy | woensdag 22 januari 2003 @ 14:47 |
Ik heb daar tot nu toe altijd besteld. De GBA in maart 2001 al, geleverd op dag van release. Mario Sunshine geleverd dag na release ivm met mijn betaling die telaat was. Dimplus levert tot nu toe goed! | |
#ANONIEM | woensdag 22 januari 2003 @ 14:51 |
Dat is behoorlijk netjes van hun ![]() Ik wacht nog op een email van een andere winkel (bart smit) en misschien bestel ik hem ook gewoon bij DP. Maar hoe gaat dat daar met betalen bij een reservering? Betaal je bv voor je hem binnen hebt of acceptgiro? | |
Notorious_Roy | woensdag 22 januari 2003 @ 14:57 |
De GBA werd geleverd onder rembours. Zelda kan je kiezen, ophalen in Groningen of Doetichem, van tevoren betalen, onder rembours en met VISA. Ik betaal altijd van te voren (á 2,25 euro) en als ik dan dinsdag overschrijf, dan hebben zij het woensdag (allebei postbank) en dan heb ik de bestelling donderdag. Is er iets niet op voorraad, dan krijg je snel bericht. Ik kan ze echt aanraden, heb nog GEEN problemen gehad, ook niet als ik bestellingen wil annuleren (dat doen ze tot nu toe nog zonder problemen) maar dat moet je niet te vaak doen denk ik.. Ook kun je verzoekjes indienen, ik heb bijvoorbeeld een ORANJE gamepad bij mijn Gamecube | |
#ANONIEM | woensdag 22 januari 2003 @ 15:09 |
Ik zal er over nadenken ![]() in ieder geval bedankt voor de info. | |
Notorious_Roy | woensdag 22 januari 2003 @ 15:53 |
Graag gedaan! En ik krijg net de bevestiging, met een persoonlijk regeltje toegevoegd (ik had als opmerking geschreven: ''En nu maar hopen dat de bonusdisc erbij zit'') quote: | |
#ANONIEM | woensdag 22 januari 2003 @ 19:36 |
Nou ik hoop echt dat hij erbij zit anders word ik me toch een potje zielig hier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb hem nu dus ook via Dimension Plus besteld en ik heb ze ook een email gestuurd of het zeker was dat als ik hem bestelde dat ik hem dan ook echt heb. Ik wil hem namelijk gewoon in Groningen ophalen. Ik wacht nog op een bericht van hun en hoop dat ik hem gauw krijg. Nogmaals bedankt voor de tip en ik hoop dat ze bij mij ook zo goed zijn met het reserveren als bij jouw ![]() | |
Chocobo | donderdag 23 januari 2003 @ 08:28 |
Denk dat je Zelda wel bij elke normale gamewinkel kan pre-orderen. Ik pre-order zelf meestal niet. Bij Discovery ligt altijd wel wat ! | |
Bastard | donderdag 23 januari 2003 @ 08:44 |
quote:[insert MSN smilie] :| :| :| ........euh..... zit die muziek die ik hoorde in de trailer ook in het spel...? | |
Notorious_Roy | donderdag 23 januari 2003 @ 08:46 |
Laten we het hopen!! Ik heb gehoord dat je die muziek al kan downloaden van Kazaa, maar ben nog nix tegen gekomen... | |
Chocobo | donderdag 23 januari 2003 @ 08:47 |
quote:Als ik iets geleerd heb met Zelda games dan is het wel dat je je geen zorgen hoeft te maken over de muziek en special effects,...die HEERSEN. Die muziek bv uit de Forrest Temple in OOT | |
Bastard | donderdag 23 januari 2003 @ 08:48 |
En wanneer was de release? Maart ofzo toch? | |
Chocobo | donderdag 23 januari 2003 @ 08:54 |
quote:Whoehahahahaha,... 3 mei Henk ! In maart spelen we allemaal Metroid Prime ! | |
Bastard | donderdag 23 januari 2003 @ 08:58 |
quote:Oee... ja OOK ja. ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 23 januari 2003 @ 09:03 |
quote:Was dat inderdaad maar zo... | |
Bastard | donderdag 23 januari 2003 @ 09:07 |
quote:Nou ja.. komt voor mij wel lekker uit dat hij wat later komt hoor.. Maart staat voor mij in het teken van online gamen... Met UT op mn xbox gamers fraggen dus eigenlijk ![]() | |
Chocobo | vrijdag 24 januari 2003 @ 08:10 |
quote:*PETS* Terug naar Zelda aub ! | |
Chocobo | vrijdag 31 januari 2003 @ 13:43 |
Op verzoek screens dan maar | |
Strolie75 | vrijdag 31 januari 2003 @ 13:44 |
quote:Eerder Resident Evil 0 | |
Chocobo | vrijdag 31 januari 2003 @ 14:02 |
quote:Wat vind je van de Zelda screens ? ![]() | |
Strolie75 | vrijdag 31 januari 2003 @ 14:03 |
quote: ![]() Die ga ik wel halen! | |
Chocobo | vrijdag 31 januari 2003 @ 15:21 |
quote: ![]() | |
febster | vrijdag 31 januari 2003 @ 19:38 |
Nog wat Zelda screenies ![]() ![]() Om even mijn gevoelens voor deze games in smilies uit te drukken:
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door febster op 31-01-2003 19:58] | |
flappiewappie | vrijdag 31 januari 2003 @ 20:23 |
quote: ![]() * flappiewappie heeft niet gelezen wat er staat, maar het gaat over zelda dus het zou wel goed zijn | |
Strolie75 | vrijdag 31 januari 2003 @ 20:30 |
Net eerst een filmpje van RE gekeken, en daarna de screens van zelda. Is nauwelijks te geloven dat dit op dezelfde machine kan. ![]() | |
Chocobo | vrijdag 31 januari 2003 @ 20:41 |
quote:Hahahaha,...heb je RE nou al in het echt gezien? Ik bedoel.....je hebt het spel toch? | |
Strolie75 | vrijdag 31 januari 2003 @ 20:44 |
quote:Alleen filmpjes, game ligt hier naast me! ![]() ![]() | |
Chocobo | zaterdag 1 februari 2003 @ 01:24 |
Wat is dit toch een cool plaatje. Hij is hierboven gepost en ik blijf ernaar kijken ! | |
Strolie75 | zaterdag 1 februari 2003 @ 15:17 |
Moet...Zelda...hebben... ![]() ![]() ![]() http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/zeldafeaturepreview1.mov Is het een beetje overdreven als ik wierook stokjes naast m'n GC brand en mijn kat aan de Nintendo-goden offer? [Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 01-02-2003 15:24] | |
febster | zaterdag 1 februari 2003 @ 17:05 |
quote:Alleen je kat maar ![]() ![]() | |
Chocobo | zaterdag 1 februari 2003 @ 17:51 |
Ik werd ook helemaal gek toen ik dit zag. | |
febster | zaterdag 1 februari 2003 @ 18:16 |
quote:Zie mijn reactie in t GC topic ![]() ![]() | |
Ker_Plunk | zaterdag 1 februari 2003 @ 18:16 |
Ker wil ook Windwaker ![]() Misschien maar eens kijken naar een Gaycube Zag er allemaal erg goed uit in dat filmpje. | |
Notorious_Roy | zaterdag 1 februari 2003 @ 18:23 |
![]() Gaycube... NIET GRAPPIG *SCHOP
Ik hoop dat ik OoT en MM nog uit heb voordat WW uitkomt (heb net level 1 van OoT gehad ) | |
febster | zaterdag 1 februari 2003 @ 18:23 |
quote:Gemiddeld duurt een Zelda game 25 a 30 uur om uit te spelen maar als jij nog nooit 1 Zelda hebt aangeraakt dan ben je al gauw 40 uur bezig denk ik ![]() ![]() | |
speknek | zaterdag 1 februari 2003 @ 21:01 |
quote:Ik ben al gek, maar de sensatie was wel ongeveer gelijk. | |
speknek | zaterdag 1 februari 2003 @ 21:29 |
![]() Pepermuntje? | |
Chocobo | zondag 2 februari 2003 @ 17:16 |
Wat een fantastisch kleur en design..... ![]() | |
Strolie75 | dinsdag 4 februari 2003 @ 11:24 |
Ik hoor net van iemand dat ze Ocarina of Time opnieuw gaan uitbrengen voor de Gamecube, klopt dit? | |
Vagere_Hein | dinsdag 4 februari 2003 @ 11:54 |
quote:Dat hebben ze al gedaan. In Japan kreeg en de VS krijgt men als je Zelda pre-ordert een gratis bonusdisk met OOT en Ura Zelda (aangepaste versie OOT). Voor Europa is nog niet bekend of Nintendo dit gaat doen. Ik heb hem in ieder geval al gepre-orderd in de VS (komt daar op 26 maart uit). | |
Lexie | dinsdag 4 februari 2003 @ 13:06 |
Het zou wel handig zijn als het bekend of hij ook in Europa uitkomt, voordat hij gereleased wordt in America. Anders bestel ik hem alsnog in America, om de bonusdisk erbij te krijgen. | |
Notorious_Roy | dinsdag 4 februari 2003 @ 13:13 |
quote:My thoughts exactly | |
Vagere_Hein | dinsdag 4 februari 2003 @ 13:20 |
quote:Klopt. Ik heb alleen besloten om er niet op te wachten, en wel om de volgende redenen: - je krijgt Zelda een maand eerder; - je krijgt gegarandeerd de donusdisk erbij mét OOT en URA Zelda; - je betaalt in totaal slechts 42 klatsers (dvdboxoffice): "Free shipping worldwide". De ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 4 februari 2003 @ 13:22 |
Maar voordat ik DAT doe, wil ik eerst een freeloader / AR in mijn handen hebben ! | |
Vagere_Hein | dinsdag 4 februari 2003 @ 13:25 |
quote:Ah, het zien-voordat-ik-het-geloof-principe. Nee, Datel zou haar eigen graf hebben gegraven als de AR's/freeloaders niet uitkomen op de aangekondigde data. | |
Lexie | dinsdag 4 februari 2003 @ 13:27 |
quote:42 euro? Ik ben overtuigd, tijd voor de freeloader! | |
Strolie75 | dinsdag 4 februari 2003 @ 13:50 |
-verkeerd topic- [Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 04-02-2003 13:55] | |
Vagere_Hein | dinsdag 4 februari 2003 @ 14:52 |
Wie hebben er trouwens allemaal al The Legend of Zelda: TWW gepre-orderd? (zet er ook even bij of het een NTSC- of een PAL-versie is) Ik heb een NTSC Zelda in de pre-order staan. ![]() | |
Strolie75 | dinsdag 4 februari 2003 @ 14:58 |
Ik haal hem in mei wel in de winkel. | |
Lexie | dinsdag 4 februari 2003 @ 15:16 |
quote:Ik wacht tot mijn freeloader gebracht is ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 4 februari 2003 @ 15:55 |
PAL als pre-order bij Dimension Plus | |
Chocobo | dinsdag 4 februari 2003 @ 17:04 |
Ik heb Zelda NTSC gepreordered voor het geval de PAL versie de bonusdiscs niet heeft. Mocht PAL dat wel krijgen dan cancel ik de order ! | |
Strolie75 | donderdag 6 februari 2003 @ 09:54 |
Op IGN staat een 2e video preview, heeft iemand misschien een directe link? Is insider only. ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 6 februari 2003 @ 10:03 |
Aan een directe link heb je nix... | |
Bastard | donderdag 6 februari 2003 @ 14:19 |
quote:Kan hem wel neerzetten.. maar dan kan je nog niets ![]() | |
Strolie75 | donderdag 6 februari 2003 @ 14:26 |
quote:Ik bedoelde meer of iemand een mirror wist, die 1e preview stond ook vrij snel ergens anders. ![]() | |
Bastard | donderdag 6 februari 2003 @ 14:32 |
quote:Goed... ff wachten dus voor je ![]() Aniways, verdomd cool fimpje ga je dan zien, over de verschillende combat styles en wapens... erg lachen om te zien. | |
silver-surfer | donderdag 6 februari 2003 @ 14:34 |
Oooooh wwat heerst dat spel!!! Net de video bekeken!!! ![]() Nu die kut freeloader zuigt moet ik toch nog langer op dit spel gaan wachten!!! | |
Notorious_Roy | donderdag 6 februari 2003 @ 15:10 |
Zojuist binnen gekregen Zelda Advance Alleen mijn GBA ligt bij mijn ouders | |
Strolie75 | donderdag 6 februari 2003 @ 18:30 |
Mirror preview #2 http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/zvidprevnumber2.mov | |
Chocobo | donderdag 6 februari 2003 @ 19:28 |
quote:Joh,...heb jij een Insider account ? ![]() *preview downed* | |
Chocobo | donderdag 6 februari 2003 @ 19:44 |
Dat filmpje,............................... OMG ![]() ![]() ![]() Zelda gaat zoooooo rocken ! | |
Notorious_Roy | donderdag 6 februari 2003 @ 20:29 |
quote:Goede mirror! 1 mb/s!! Ik ga NU het filmpje kijken | |
Chocobo | donderdag 6 februari 2003 @ 22:22 |
quote:Wat vond je ervan? | |
Notorious_Roy | donderdag 6 februari 2003 @ 22:54 |
quote:Wat kan ik ervan zeggen ![]() Ik wil hem...NU! | |
Chocobo | vrijdag 7 februari 2003 @ 11:28 |
quote:Hehehe ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 7 februari 2003 @ 16:47 |
Vanavond kan ik eindelijk Zelda Advance spelen Tot maandag | |
Chocobo | vrijdag 7 februari 2003 @ 18:34 |
quote:Whehehehehe ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 7 februari 2003 @ 23:28 |
Ik dacht, laat ik nog ff mijn FOK! vrienden gedag zeggen voordat ik begin en das maar goed ook! Ker met zijn muziek Maar nu: Zelda Advance! | |
Chocobo | zondag 9 februari 2003 @ 11:54 |
quote:Hoe is Zelda Notorious ? | |
Notorious_Roy | zondag 9 februari 2003 @ 16:50 |
Zeker wel cool, heb Zelda al bevrijd en ben bij de grote wijze nu. Was toch wel moelijker dan ik had gedacht, liep vrolijk met mijn zwaard te zwaaien totdat ik erachter kwam dat ik nog maar een half hartje had Maar dat was ook weer zo opgelost na een paar struiken te vernielen Er zitten trouwens wel veel minder hartjes onder struiken als in Zelda, Links Awakaning... Ik vind hem tot nu toe ook wel ietsjes moeilijker! | |
Chocobo | zondag 9 februari 2003 @ 17:48 |
quote:A link to the past vond ik altijd de coolste totdat Ocarina kwam ! ![]() | |
Notorious_Roy | zondag 9 februari 2003 @ 22:18 |
Ik vind hem op dit moment zelfs cooler dan OoT... Ik weet niet waarom maar ik heb nooit echt izn om OoT te spelen... Stop elke keer Tony Hawk in mijn Cube... | |
Khadgar | zondag 9 februari 2003 @ 22:23 |
Had ik al gezegd dat ik dit spel retegaaf vind en dat ik het moet hebben? hmmz, vast al een keertje of 30... | |
febster | zondag 9 februari 2003 @ 22:33 |
quote: ![]() *PETS* We nemen: een N64, Zelda Ocarina of Time, en een berg tijd. We stoppen Zelda in de N64 en beginnen met spelen, we trekken de telefoon eruit doen de deur op slot en noemen genoeg eetvoorraad voor eeen week mee. We spelen t spel van A tot Z uit en je bent ons voor de rest van je leven dankbaar | |
Notorious_Roy | zondag 9 februari 2003 @ 22:55 |
Ja ik weet het... Ik raak er wel aan verslaafd als ik me maar ff inzet ! Ik ga morgen wel ff een paar uurtjes spelen denk ik! | |
febster | zondag 9 februari 2003 @ 23:00 |
quote:HOud ik je aan ![]() | |
Notorious_Roy | zondag 9 februari 2003 @ 23:08 |
Ok, als je me ziet op FOK, schop me dan maar 2 meter naar achter naar mjn N64. OoT zit er al in | |
Chocobo | maandag 10 februari 2003 @ 10:40 |
quote:Ik deel deze mening en geef ook die *PETS* | |
Notorious_Roy | maandag 10 februari 2003 @ 11:55 |
Zelda Advance update: Heb nu één pendant en ga nu een beetje ronddolen door de wereld van Hyrule
Level 1, de Deku Tree uitgespeeld | |
febster | maandag 10 februari 2003 @ 13:51 |
quote:Goed bezig ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Chocobo | maandag 10 februari 2003 @ 14:54 |
quote:Nu praten we ! | |
Notorious_Roy | maandag 10 februari 2003 @ 15:01 |
Ik vind het toch wel moeilijk eigenlijk... Meer knoppen dan voorheen, 3D, first person view
| |
Notorious_Roy | maandag 10 februari 2003 @ 16:40 |
Update Zit nu in het dorpje van Hyrule Castle (niet veel verder dus) en loop hier gewoon al een uur rond zonder echt iets te doen. WOW Ik kon er trouwens niet meteen in... De brug ging omhoog toen ik nog maar 2 meter moest GAAF SPEL | |
febster | maandag 10 februari 2003 @ 16:50 |
quote:Wat een toeval ![]() ![]() Maar die ochtend als je de haan hoort kraaien en dan de brug naar beneneden hoort komen met ochtengeluiden erbij brrrrrrr | |
Notorious_Roy | maandag 10 februari 2003 @ 17:19 |
Ja, het is echt wel een cool spelletje! | |
Chocobo | maandag 10 februari 2003 @ 17:38 |
quote:Geloof me,........je hebt nog geen hol gezien ! ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 10 februari 2003 @ 17:45 |
Ik ben benieuwd ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 11 februari 2003 @ 08:10 |
Zelda Advance update: Heb nu allemaal items erbij door zomaar wat rond te lopen. Ik moet geloof ik iemand vinden in de desert (dat zegt de waarzegster) maar ik kan nog niemand vinden... Had gisteren ook een bij gevangen en in de pot gestopt... Daarna per ongeluk vrijgelaten en toen kwam ie kwaad achter me aan | |
Chocobo | woensdag 12 februari 2003 @ 13:22 |
quote:Als het goed is beschermen die je ook. Ik weet dat alleen niet zeker meer ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 12 februari 2003 @ 13:36 |
Nou beschermen deed ie zeker niet ![]()
Heb nu weer een wijze gevonden en die stuurde me naar een bibliotheek. Daar een boek gevonden. | |
Notorious_Roy | woensdag 12 februari 2003 @ 16:15 |
OoT mini update: Ben nu in de tuin van het kasteel! En iedereen maar denken dat je met Splinter Cell moest sluipen | |
Notorious_Roy | woensdag 12 februari 2003 @ 16:49 |
H00T H00T Update 2 van vandaag: Net ff "gebabbelt" met Zelda ben nu in Kakoria (ofzo) Village | |
Strolie75 | woensdag 12 februari 2003 @ 18:37 |
http://www.zelda.com/gcn/video.jsp ![]() | |
StarGazer | donderdag 13 februari 2003 @ 12:42 |
Zelda OOT update:
| |
EggsTC | donderdag 13 februari 2003 @ 12:57 |
quote:Skulltula´s inleveren in dat huis in kakariko village | |
StarGazer | donderdag 13 februari 2003 @ 13:33 |
jah welk huis? en hoeveel skultulla's nodig? | |
EggsTC | donderdag 13 februari 2003 @ 13:39 |
quote:Duizend jaar gelee dat ik dit gespeeld heb. (heb overigens ALLE mogelijke dingen gehaald ![]() Huis tegenover die van impa... bij dat hek. als je de graveyard uit kom lopen, rechtdoor tot je niet meer kan... en dan het huis RECHTS, moet je weer terug lopen, naar die trap.. maar das de makkelijkste manier om uit te leggen. Weet niet meer hoeveel nodig | |
EggsTC | donderdag 13 februari 2003 @ 14:28 |
ff ontopic dan... Ok, ik heb al veel dingen gezien over die "Cartoon-zelda" en toch heb ik een beetje mijn twijfels er over. Ziet er best aardig uit qua gameplay en emotion, animation. Allemaal heel leuk en aardig, maar toch blijft het leuke tekenfilmpje een PRULLETJE vergeleken bij wat Nintendo in 2000 heeft beloofd, ´k weet niet hoeveel mensen hier de belofte hebben gezien... wat zelda EIGENLIJK zou worden... hier een paar screens en een filmpje! http://cubemovies.ign.com/media/previews/video/zelda/zeldademo.mpg Zonde Nintendo... had dit toch wel van jullie verwacht. Tekenfilmpje is leuk en aardig, maar bouw wat naar jullie kunnen! | |
Notorious_Roy | donderdag 13 februari 2003 @ 14:38 |
quote:Dus? Denk je nou echt dat dat een beter spel had geleverd? Iedereen die Zelda WW heeft gespeeld tot nu toe barst uit in tranen van geluk. SM heeft uitleg gegeven over de keuze van cell shading... Je bent echt nog de ENIGE op aarde die hier nou weer over begint! | |
EggsTC | donderdag 13 februari 2003 @ 14:42 |
quote:Dus? Dit zou echt een 10 keer betere versie zijn als dat tekenfilmpje.
Nee, dat doe je goed... door een tekenfilm te maken | |
Notorious_Roy | donderdag 13 februari 2003 @ 14:45 |
Je snapt er echt nix van heh? Is Jet Set Radio kinder achtig? Is ook met "tekenfilm graphics" gemakt... Killer 7, Auto Modelectica, etc zijn die kinderachtig? De sfeer die Zelda nu uitstraalt is gewoon het beste wat je maar kan verzinnen voor zelda lijkt mij. Ik moest er ook aan ''wennen'' maar ik ben nu helemaal overtuigd! | |
Khadgar | donderdag 13 februari 2003 @ 14:48 |
quote:Lekker belangrijk allemaal. Zelda WW is er nu, en hij is cell-shaded. En als het je niet aanstaat, dan koop je maar een Playstation ofzo. | |
EggsTC | donderdag 13 februari 2003 @ 14:53 |
Ik respecteer jullie mening, maar jullie mijne blijkbaar niet. Ik kan niet geloven, (heb zeker 30 filmpjes gezien van cell shaded) als iemand naar die filmpjes kijkt, cellshaded er mooier uit vind zien. Of gaat het jullie niet om het realisme? Dat kan ook natuurlijk, maar dan word het een andere zaak. Ik heb cellshaded nog niet gespeeld dus kan niks zeggen over de speelstyle. | |
Notorious_Roy | donderdag 13 februari 2003 @ 14:57 |
Dat is al een betere post! Wacht maar op Zelda en ik weet zeker dat ook JIJ helemaal wegbent van het spel!
| |
Strolie75 | donderdag 13 februari 2003 @ 14:59 |
Zeik toch niet zo, Nintendo probeert tenminste eens wat nieuws! Originaliteit is iets wat je in games nog maar zelden tegenkomt. Ik vind het persoonlijk geweldig uit zien! ![]() | |
EggsTC | donderdag 13 februari 2003 @ 15:01 |
quote:Ik denk dat ik het best leuk zal vinden ja, maar heb jij het al gespeeld dan? Omdat je zegt dat de meeste uitbarsten in tranen van geluk? quote:Geen enkel spel is realistisch, maar ik vond op de N64 de beelden al een stuk realistischer als op de SNES. Deze beelden, van het filmpje die ik net gaf bij die foto´s zijn nog 4 keer zo realistisch als die op de N64, integenstelling tot die cellshading, die is minder realistisch. Toch denk ik wel dat ze ook met die andere release komen die ik bedoel, anders hebben ze dat stukje helemaal voor niets gemaakt. | |
EggsTC | donderdag 13 februari 2003 @ 15:02 |
quote:Vind het gewoon zonde dat de "realiteit" verdwijnt, mag dat? | |
Notorious_Roy | donderdag 13 februari 2003 @ 15:05 |
quote:Ik heb hem nogniet gespeeld nee, maar toen ik video previews zag van IGN toen was ik al helemaal blij! Het E3 filmpje is al brilliant, en die is al een jaar oud!! | |
EggsTC | donderdag 13 februari 2003 @ 15:07 |
quote:24 Maart komtie in america uit... enig idee hoe dat hier zit? | |
Strolie75 | donderdag 13 februari 2003 @ 15:10 |
quote:Ergens in mei geloof ik. | |
Notorious_Roy | donderdag 13 februari 2003 @ 15:57 |
3 mei, als de Cube een jaar word | |
Notorious_Roy | donderdag 13 februari 2003 @ 15:57 |
Tijd voor deeltje 2 Bastard of Smots! | |
febster | donderdag 13 februari 2003 @ 19:16 |
quote:Sorry hoor maar als jij Zelda ooit realitisch hebt gevonden moet je jezelf goed nakijken ![]() Ik snap je kwaadheid een beetje en iedere Zelda fan was wel ff geschokked door de verandering Geloof me The Legend of Zelda: The Wind Waker is een meer dan waardige "opvolger" op MM, en zeker qua grahics gezien | |
Toewan | donderdag 13 februari 2003 @ 19:58 |
Ik ben nu Zelda 3 op de SNES aan het spelen, via een emulator op m'n laptopje.. Alleen heb ik een vraagje, in die "bibliotheek" ligt een boek wat je volgens mij moet hebben (boven op een plank). Alleen hoe pak je dit boek ?? Jeuij, ik heb 'm, beetje tegen de boekenkast aan rennen en hij viel eraf. [Dit bericht is gewijzigd door Toewan op 13-02-2003 20:27] | |
Khadgar | donderdag 13 februari 2003 @ 20:06 |
quote:Dat zal wel met de pegasus boots gaan (tegen de kast aanrammen) denk ik. | |
Notorious_Roy | donderdag 13 februari 2003 @ 20:17 |
quote:Dat heb ik NET gehaald op Zelda Advance, ik ben dus ietsjes verder als jij ![]() |