abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 februari 2003 @ 17:38:45 #226
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8392785
quote:
Op maandag 10 februari 2003 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, het is echt wel een cool spelletje!
Geloof me,........je hebt nog geen hol gezien !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 10 februari 2003 @ 17:45:37 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8392896
Ik ben benieuwd
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 11 februari 2003 @ 08:10:26 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8404584
Zelda Advance update:

Heb nu allemaal items erbij door zomaar wat rond te lopen. Ik moet geloof ik iemand vinden in de desert (dat zegt de waarzegster) maar ik kan nog niemand vinden...

Had gisteren ook een bij gevangen en in de pot gestopt... Daarna per ongeluk vrijgelaten en toen kwam ie kwaad achter me aan Cool !

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:22:47 #229
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8433799
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda Advance update:

Had gisteren ook een bij gevangen en in de pot gestopt... Daarna per ongeluk vrijgelaten en toen kwam ie kwaad achter me aan Cool !

Als het goed is beschermen die je ook. Ik weet dat alleen niet zeker meer
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 12 februari 2003 @ 13:36:36 #230
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8434173
Nou beschermen deed ie zeker niet

Update:

Heb nu weer een wijze gevonden en die stuurde me naar een bibliotheek. Daar een boek gevonden.
Link spreekt nu Hylian

woensdag 12 februari 2003 @ 16:15:58 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8438164
OoT mini update:

Ben nu in de tuin van het kasteel! En iedereen maar denken dat je met Splinter Cell moest sluipen

woensdag 12 februari 2003 @ 16:49:53 #232
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8439079
H00T H00T

Update 2 van vandaag:

Net ff "gebabbelt" met Zelda Wat een eikel is die Ganondorf zeg

ben nu in Kakoria (ofzo) Village

pi_8441074
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8454667
Zelda OOT update:

Ben nu in de fire mountain. Maaruhm, wie kan mij vertellen hoe ik aan een adult wallet kom? bij voorbaat dank

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_8454996
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 12:42 schreef StarGazer het volgende:
Zelda OOT update:

Ben nu in de fire mountain. Maaruhm, wie kan mij vertellen hoe ik aan een adult wallet kom? bij voorbaat dank

Skulltula´s inleveren in dat huis in kakariko village
Lambo of Rekt
pi_8455938
jah welk huis? en hoeveel skultulla's nodig?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_8456066
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:33 schreef StarGazer het volgende:
jah welk huis? en hoeveel skultulla's nodig?
Duizend jaar gelee dat ik dit gespeeld heb. (heb overigens ALLE mogelijke dingen gehaald )

Huis tegenover die van impa... bij dat hek. als je de graveyard uit kom lopen, rechtdoor tot je niet meer kan... en dan het huis RECHTS, moet je weer terug lopen, naar die trap.. maar das de makkelijkste manier om uit te leggen.

Weet niet meer hoeveel nodig
40 ofzo... 50?

Lambo of Rekt
pi_8456981
ff ontopic dan...

Ok, ik heb al veel dingen gezien over die "Cartoon-zelda" en toch heb ik een beetje mijn twijfels er over. Ziet er best aardig uit qua gameplay en emotion, animation.

Allemaal heel leuk en aardig, maar toch blijft het leuke tekenfilmpje een PRULLETJE vergeleken bij wat Nintendo in 2000 heeft beloofd, ´k weet niet hoeveel mensen hier de belofte hebben gezien... wat zelda EIGENLIJK zou worden... hier een paar screens en een filmpje!

http://cubemovies.ign.com/media/previews/video/zelda/zeldademo.mpg
klik hier voor het filmpje

Zonde Nintendo... had dit toch wel van jullie verwacht. Tekenfilmpje is leuk en aardig, maar bouw wat naar jullie kunnen!

Lambo of Rekt
  donderdag 13 februari 2003 @ 14:38:46 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8457248
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:28 schreef EggsTC het volgende:
geblaat
Dus? Denk je nou echt dat dat een beter spel had geleverd? Iedereen die Zelda WW heeft gespeeld tot nu toe barst uit in tranen van geluk. SM heeft uitleg gegeven over de keuze van cell shading...

Je bent echt nog de ENIGE op aarde die hier nou weer over begint!

pi_8457334
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lama-gejank cq. geschijt

Dus?
Dit zou echt een 10 keer betere versie zijn als dat tekenfilmpje.

En ik herinner me dat nintendo zei :
We will try to scrap away the kiddy-image we have

Nee, dat doe je goed... door een tekenfilm te maken

Lambo of Rekt
  donderdag 13 februari 2003 @ 14:45:35 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8457402
Je snapt er echt nix van heh? Is Jet Set Radio kinder achtig? Is ook met "tekenfilm graphics" gemakt... Killer 7, Auto Modelectica, etc zijn die kinderachtig?

De sfeer die Zelda nu uitstraalt is gewoon het beste wat je maar kan verzinnen voor zelda lijkt mij. Ik moest er ook aan ''wennen'' maar ik ben nu helemaal overtuigd!

pi_8457483
quote:
[b]Op donderdag 13 februari 2003 14:42 schreef EggsTC een flame of 3
Lekker belangrijk allemaal. Zelda WW is er nu, en hij is cell-shaded. En als het je niet aanstaat, dan koop je maar een Playstation ofzo.
pi_8457591
Ik respecteer jullie mening, maar jullie mijne blijkbaar niet.
Ik kan niet geloven, (heb zeker 30 filmpjes gezien van cell shaded)
als iemand naar die filmpjes kijkt, cellshaded er mooier uit vind zien. Of gaat het jullie niet om het realisme? Dat kan ook natuurlijk, maar dan word het een andere zaak. Ik heb cellshaded nog niet gespeeld dus kan niks zeggen over de speelstyle.
Lambo of Rekt
  donderdag 13 februari 2003 @ 14:57:18 #244
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8457664
Dat is al een betere post!

Wacht maar op Zelda en ik weet zeker dat ook JIJ helemaal wegbent van het spel!

Ik snap dat je misschien realisme in je spellen wil, maar Zelda is zowieso niet realistisch... Daarvoor moet je Tactical Shooters spelen ofzo, of racers...

pi_8457720
Zeik toch niet zo, Nintendo probeert tenminste eens wat nieuws! Originaliteit is iets wat je in games nog maar zelden tegenkomt. Ik vind het persoonlijk geweldig uit zien!
pi_8457762
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is al een betere post!

Wacht maar op Zelda en ik weet zeker dat ook JIJ helemaal wegbent van het spel!

Ik denk dat ik het best leuk zal vinden ja, maar heb jij het al gespeeld dan? Omdat je zegt dat de meeste uitbarsten in tranen van geluk?
quote:
Ik snap dat je misschien realisme in je spellen wil, maar Zelda is zowieso niet realistisch... Daarvoor moet je Tactical Shooters spelen ofzo, of racers...
Geen enkel spel is realistisch, maar ik vond op de N64 de beelden al een stuk realistischer als op de SNES. Deze beelden, van het filmpje die ik net gaf bij die foto´s zijn nog 4 keer zo realistisch als die op de N64, integenstelling tot die cellshading, die is minder realistisch.

Toch denk ik wel dat ze ook met die andere release komen die ik bedoel, anders hebben ze dat stukje helemaal voor niets gemaakt.

Lambo of Rekt
pi_8457797
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
Zeik toch niet zo, Nintendo probeert tenminste eens wat nieuws! Originaliteit is iets wat je in games nog maar zelden tegenkomt. Ik vind het persoonlijk geweldig uit zien!
Vind het gewoon zonde dat de "realiteit" verdwijnt, mag dat?
Lambo of Rekt
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:05:21 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8457856
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het best leuk zal vinden ja, maar heb jij het al gespeeld dan? Omdat je zegt dat de meeste uitbarsten in tranen van geluk?
[..]

Geen enkel spel is realistisch, maar ik vond op de N64 de beelden al een stuk realistischer als op de SNES. Deze beelden, van het filmpje die ik net gaf bij die foto´s zijn nog 4 keer zo realistisch als die op de N64, integenstelling tot die cellshading, die is minder realistisch.

Toch denk ik wel dat ze ook met die andere release komen die ik bedoel, anders hebben ze dat stukje helemaal voor niets gemaakt.

Ik heb hem nogniet gespeeld nee, maar toen ik video previews zag van IGN toen was ik al helemaal blij! Het E3 filmpje is al brilliant, en die is al een jaar oud!!
pi_8457896
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb hem nogniet gespeeld nee, maar toen ik video previews zag van IGN toen was ik al helemaal blij! Het E3 filmpje is al brilliant, en die is al een jaar oud!!

24 Maart komtie in america uit... enig idee hoe dat hier zit?
Lambo of Rekt
pi_8457962
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:07 schreef EggsTC het volgende:
24 Maart komtie in america uit... enig idee hoe dat hier zit?
Ergens in mei geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')