Ej,.....het grote Zelda topic. Er moest er maar eens 1 komen vond ik. Alles over Zelda op de Cube of op de GBA. Om te starten de 4 hour hands on van IGN. Ze zijn gek geworden en vermoeden dat Zelda een van de beste spellen ooit kan gaan worden. Let vooral op het stukje wat ze zeggen over OOT. Het gaat daar voorbij......
The four hours we spent playing Wind Waker left us wanting more -- much more. Where the Ocarina of Time and Majora's Mask delivered something totally new and thrilling, Wind Waker expands, refines, and polishes everything we've come to love for a completely captivating experience. We must admit, we were worried that the cartoon style and the new focus on animating Link to sometimes-laughable extremes might ruin the presentation of the Zelda franchise. However, we've come to realize that Zelda may actually be more charming with all this new character. There's a lot more warmth, and subsequently a lot more emotion. This works both ways, we might add. Sure, you may laugh at more things than you have in the past Zeldas, but there have always been funny moments. Conversely, there will also be far more dramatic and heart-twisting scenes. There just seems to be room for more emotion; the visual detail combined with the brilliant music is enough to jerk a few tears if Nintendo tries hard enough.
That's it for now Zelda lovers, but stay tuned as we dig deeper into the Japanese version of the next few months.
In the meantime, check out the newest screens below.
quote:Naar het spel of naar de koppeling tussen Cube en GBA ?
Op zaterdag 14 december 2002 10:06 schreef Fratz het volgende:
ik ben ook erg benieuwd!
Four swords
quote:jah die is vet he?
Op zaterdag 14 december 2002 11:10 schreef gieling.com het volgende:
Ik heb zelda Oracle of ages, is wel een funny game
quote:In februari in de US en wij nog wat later. Denk zelf aan lente / zomer 2003 ! Kan zelf ook niet wachten
Op zaterdag 14 december 2002 13:53 schreef Ketel_1 het volgende:
Wanneer komt die Zelda voor de Cube? Want die MOET ik echt hebben!
quote:Gelukkig maar, ik krijg pas in februari m'n Cube
Op zaterdag 14 december 2002 15:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
In februari in de US en wij nog wat later. Denk zelf aan lente / zomer 2003 ! Kan zelf ook niet wachten
.
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/media/0,11100,469050,00.html
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 22:50 schreef dumas het volgende:
Wat vind ik 'em toch lelijk in vergelijking met de eerdere (fake) gereleasde screens van Nintendo.
Die wil ik ook!!!
quote:Tis idd een baard en er zijn geen opgepoetste graphics. Wat het wel is een Ocarina of Time incl de Ura add-on. (Herinner je de bulk drive nog?) Zo heette die geloof ik. Een never before seen Zelda dus ! Maar gewoon een port hoor dus N64 graphics....
Op zondag 15 december 2002 20:58 schreef Ketel_1 het volgende:
Misschien is het allang bekend, maar ik las net dat je in Japan, als je Zelda pre-ordered d'r een speciale GameCube versie van Ocarina of Time bij krijgt. Met extra dingen, opgepoetste graphics, en speelbaar op de Cube![]()
.
Die wil ik ook!!!
quote:van ign.
The evasive attack allowed Link to leap into the air and knock the helmets off of their heads. After that, you could roll around behind them and slash through the threads that held the armor together. This would fully expose them, letting you take them on with more fairness.Now, there are a few interesting things that happened during fights. First off, all the enemies interact with each other. If they swipe at you and hit another enemy, that enemy will feel the pain. So, you can use that to your advantage at times and cause true mayhem. Secondly, the foes drop their weapons when roughed up enough. This allows you to use the weapon for yourself, but often the much larger size is not worth the increased power because you swing slower. In the case of the Stalfos Knights, you could pick up their giant broad swords. The last and most interesting thing is how the AI evolves. Creatures will often revert to Kung Fu like tactics, and frantically look around the rooms for their weapons. Sometimes they'll even pick up other enemy's weapons -- it's very cool stuff, and the new dynamics make battles downright addictive.
.
quote:
Op maandag 16 december 2002 12:52 schreef speknek het volgende:[..]
van ign.
.
quote:Ohhhhhhhhhhh, ik wil het, ik wil het, ik wil het!!
Op zaterdag 14 december 2002 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]Ej,.....het grote Zelda topic. Er moest er maar eens 1 komen vond ik. Alles over Zelda op de Cube of op de GBA. Om te starten de 4 hour hands on van IGN. Ze zijn gek geworden en vermoeden dat Zelda een van de beste spellen ooit kan gaan worden. Let vooral op het stukje wat ze zeggen over OOT. Het gaat daar voorbij......
The four hours we spent playing Wind Waker left us wanting more -- much more. Where the Ocarina of Time and Majora's Mask delivered something totally new and thrilling, Wind Waker expands, refines, and polishes everything we've come to love for a completely captivating experience. We must admit, we were worried that the cartoon style and the new focus on animating Link to sometimes-laughable extremes might ruin the presentation of the Zelda franchise. However, we've come to realize that Zelda may actually be more charming with all this new character. There's a lot more warmth, and subsequently a lot more emotion. This works both ways, we might add. Sure, you may laugh at more things than you have in the past Zeldas, but there have always been funny moments. Conversely, there will also be far more dramatic and heart-twisting scenes. There just seems to be room for more emotion; the visual detail combined with the brilliant music is enough to jerk a few tears if Nintendo tries hard enough.
That's it for now Zelda lovers, but stay tuned as we dig deeper into the Japanese version of the next few months.
In the meantime, check out the newest screens below.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |