abonnement Unibet Coolblue
pi_172094735
Blegh! Stom die lange cyclussen!
Schudden voor gebruik
pi_172099658
Peace klinkt inderdaad als een fijn gesprek en tof dat ze je nog een keer willen monitoren en nog een HSG met papaverolie! Ook top van jou dat je zelf het initiatief hebt genomen hoor! Wat moet je spuiten voor de IUI? Gaat dat niet in eigen cyclus..?

Dromertje, al gegoogled naar de werking van teunisbloemolie? ;)

Bummer van het bloed kloon. -O-

Het etentje was leuk, tnx ladies! Ik ben vanmiddag van het wachtbankje gedonderd. Ongesteld. Zucht.

Ik ga dit opschrijven zodat ik deze post hopelijk ooit kan quoten maar...... ik heb al een tijdje een voorgevoel over augustus. Bring.it.on.bitches. *O* ~O> :Y)
Dit, dat, alles.
pi_172100455
Ik hoop dat je gelijk krijgt!!

Papaverolie was toch laatst in het nieuws? Dat vrouwen na een spoeling daarmee drie maanden lang verhoogd vruchtbaar is en er aanzienlijk meer zwangerschappen ontstaan? Klinkt goed dan Peace ^O^
pi_172100582
Ik vergeet iedere maand hoe erg ik ongesteldheid haat. Ik kan gewoon urenlang niet functioneren zodra het doorbreekt, zoveel pijn.
Ik zei vandaag tegen mijn vriend dat ik een tweeling wil zodat ik daarna nooit meer ongesteld hoef te worden. Dan halen ze de boel maar weg hoor!
pi_172108093
Balen Philo! }:|

Oo ja Kloon, hopelijk is het snel de laatste keer voor een hele tijd.

Hoop dat ik straks niet veel last heb. Weet even niet meer hoe het is. Is ruim 4 jaar geleden dat ik echt ongesteld was.
pi_172111043
Balen Philo en Kloon :(

Ik zit nog steeds te wachten op menstruatie nu ruim 5 weken na de curretage. Niks wijst op een komende menstruatie. Als het volgende week maandag nog niet is ga ik wel even bellen met gyn/huisarts denk ik.
pi_172111900
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 22:06 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik hoop dat je gelijk krijgt!!

Papaverolie was toch laatst in het nieuws? Dat vrouwen na een spoeling daarmee drie maanden lang verhoogd vruchtbaar is en er aanzienlijk meer zwangerschappen ontstaan? Klinkt goed dan Peace ^O^
Ja helemaal goed. Bij de fertiloscopie die ze bij mij in feb hebben gedaan was water met een blauwe vloeistof gebruikt. Dus nu de herhaling met papaverzaadolie. Het doorspuiten deed bij mij de eerste keer wel grandioos veel pijn, maar ik ga er maar vanuit dat alles nu sowieso mooi open is en dat het deze keer beter gaat :)

Balen van jullie ongesteldheid Kloon en Philo. Dan gaat het voor jullie gewoon de volgende ronde worden *O*
pi_172112304
Wat balen meiden, veel negatieve testen/menstruaties achter elkaar -O-. Ik duim dat het de volgende ronde de andere kant op slaat voor jullie!

Ik begin nu aan de tweede wachtweek na ovulatie. Ik vind het in ieder geval al erg fijn dat ik nog geen spotting oid heb.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zondag 2 juli 2017 @ 14:14:12 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172112819
Nou zeg, dit was niet de weekend update waar ik op hoopte van iedereen -O-.

Kirb, hopelijk zet jij gewoon weer de positieve trend in *O*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172125885
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 13:39 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ja helemaal goed. Bij de fertiloscopie die ze bij mij in feb hebben gedaan was water met een blauwe vloeistof gebruikt. Dus nu de herhaling met papaverzaadolie. Het doorspuiten deed bij mij de eerste keer wel grandioos veel pijn, maar ik ga er maar vanuit dat alles nu sowieso mooi open is en dat het deze keer beter gaat :)
Wanneer is je afspraak, als je die al hebt? Hoop dat het de pijn heel snel waard is!
quote:
Balen van jullie ongesteldheid Kloon en Philo. Dan gaat het voor jullie gewoon de volgende ronde worden *O*
Vind ik ook :Y
Ik heb ergens het gevoel dat het raak was. 4 ochtenden misselijk, slecht slapen, die vreemde
rugpijn en een vreemd gevoel in mijn onderbuik. En de menstruatie is tot nu toe ook anders: veel meer bloed, meer krampen en ook wat (heel kleine) stolsels. Dat zou heel positief zijn, want dat betekent dat het in ieder geval gewoon allemaal werkt. Ik zal er nooit achter komen of het zo was, maar ik wil het graag geloven :)
pi_172132423
Dat zou dan inderdaad zo maar kunnen Kloon!

Heel fijn dat er nu een concreet plan van aanpak ligt Peace, en dat je je er goed bij voelt. Ik heb nooit gehoord van HSG met papaverzaadolie, ga ik eens over lezen!

Jongens willen jullie mij deze week een beetje naar de realiteit halen als ik te erg ga hypochonderen :'). Zit vandaag op CD 25 en ik had op CD16 en CD17 een positieve ovulatietest. Ik vind het zo spannend! Maar ik voel me eigenlijk gewoon normaal :P. maar ik ga mezelf de komende week waarschijnlijk wel vermoeidheid/misselijkheid/steekjes aanpraten }:|

[ Bericht 13% gewijzigd door Kirb op 03-07-2017 10:16:13 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172139544
Haha Kirb, dan verwijzen wij je wel even naar je eigen bericht!
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 15:05:52 #163
382129 crew  Donna
pi_172139797
SPANNOND! *O*

Ik ga richting EI. Nouja, tussen woensdag en woensdag ongeveer, ergens, zo gok ik dat. Dus. Doei! :W
pi_172140067
Kirb wat spannend! *O*

En Donna, veel plezier de komende dagen haha :D
pi_172142131
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 21:56 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Wanneer is je afspraak, als je die al hebt? Hoop dat het de pijn heel snel waard is!

[..]

Zodra ik ongesteld ben moet ik bellen. Verwacht deze week mijn menstruatie, dus eind volgende week de HSG denk ik. Ik hoop het ook!

Spannend Donna! Aan de bats.

Kirb: adem in, adem uit. Ga leuke dingen doen, ga achterstallig werk inhalen, die oude vriendin weer eens opzoeken. Dan gaat de tijd veel sneller ;)
pi_172142302
Ben benieuwd Peace! Gaan ze je in dezelfde cyclus ook monitoren? Ik lees met interesse mee. Als ik in september niet zwanger ben, krijg ik ook een HSG. Wel klote van de pijn, krijg je wel pijnstillers?

Kiiiirb, wat Peace zegt, afleiding to the max! Helpt hier heel goed. ;)

Veel plezier Donna! (Snap niet helemaal waar je heen gaat, whehe...)

Debbster, hoest? Weer een beetje bekomen van het verdriet?
Dit, dat, alles.
  Moderator maandag 3 juli 2017 @ 16:58:50 #167
382129 crew  Donna
pi_172142613
Ja, ik snap alleen niks meer van m`n cyclus en vruchtbare slijm. Alles waar ik voorheen een eisprong aan herkende is gewoon foetsie of te vroeg, of te lang. Vorige cyclus was ook weird, nu lijkt het weer precies zo te gaan.
Probeer m`n verstand uit te zetten en maar gewoon te zien wat er gaat gebeuren. Als het deze ronde niet raak is wil ik wel ovulatietesten proberen. Haat })

En nu weer positief! *O*
pi_172148023


[ Bericht 100% gewijzigd door LilMissStokstaart op 03-07-2017 20:38:00 ]
pi_172148053
Kirb spannend! Kan je helaas niet helpen met de pootjes op de grond te houden... ik zit op dag 6/7 na de eisprong al te hypochonderen :@

Peaceful ik duim voor je mee!

Donna was een stomme cyclus! Misschien ot niet een slecht idee dan? *O* voor je positiviteit
  maandag 3 juli 2017 @ 20:46:00 #170
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172148378
Donna, veel plezier de komende dagen :9!

Hier begint het donkere randje weer te verdwijnen. Ben de hele week behoorlijk neerslachtig geweest, kon echt niets hebben, constant een gevoel van niks willen en niks kunnen. Maar, menstruatie lijkt bijna klaar en daarmee ook weer wat meer balans in de hormonen haha. En we hebben nog 3 rondes voordat we naar de huisarts mogen, dus daar doen we nog gewoon ons best voor!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 09:15:23 #171
382129 crew  Donna
pi_172157435
Zouden jullie misschien een beetje licht op mijn cyclus willen schijnen? Beware; het woord slijm komt er in voor. :X
Mijn voorlaatste menstruatie begon met 1 dag bruinverlies. Voor m'n miskraam rekende ik dit gewoon als dag 1 en klopte dat ook altijd wel ongeveer met m'n vermoedelijke eisprong.
Nou had ik gelezen dat je eigenlijk de eerste dag rood verlies moest rekenen als menstruatie en omdat het na de miskraam een beetje in de war was heb ik dat maar aangehouden. Ik denk alleen dat ik daarmee de mist in gegaan ben.
In vorige cyclus die dus begon met 1 dag bruinverlies had ik al vrij snel vruchtbaar slijm, alleen kwam er voor m`n gevoel geen piek.
Nou begon m`n laatste menstruatie met 2 dagen bruinverlies en had ik gisterenavond echt overduidelijk vruchtbaar slijm, ongeveer 4 dagen te vroeg.
Maar, als ik dus die bruinverlies dag van de vorige cyclus reken als eerste dag menstruatie en de 2 bruinverlies dagen van afgelopen dagen, dan schuift de boel een beetje op en dan kom ik qua eisprong veel beter uit. Nog wel aan de vroege kant in m`n cyclus, maar toen ik zwanger geraakt ben weet ik ook niet wanneer m`n eisprong was. Dat kan toen ook tussen CD 11 en CD14 gezeten hebben.
Nou goed, de vraag van de dag dus. Zou ik afgaan op m`n gevoel en slijm (en vroegere tijden) en dus bruinverlies als dag 1 nemen? Of niet?
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 09:16:33 #172
382129 crew  Donna
pi_172157450
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:37 schreef Kirb het volgende:

Jongens willen jullie mij deze week een beetje naar de realiteit halen als ik te erg ga hypochonderen :'). Zit vandaag op CD 25 en ik had op CD16 en CD17 een positieve ovulatietest. Ik vind het zo spannend! Maar ik voel me eigenlijk gewoon normaal :P. maar ik ga mezelf de komende week waarschijnlijk wel vermoeidheid/misselijkheid/steekjes aanpraten }:|
Leef je nog? Hoe gaat het? :*
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 09:16:56 #173
382129 crew  Donna
pi_172157455
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 21:35 schreef Philomijn het volgende:

Ik ga dit opschrijven zodat ik deze post hopelijk ooit kan quoten maar...... ik heb al een tijdje een voorgevoel over augustus. Bring.it.on.bitches. *O* ~O> :Y)
*O* *O* *O* *O* *O*
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 09:17:40 #174
382129 crew  Donna
pi_172157463
quote:
17s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:46 schreef Debsterr het volgende:
Donna, veel plezier de komende dagen :9!

Hier begint het donkere randje weer te verdwijnen. Ben de hele week behoorlijk neerslachtig geweest, kon echt niets hebben, constant een gevoel van niks willen en niks kunnen. Maar, menstruatie lijkt bijna klaar en daarmee ook weer wat meer balans in de hormonen haha. En we hebben nog 3 rondes voordat we naar de huisarts mogen, dus daar doen we nog gewoon ons best voor!
Ik duim heel hard dat het in deze rondes gaat lukken en het donkere randje als sneeuw voor de zon verdwijnt. Fijn dat je je alweer ietsje beter voelt.
pi_172157832
Debsterr :* voor het donkere randje, zo herkenbaar ook.

Donna ik vind dat ook altijd lastig, wat is nou dag 1.. ik begreep inderdaad dat dag 1 in principe rood bloed zou moeten zijn. Ben je wel altijd zo'n beetje 14 dagen na je ovulatie ongesteld? Want die periode voor je eisprong kan wat variëren, maar de luteale fase is bij de meeste vrouwen zo'n 14 dagen.

Ik lijk nu een korte luteale fase te hebben van een dag of 8, want ik heb sinds vanmorgen spotting. Ik verwachtte het al een beetje; waar ik gisterochtend vrolijk en vol spanning was, zwol ik gistermiddag op als een ballon en sloeg mijn stemming nogal om zeg maar ;(. Dus ik verwacht morgen ongesteld te worden. Ben er redelijk rustig onder verder (heb het er gister al uit gejankt). Maar maak me wel een beetje zorgen om die korte LF.
Desondanks ga ik wel mijn afspraak bij de fertiliteitspoli verzetten naar ergens eind augustus (stond half juli). Eerst lekker nog een cyclus of 2 zelf proberen, zeker nu we een ei gevonden hebben voor het eerst!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172157864
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:15 schreef DonnaRush het volgende:
Zouden jullie misschien een beetje licht op mijn cyclus willen schijnen? Beware; het woord slijm komt er in voor. :X
Mijn voorlaatste menstruatie begon met 1 dag bruinverlies. Voor m'n miskraam rekende ik dit gewoon als dag 1 en klopte dat ook altijd wel ongeveer met m'n vermoedelijke eisprong.
Nou had ik gelezen dat je eigenlijk de eerste dag rood verlies moest rekenen als menstruatie en omdat het na de miskraam een beetje in de war was heb ik dat maar aangehouden. Ik denk alleen dat ik daarmee de mist in gegaan ben.
In vorige cyclus die dus begon met 1 dag bruinverlies had ik al vrij snel vruchtbaar slijm, alleen kwam er voor m`n gevoel geen piek.
Nou begon m`n laatste menstruatie met 2 dagen bruinverlies en had ik gisterenavond echt overduidelijk vruchtbaar slijm, ongeveer 4 dagen te vroeg.
Maar, als ik dus die bruinverlies dag van de vorige cyclus reken als eerste dag menstruatie en de 2 bruinverlies dagen van afgelopen dagen, dan schuift de boel een beetje op en dan kom ik qua eisprong veel beter uit. Nog wel aan de vroege kant in m`n cyclus, maar toen ik zwanger geraakt ben weet ik ook niet wanneer m`n eisprong was. Dat kan toen ook tussen CD 11 en CD14 gezeten hebben.
Nou goed, de vraag van de dag dus. Zou ik afgaan op m`n gevoel en slijm (en vroegere tijden) en dus bruinverlies als dag 1 nemen? Of niet?
Ik heb jarenlang alleen maar bruine smurrie gehad als menstruatie, dus dat zou ik gewoon als volle dag tellen. Tenzij het ieniemienie hoeveelheden zijn en pas 's avonds begint.

Plus ik zou voor de zekerheid gewoon voor je eisprong van beide uitgaan (en dus extra lang klussen).
pi_172157876
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:45 schreef Kirb het volgende:
Debsterr :* voor het donkere randje, zo herkenbaar ook.

Donna ik vind dat ook altijd lastig, wat is nou dag 1.. ik begreep inderdaad dat dag 1 in principe rood bloed zou moeten zijn. Ben je wel altijd zo'n beetje 14 dagen na je ovulatie ongesteld? Want die periode voor je eisprong kan wat variëren, maar de luteale fase is bij de meeste vrouwen zo'n 14 dagen.

Ik lijk nu een korte luteale fase te hebben van een dag of 8, want ik heb sinds vanmorgen spotting. Ik verwachtte het al een beetje; waar ik gisterochtend vrolijk en vol spanning was, zwol ik gistermiddag op als een ballon en sloeg mijn stemming nogal om zeg maar ;(. Dus ik verwacht morgen ongesteld te worden. Ben er redelijk rustig onder verder (heb het er gister al uit gejankt). Maar maak me wel een beetje zorgen om die korte LF.
Desondanks ga ik wel mijn afspraak bij de fertiliteitspoli verzetten naar ergens eind augustus (stond half juli). Eerst lekker nog een cyclus of 2 zelf proberen, zeker nu we een ei gevonden hebben voor het eerst!
Spotting kan toch ook innesteling zijn? O-)
pi_172157994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:48 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Spotting kan toch ook innesteling zijn? O-)
Nee daar geloof ik niet zo in bij mezelf, menstruatie begint bij mij altijd op deze manier. (+ heb al wat last van lichte buikpijn, dus wie weet komt het zelfs vandaag al op gang)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 10:09:20 #179
382129 crew  Donna
pi_172158202
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:47 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang alleen maar bruine smurrie gehad als menstruatie, dus dat zou ik gewoon als volle dag tellen. Tenzij het ieniemienie hoeveelheden zijn en pas 's avonds begint.

Plus ik zou voor de zekerheid gewoon voor je eisprong van beide uitgaan (en dus extra lang klussen).
Ja we werken er sowieso wel aan, dat is het probleem niet haha. Maar ik vind het voor mezelf wel prettig om te weten waar ik aan toe ben. Denk dat ik dan toch het beste m'n gevoel kan volgen.
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 10:24:48 #180
382129 crew  Donna
pi_172158501
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:45 schreef Kirb het volgende:
Debsterr :* voor het donkere randje, zo herkenbaar ook.

Donna ik vind dat ook altijd lastig, wat is nou dag 1.. ik begreep inderdaad dat dag 1 in principe rood bloed zou moeten zijn. Ben je wel altijd zo'n beetje 14 dagen na je ovulatie ongesteld? Want die periode voor je eisprong kan wat variëren, maar de luteale fase is bij de meeste vrouwen zo'n 14 dagen.

Ik lijk nu een korte luteale fase te hebben van een dag of 8, want ik heb sinds vanmorgen spotting. Ik verwachtte het al een beetje; waar ik gisterochtend vrolijk en vol spanning was, zwol ik gistermiddag op als een ballon en sloeg mijn stemming nogal om zeg maar ;(. Dus ik verwacht morgen ongesteld te worden. Ben er redelijk rustig onder verder (heb het er gister al uit gejankt). Maar maak me wel een beetje zorgen om die korte LF.
Desondanks ga ik wel mijn afspraak bij de fertiliteitspoli verzetten naar ergens eind augustus (stond half juli). Eerst lekker nog een cyclus of 2 zelf proberen, zeker nu we een ei gevonden hebben voor het eerst!
Ja die fase is bij mij 14 dagen, dus dat komt wel uit. Zit nu op dag 12 met vruchtbaar slijm, vorige cyclus was dan 27 dagen. Het schijnt dat de dag waar het slijm het meest draderig en overvloedig is, een dag voor je eisprong valt. Die zou dan morgen zijn.

Balen zeg van die korte fase bij jou. Wel fijn dat er een ei gespot is, dat moet wel een goed teken zijn. Stoer (niet het goede woord, maar weet het niet anders te noemen) dat je de afspraak hebt verzet en het vertrouwen hebt om het zelf te proberen nog even. Ik duim voor jullie!
pi_172161004
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:15 schreef DonnaRush het volgende:
Zouden jullie misschien een beetje licht op mijn cyclus willen schijnen? Beware; het woord slijm komt er in voor. :X
Mijn voorlaatste menstruatie begon met 1 dag bruinverlies. Voor m'n miskraam rekende ik dit gewoon als dag 1 en klopte dat ook altijd wel ongeveer met m'n vermoedelijke eisprong.
Nou had ik gelezen dat je eigenlijk de eerste dag rood verlies moest rekenen als menstruatie en omdat het na de miskraam een beetje in de war was heb ik dat maar aangehouden. Ik denk alleen dat ik daarmee de mist in gegaan ben.
In vorige cyclus die dus begon met 1 dag bruinverlies had ik al vrij snel vruchtbaar slijm, alleen kwam er voor m`n gevoel geen piek.
Nou begon m`n laatste menstruatie met 2 dagen bruinverlies en had ik gisterenavond echt overduidelijk vruchtbaar slijm, ongeveer 4 dagen te vroeg.
Maar, als ik dus die bruinverlies dag van de vorige cyclus reken als eerste dag menstruatie en de 2 bruinverlies dagen van afgelopen dagen, dan schuift de boel een beetje op en dan kom ik qua eisprong veel beter uit. Nog wel aan de vroege kant in m`n cyclus, maar toen ik zwanger geraakt ben weet ik ook niet wanneer m`n eisprong was. Dat kan toen ook tussen CD 11 en CD14 gezeten hebben.
Nou goed, de vraag van de dag dus. Zou ik afgaan op m`n gevoel en slijm (en vroegere tijden) en dus bruinverlies als dag 1 nemen? Of niet?
ik zou op je gevoel vertrouwen. dat werkte voorheen ook.
anders de volgende ronde met ovulatietesten controleren of je gevoel klopt?

dat is tenminste mijn plan. als ik op mijn gevoel afga dan moet ik de dagen met bruinverlies juist niet meetellen. eens zien of ovulatietesten dat kunnen bevestigen.
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 12:21:41 #182
382129 crew  Donna
pi_172161134
Ja, als deze ronde op een menstruatie uit loopt dan wil ik inderdaad met ovulatietesten controleren of het klopt. Ben alleen bang dat ik er dan teveel mee bezig ga zijn.
Deze ronde zou ik ook m`n hoofd koel houden, maar nu was het zo overduidelijk aanwezig dat ik dacht whuuuuuuuuuuuuuut, hoe kan dit nou _O-

Ik moet het herstellen ook de tijd geven. Ongeduldig ben ik.
pi_172161267
ik hoop dat ik door te testen er juist minder mee bezig ga zijn en dan gewoon op mijn gevoel durf te vertrouwen.
controlfreak ;)
pi_172161483
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:21 schreef DonnaRush het volgende:
Ja, als deze ronde op een menstruatie uit loopt dan wil ik inderdaad met ovulatietesten controleren of het klopt. Ben alleen bang dat ik er dan teveel mee bezig ga zijn.
Deze ronde zou ik ook m`n hoofd koel houden, maar nu was het zo overduidelijk aanwezig dat ik dacht whuuuuuuuuuuuuuut, hoe kan dit nou _O-

Ik moet het herstellen ook de tijd geven. Ongeduldig ben ik.
Zou de zekerheid van de ovulatietesten je niet wat meer rust geven vanwege de zekerheid die je kunt zien?
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 12:55:27 #185
382129 crew  Donna
pi_172161851
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:38 schreef LilMissStokstaart het volgende:

[..]

Zou de zekerheid van de ovulatietesten je niet wat meer rust geven vanwege de zekerheid die je kunt zien?
Weet ik niet. Ben bang dat het dan een moetje wordt en ik me rot ga voelen als we 'die dag' geen seks kunnen hebben.
Dus rust qua weten of m`'n gevoel goed zit? Misschien wel
Algehele rust? Nope :P
pi_172162895
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:55 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ben bang dat het dan een moetje wordt en ik me rot ga voelen als we 'die dag' geen seks kunnen hebben.
Dus rust qua weten of m`'n gevoel goed zit? Misschien wel
Algehele rust? Nope :P
dat snap ik. Het blijft ook moeilijk mikken. Mijn man wordt ook anders van de moetdag. Bijna zakelijk _O-
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:31:18 #187
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172164297
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:45 schreef Kirb het volgende:
Debsterr :* voor het donkere randje, zo herkenbaar ook.

Donna ik vind dat ook altijd lastig, wat is nou dag 1.. ik begreep inderdaad dat dag 1 in principe rood bloed zou moeten zijn. Ben je wel altijd zo'n beetje 14 dagen na je ovulatie ongesteld? Want die periode voor je eisprong kan wat variëren, maar de luteale fase is bij de meeste vrouwen zo'n 14 dagen.

Ik lijk nu een korte luteale fase te hebben van een dag of 8, want ik heb sinds vanmorgen spotting. Ik verwachtte het al een beetje; waar ik gisterochtend vrolijk en vol spanning was, zwol ik gistermiddag op als een ballon en sloeg mijn stemming nogal om zeg maar ;(. Dus ik verwacht morgen ongesteld te worden. Ben er redelijk rustig onder verder (heb het er gister al uit gejankt). Maar maak me wel een beetje zorgen om die korte LF.
Desondanks ga ik wel mijn afspraak bij de fertiliteitspoli verzetten naar ergens eind augustus (stond half juli). Eerst lekker nog een cyclus of 2 zelf proberen, zeker nu we een ei gevonden hebben voor het eerst!
In return ook een :* voor jou. Irritant zeg, zo'n korte LF. Maar wel goed dat je er nog voldoende vertrouwen in hebt de afspraak te verzetten! Hopelijk werkt je lijf ook mee dan :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:32:55 #188
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172164338
Hahaha ja, die ovutesten hebben wel wat invloed op de manier waarop de gezelligheid wordt gestart idd :P dat is bijna onvermijdelijk. Maar aangezien ik zelf verder weinig symptomen herken geven ze mij wel een fijn duwtje in de goede richting zeg maar. Aangezien jij wel meer symptomen hebt Donna die je goed lijkt te kunnen plaatsen (behalve nu die stomme smurrie :P) zou ik idd niet per se meteen aan de ovutesten beginnen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:43:54 #189
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_172165979
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o :+ :D :@ O+

[ Bericht 77% gewijzigd door arvensis op 04-07-2017 19:23:27 ]
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:58:57 #190
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172166283
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

Hier stond volgens mij iets anders?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:21:45 #191
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_172171153
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hier stond volgens mij iets anders?
Ja... ik zet het toch maar terug. :)
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:25:34 #192
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172171239
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ja... ik zet het toch maar terug. :)
Zie je nou wel! Waarom haalde je dat weg?! *O* *O* *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:36:06 #193
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_172171499
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zie je nou wel! Waarom haalde je dat weg?! *O* *O* *O*
Het is nog zo vroeg allemaal, 5 weken. :@ Gemengde gevoelens. Loop al sinds gister nacht te huilen en te lachen. _O- Het is zo raar. :D
Protège moi de mes désirs.
pi_172171533
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Het is nog zo vroeg allemaal, 5 weken. :@ Gemengde gevoelens. Loop al sinds gister nacht te huilen en te lachen. _O- Het is zo raar. :D
Gefeliciteeeeeeerd!!! *O* *O* *O* *O* *O*
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:40:47 #195
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_172171624
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:37 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Gefeliciteeeeeeerd!!! *O* *O* *O* *O* *O*
Dankjewel. O+
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:47:05 #196
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172171797
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Het is nog zo vroeg allemaal, 5 weken. :@ Gemengde gevoelens. Loop al sinds gister nacht te huilen en te lachen. _O- Het is zo raar. :D
Maar toch, streepjes zijn streepjes :Y! Gefeliciteerd hoor :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172172045
streepjes *O* *O*
pi_172173027
Gefeliciteerd! *O*
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 20:37:14 #199
382129 crew  Donna
pi_172173289
Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:20:30 #200
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_172175042
Gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws.

Bij mij blijft mijn menstruatie uit, maar de testen geven aan dat ik niet zwanger ben. Mijn lichaam loopt me dis weer lekker te trollen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')