Ik heb op mijn telefoon vogelgeluidjes gezet om mee wakker te worden. Scheelt echt een hoop qua kut wakker worden.quote:
Slome mensen 's ochtends.quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:14 schreef DKS het volgende:
Kan niet tegen in de weg lopende vrouw, kind of huisdieren 's morgens.
Ik heb mijn vrouw die in zacht sexy Spaans lieve woordjes praat, maar ieder zijn meug.quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik heb op mijn telefoon vogelgeluidjes gezet om mee wakker te worden. Scheelt echt een hoop qua kut wakker worden.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt... bestaat dat?quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:26 schreef LompeHork het volgende:
Harry's die vroeg in de ochtend nog op hun balkon bier zitten te zuipen en keihard Hazes blazen uit de speakerswas weer een vroegertje vanmorgen.
Helaas welquote:Op donderdag 22 juni 2017 08:46 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt... bestaat dat?
If you can't beat them...quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas welgelukkig is het zeldzaam, maar het is wel bokirritant.
quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
If you can't beat them...
Je hebt vast nog wel wat halve liters liggen, proost.
Ik woon boven een 14-baans snelweg.quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:57 schreef Isabeau het volgende:
Lawaai.
Echt het allerergste is lawaai. Motor ... etc.
Haha, jelly much.quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:26 schreef LompeHork het volgende:
Harry's die vroeg in de ochtend nog op hun balkon bier zitten te zuipen en keihard Hazes blazen uit de speakerswas weer een vroegertje vanmorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |