abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 juni 2017 @ 00:48:10 #1
468928 vanel.solutions
Creatieve oplossingen
pi_171849130
Beste Fokkers,

Ik ben net klaar met de ontwikkeling van een router die geschikt is om aan het Eduroam, Govroam of Wifispots(geen registreerde merknaam) van de bekende kabelaar te verbinden, deze router kan je dus overal gebruiken waar je het Z.....of het Eduroam of Govroam netwerk beschikbaar hebt, Tevens beschikt de router over de mogelijkheid om er een 3G/4G stick in te plaatsen zodat je altijd en overal internet beschikbaar hebt.

Nou en? hoor ik je denken, dat kan mijn laptop/pc/smartphone toch ook?
Ja dat klopt, echter kan deze router met slechts 1 eduroam account tot wel 25 apparaten tegelijk verbinden. Tevens is de snelheid tot wel 10 maal zo snel als met een normale verbinding.

Deze router kan dus zelfstandig een verbinding met de bekende wifinetwerken van eduroam, govroam of wifispots (geen registreerde merknaam) opzetten en behouden, maar vooral verbeteren van kwaliteit en snelheid.

Wat betekent dat voor jullie?
Deze router zet je op de vensterbank bij het raam, waar je voldoende bereik hebt om verbinding te maken met de bovengenoemde netwerken. De router maakt verbinding en je ziet een eigen wifi netwerk waar je eenvoudig op kan inloggen. Met wel 25 apparaten verbinden met internet op slechts 1 account. De inlog-gegevens( gebruikersnaam en wachtwoord zijn persoonlijk, deze router hackt niet en/of voert illegale handelingen uit)

HIJ VERSTERKT EEN WPA2-AES WPA2-CCMP PEAP/EAP TLS TTLS VERBINDING MEER NIET! (dit omdat het artikel door z...o aanhangers continu verwijderd wordt) :'(

Waarom deze router??
Nou eenvoudig, de verbindingskwaliteit schiet omhoog en je kan wel tot 10MB/s (80mbit/s) streamen via deze router. Dat betekent gewoon alle online diensten op hoge kwaliteit streamen, in sommige gevallen zelfs 4k! (video-skyp-video-vergaderingen)
Je kan dus eenvoudig bestanden delen van je telefoon/computer/laptop/tablet delen met andere apparaten, denk hierbij aan foto's/ filmpjes/ documenten/ werkstukken enz.
Je kan eenvoudig gebruik maken van een chromecast of appel tv, geen gedoe maar gewoon je eigen wifi netwerk.
Je kan deze router dus ook gewoon meenemen naar vrienden/ familie en daar de router aansluiten en hopa hij werkt net zoals thuis!
Als je in het bezit bent van bijvoorbeeld een eduroam en wifispots code kan je zelfs meerdere accounts in dit apparaat zetten zodat je op het wifispots netwerk van de bekende kabelaar kan of via eduroam/govroam. En dan kan je ook nog een extra 3G/$G wifi stick gebruiken.
Dit betekent dat je altijd een interverbinding beschikbaar hebt.
Gewoon met een WPA2 wachtwoord geen gedoe met allerlei moeilijke certificaten/gebruikersnamen/speciale wifisticks/wachtwoorden of andere moeilijke zaken.

Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie van dit apparaat vinden??

Positieve en Negatieve reacties zijn welkom.

LET OP!!!!: Dit apparaat is niet voor de verkoop, ik vraag slechts om een mening van de forumleden. Nogmaals ik verkoop de router niet op het forum ook zoek ik geen klanten, ik vraag om een mening meer niet,

Tevens voor FredvZ, dit apparaat verbeterd zelfs de TLS tunnel die door Z...o gevraagd wordt. Mijn verbinding is op TLS v1.1 terwijl jou telefoon/tablet/zelfs Windows 10PC met TLS v1.0 werkt waardoor je ook gevoelig bent voor een man-in-the-middle attack doordat Z...o geen geldig root-certificaat gebruikt! Dit is te lezen op tweakers! Bovendien is mijn router met antihacksoftware uitgerust waardoor hij een onbekend mac adres na 3 foutieve inlog pogingen verwijderd en op een blacklist zet! Permanent!
pi_171849141
Gast, wat snap je er nou niet aan dat je hele concept tegen de gebruiksvoorwaarden van die netwerken in gaat.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 22 juni 2017 @ 00:50:42 #3
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_171849158
Nee, gewoon nee.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_171849187
Ik zou nog 6 topics openen, TS. Dan weet je zeker dat je een ban krijgt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171849192
het maskeren van ziggo om linkjes te voorkomen wordt niet gewaardeerd
en uiteraard is het hele idee dat je hebt tegen alle gebruikersvoorwaarden in..
  donderdag 22 juni 2017 @ 00:53:59 #6
468928 vanel.solutions
Creatieve oplossingen
pi_171849199
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 00:48 schreef Rezania het volgende:
Gaat, wat snap je er nou niet aan dat je hele concept tegen de gebruiksvoorwaarden van die netwerken in gaat.
Zoek de voorwaarden eens op en zoek de zin waarin staat dat deze router een handeling uitvoert die niet is toegestaan. Ik heb namelijk de voorwaarden wel doorgelezen van alledrie! En pas vanaf volgend jaar is voor ambtenaren een directe EAP-MSCHAPV2 verbinding vereist!!
Bij Z...o staat dat er slechts een apparaat verbinding met 1 accespoint mag maken.
  roze donderdag 22 juni 2017 @ 00:54:00 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171849203
Hou eens op.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 22 juni 2017 @ 07:42:06 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_171851339
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 00:48 schreef vanel.solutions het volgende:
Tevens voor FredvZ, dit apparaat verbeterd zelfs de TLS tunnel die door Z...o gevraagd wordt. Mijn verbinding is op TLS v1.1 terwijl jou telefoon/tablet/zelfs Windows 10PC met TLS v1.0 werkt waardoor je ook gevoelig bent voor een man-in-the-middle attack doordat Z...o geen geldig root-certificaat gebruikt! Dit is te lezen op tweakers! Bovendien is mijn router met antihacksoftware uitgerust waardoor hij een onbekend mac adres na 3 foutieve inlog pogingen verwijderd en op een blacklist zet! Permanent!
Lees mijn pm eens goed, volgens mij staat daar geen woord over Ziggo in.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')