abonnement Unibet Coolblue
pi_171848794
Yes, ik heb een andere crosshybride!

Zonder bagagedrager dus die wil ik er zelf op bevestigen.

Er zijn er die je aan het frame boven de achteras kan bevestigen. Daarnaast bevestig je ze aan het frame onder het zadel. Als dat niet kan, zag ik, zijn er zadelpenklemmen met daarin schroef bevestigingen voor een zadel. Max belasting veelal 25 kg.

Verder heb je dragers die je aan de zadelpen kan bevestigen met een quickrelease klem. Max belasting 8-10 kg.

En je hebt dragers die steunen op de zadelpen met een quickrelease klem en klemmen die op de achterstang van het frame bevestigd worden; max. belasting 25 kg. En het gaat me om die laatste.

Wat denken jullie van onderstaand product. De referenties zijn wel positief, 4 vd 5 sterren na 56 beoordelingen. Alleen ben ik bang dat men al snel een referentie schrijft, terwijl je dat eigenlijk pas na duizenden km's zou moeten doen! Wat denken jullie. Schroot uit China, of prima bestand tegen stevig fietsen (tot 33 kmh op het vlakke, bergaf tot tegen de 60), af en toe ook offroad (zo rond de 20 kmh - of 30 bergje af).

Dit is het product

https://www.amazon.de/dp/(...)61_185740101_TE_item



  FOK!fotograaf donderdag 22 juni 2017 @ 07:01:56 #2
73911 ultra_ivo
pi_171851024
Ideaal als je op je bek wil gaan, je gewicht hangt veel te ver naar achteren en naar boven.
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:47:58 #3
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_171856456
Ik zou het ook niet op m'n fiets zetten, je wil de bagage zo laag mogelijk hebben hangen, Nu word je topzwaar doordat het zo hoog boven he band zit, en heb je kans op spontane wheelies doordat het gewicht zo ver naar achter zit.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')