Uurtje trainen. Dan de wellness in. Daarna nog een yoga lesje. Ja hoor, ik houd het wel even vol daar.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:24 schreef Roces18 het volgende:
Wie is er nou 1 uur of meer in de sportschool aanwezig?????????????????
wat een noob ben je ook
lekker slecht voor je lijfquote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:30 schreef agter het volgende:
[..]
Uurtje trainen. Dan de wellness in. Daarna nog een yoga lesje. Ja hoor, ik houd het wel even vol daar.
Is achterhaaldquote:Op vrijdag 23 juni 2017 13:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
lekker slecht voor je lijf
45 minuten voor de gains daarna eten
niks welness niks yoga
Hoeveel herhalingen doe je per setje? Komt weinig zuurstof bij kijken vrindquote:Op woensdag 21 juni 2017 18:59 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ehhhh... Hoef je hopelijk niet uit te leggen wat krachttraining + weinig zuurstof doet?
Kan geen cardio tegen op
Heeft zelfs weinig met herhalingen te maken..?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:28 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hoeveel herhalingen doe je per setje? Komt weinig zuurstof bij kijken vrind
1 RM is 1 set, 1 herhaling.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:47 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Heeft zelfs weinig met herhalingen te maken..?
Wanneer je 1RM pakt, zeggen ze dat je een set met ~80% van dat gewicht kunt. Een set == 12 reps.
Maar wanneer je 1RM pakt, ga je meestal blokkeren, want wanneer je dit doet kan je het meeste kracht uitoefenen. Hier is goede ademhaling/zuurstof belangrijk bij.Is gewoon even mijn ervaring hoor.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:04 schreef Karig_Hutje het volgende:
Ga lekker is het bos rennen en boomstammen opdrukken en je optrekken aan takken als een echte man ipv als een mietje in een schooltje en dan meteen naar een balie lopen met een homo daarachter die de hele dag zichzelf staat te bewonderen in een spiegel. Lekker in de buitenlucht. Gratis en gezond.
Kom eens een keer boksen dan en beweer het nog eens. Internet pussyquote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:41 schreef Argo het volgende:
Sportschool mietjes. Beetje halters bewegen en dan denken dat je sportief bent. Je bouwt spiermassa die je niet nodig hebt omdat je het niet gebruikt in je dagelijks leven. Het maakt je sloom enige voordeel is je kan meer eten want spieren verbranden meer. Maja kut sportschool.
Neuh man niet echt. Zeker bij die 1 rm is het vooral je bloeddruk waardoor je dizzy bent.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:47 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Heeft zelfs weinig met herhalingen te maken..?
Wanneer je 1RM pakt, zeggen ze dat je een set met ~80% van dat gewicht kunt. Een set == 12 reps.
Maar wanneer je 1RM pakt, ga je meestal blokkeren, want wanneer je dit doet kan je het meeste kracht uitoefenen. Hier is goede ademhaling/zuurstof belangrijk bij.Is gewoon even mijn ervaring hoor.
http://www.fitsociety.nl/fitness/ademhaling-bij-fitness/quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Neuh man niet echt. Zeker bij die 1 rm is het vooral je bloeddruk waardoor je dizzy bent.
Google maar op inspanningsfysiologie. Tot en met een x aantal seconden gebruik je geen zuurstof
Heb gebokst.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:29 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Kom eens een keer boksen dan en beweer het nog eens. Internet pussy
Een website van een of andere fitness guru gebruiken als bronquote:Op zaterdag 24 juni 2017 04:45 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
http://www.fitsociety.nl/fitness/ademhaling-bij-fitness/
Google.. had ik toch even gelijk.
Haha.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Een website van een of andere fitness guru gebruiken als bron![]()
Lees maar eens wat boeken van Tim Takken bijvoorbeeld.
droom verderquote:
Ik schat in dat jij een doorsnee mbo tokkie bent, hoogstwaarschijnlijk ben jij ook het type dat zijn nieuws afhaalt van louche facebook pagina's en deze voor waarheid aanziet.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:49 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Haha.
Ik ga iig jouw niet gebruiken als bron. Weet er duidelijk niets van.
Het staat op talloze sites btw.
Na de 1e zin ben ik al gestopt met lezen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik schat in dat jij een doorsnee mbo tokkie bent, hoogstwaarschijnlijk ben jij ook het type dat zijn nieuws afhaalt van louche facebook pagina's en deze voor waarheid aanziet.
Lees je eens in over anaerobe dissimilatie, spierglycogeen en het lactische vermogen.
Pak er eens wat boeken bij, van bijvoorbeeld Tim Takken of J.J. de Morree.
Of bekijk dit plaatje eens hieronder, al betwijfel ik of jij capabel genoeg bent om dit te interpreteren.
[ afbeelding ]
Oh je bedoelt de hele tijd dat ademhaling belangrijk is zodat je je ''core'' goed kan aanspannen (local & global stabilisers)?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:02 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Na de 1e zin ben ik al gestopt met lezen.
Lees je beter in voor je gaat praten, en simpele boeken als waarheid aanneemt.
Tokkie dat je bent.
Oh, hier nog een bron, het ging immers over zuurstof/ademhaling en hoe belangrijk het is.
Dat energiebron ATP wordt aangesproken, #care met je fkin schema. Ga er niet omheen lullen. Daarom, jij bent een bron van 3x niks. Je haalt de simpelste dingen door elkaar.
https://fitnessjunk.nl/bo(...)dens-krachttraining/
Het ging dan ook over af/aanzuiging van verse zuurstof, niet enkel de airco.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de hele tijd dat ademhaling belangrijk is zodat je je ''core'' goed kan aanspannen (local & global stabilisers)?
Zeg dat dan, dan maakt het ook geen reet uit of het nou warm is of niet.
Jezus wat een jankbal ben jij zeg. squat je ook met een pussypad?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:24 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Het ging dan ook over af/aanzuiging van verse zuurstof, niet enkel de airco.
Beter leren lezen misschien. Mij boeit warmte niet zoveel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |