Ehhhh... Hoef je hopelijk niet uit te leggen wat krachttraining + weinig zuurstof doet?quote:Op woensdag 21 juni 2017 18:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Misschien moet je wat meer focus leggen op cardio. Je hebt schijnbaar weinig uithoudingsvermogen.
Een airco zorgt niet voor meer zuurstof maar koelt de bestaande lucht door er warmte aan te onttrekken. Je verhaal gaat dus ietwat scheef.quote:Op woensdag 21 juni 2017 18:59 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ehhhh... Hoef je hopelijk niet uit te leggen wat krachttraining + weinig zuurstof doet?
Kan geen cardio tegen op
Het is ook een af/aanzuiging voor verse luchtquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een airco zorgt niet voor meer zuurstof maar koelt de bestaande lucht door er warmte aan te ontrekken. Je verhaal gaat dus ietwat scheef.
Die dingetjes kun jij nieteens tillen pussyboy.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:55 schreef Aiciu het volgende:
Wij moeten het bij kickboksen doen met alleen de nooddeur die open is.
Dat is echt fucked up, af en toe even lucht happen als er even ruimte is.
Maar in de sportschool? Van die paar dingetjes tillen al benauwd worden![]()
De meeste mensen in de sportschool weten niet eens wat echt sporten is met hun geouwehoer en hun telefoon selfies maken
Hahahahahahahahahahahahaha. Jij doet niet meer mee.quote:Op woensdag 21 juni 2017 18:59 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ehhhh... Hoef je hopelijk niet uit te leggen wat krachttraining + weinig zuurstof doet?
Kan geen cardio tegen op
Maaaar koele lucht bevat meer moleculen dan warme lucht. Dus ook meer zuurstof.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een airco zorgt niet voor meer zuurstof maar koelt de bestaande lucht door er warmte aan te onttrekken. Je verhaal gaat dus ietwat scheef.
Handschoenen gebruikenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Had er ook last van. Moest net met bankdrukken volgens schema 120 KG liften. Kk warm in die sportschool. Had geen grip op de halter
3 sets. Handschoenen vergeten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:25 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Handschoenen gebruiken
Maar 120KG, 1RM of 3 sets?
Netjesquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
3 sets. Handschoenen vergeten.
En daar ga je de mist in. Je moet fitnessen als erbij doen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 20:08 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Die dingetjes kun jij nieteens tillen pussyboy.![]()
Kickboxen doe ik er voor de fun bij btw, wel maar 1x per week.
In de sportschool waar ik al eeuwen train is er alleen zweet en ventilatie d.m.v. ramen. Je komt er om je lichaam te pijnigen,niet om een theekransje te houden met je "airco aan."quote:Op woensdag 21 juni 2017 18:53 schreef pnxsinned het volgende:
Wtf is dat voor iets raars? Meteen naar die gast achter balie gelopen waarom die uitstaat;
"Ja dat doet die automatisch"
Ik: "Met dit weer? Zet aan man"
Hij: "Ja klopt hebt gelijk"
Afijn, we gaan verder met de workout... fkin 1 uur later is dat kut ding weer uit!
Klacht is duidelijk, als je daar intensief met iets bezig bent en dat kut ding gaat uit, amper fatsoenlijke zuurstof, wordt dizzy etc etc.
"hear, hear."quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:04 schreef Karig_Hutje het volgende:
Ga lekker is het bos rennen en boomstammen opdrukken en je optrekken aan takken als een echte man ipv als een mietje in een schooltje en dan meteen naar een balie lopen met een homo daarachter die de hele dag zichzelf staat te bewonderen in een spiegel. Lekker in de buitenlucht. Gratis en gezond.
Je hebt af/aanzuiging nodig van frisse lucht, anders is het gewoon ongezond. Simple as that.quote:Op donderdag 22 juni 2017 07:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
In de sportschool waar ik al eeuwen train is er alleen zweet en ventilatie d.m.v. ramen. Je komt er om je lichaam te pijnigen,niet om een theekransje te houden met je "airco aan."Daarbij is het ergste wat je lichaam tijdens het trainen kan overkomen: Kou!
[..]
"hear, hear."![]()
Als mijn tante ballen had, was het mijn oom geweest.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:03 schreef Iwanius het volgende:
Als de ramen deels openstaan voor ventilatie is er met dit weer voldoende doorlichting. Trouwens: wat is er mis met wat zweterige lucht? Is juist een goed teken dat er tenminste wordt afgezien dan dat mietjes gedoe van wat "Karig_Hutje" omschreef in de huidige sportscholen.
Alle waar naar zijn geld. Zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 07:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
In de sportschool waar ik al eeuwen train is er alleen zweet en ventilatie d.m.v. ramen. Je komt er om je lichaam te pijnigen,niet om een theekransje te houden met je "airco aan."Daarbij is het ergste wat je lichaam tijdens het trainen kan overkomen: Kou!
[..]
"hear, hear."![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |