Lijkt me dat de medewerkers van het tong80 postkantoor gewoon door blijven posten toch?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:51 schreef Basp1 het volgende:
Als er daar geen internet is zakken de postings hier de komende weken met 10%
Veel succes tong.
Dat snap ik, maar ik heb de afgelopen dagen ongewilt enkele rants en hartstortingen van meneer voorbij zien komen waarin hij wil afdwingen dat hij serieus genomen wordt.quote:
Maar daar gaat hij nu toch voor in therapie?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:57 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik heb de afgelopen dagen ongewilt enkele rants en hartstortingen van meneer voorbij zien komen waarin hij wil afdwingen dat hij serieus genomen wordt.
Het is FOK!. Geef verder eens voorbeelden van de alcoholische onzin. Ook die van buiten FOK!.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Enfin, ik hoop dat hij als herboren terug komt. En stopt met zijn alcoholistische onzin. Ook op FOK.
Nee, de ellende die jij verspreidt op FOK! zal tierend doorwiekeren.quote:
Nog beterquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:01 schreef Tagliano het volgende:
Sterkte Tong!Opdat je weer een stuk beter die kliniek uit komt
Vanwaar het bagataliseren ? Dat aantal is absurd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:31 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Hij mag ook wel iets aan zijn FOK!-verslaving doen. Een half miljoen posts op een forum is natuurlijk vrij bizar.
Geef eens voorbeelden van doorgaans waardeloze topics van tong80.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:36 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Zijn topics zijn doorgaans waardeloos. Desalniettemin wens ik hem succes.
Je hebt een grote mond voor een amoebe wiens enige inbreng op FOK! is het kleineren van newbies en het zonder enige reden aanvallen van goedwillende FOK!kers. Ga zo door. Danny zal trots op je zijn. Plaats eens een mooie of leuk topic van jezelf, die je recent hebt geplaatst. Denk dat je niet eens op zoek gaat. Die zijn er namelijk niet. Ik ben te bescheiden om die van mij te posten. Ook omdat ik je te onbeduidend vind om je te tere, kleine zieltje te krenken. Ik spaar altijd de zwakken in de samenleving. Ook op FOK!quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij is ook de reden dat veel mensen wel een beetje klaar zijn met het huidige Fok.
Dalende bezoekersaantallen etc.
Alleen willen ze dit in de ivoren toren nog niet echt begrijpen. Daar zijn ze nog altijd bang een cultheld te verliezen
quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:56 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Lijkt me dat de medewerkers van het tong80 postkantoor gewoon door blijven posten toch?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt een grote mond voor een amoebe wiens enige inbreng op FOK! is het kleineren van newbies en het zonder enige reden aanvallen van goedwillende FOK!kers. Ga zo door. Danny zal trots op je zijn. Plaats eens een mooie of leuk topic van jezelf, die je recent hebt geplaatst. Denk dat je niet eens op zoek gaat. Die zijn er namelijk niet. Ik ben te bescheiden om die van mij te posten. Ook omdat ik je te onbeduidend vind om je te tere, kleine zieltje te krenken. Ik spaar altijd de zwakken in de samenleving. Ook op FOK!
Als possetje e.d. het hebben, zal tong het toch ook wel hebben?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:16 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Hij zal toch wel internet hebbenHoe krijgen we anders onze dagelijkse update?
Het is zelfs voor jou Tong en tong80 Danny.quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:36 schreef Danny het volgende:
tong, succes jongen. We zetten de ranja vast klaar voor als je terug komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |