abonnement Unibet Coolblue
pi_171827852
Ben ik de enige? Het gaat supergoed en ik heb nog geen noemenswaardige problemen gehad. Wat richting een probleem zou kunnen gaan gleed altijd van mij af als vuil van een lotusbloem. Dat doe ik goed.

Heeft er iemand belang bij gratis advies voor 10 euro en een mooi boekje erbij voor een bescheiden 79,95 Ik doe eerst de kleine zaaltjes maar ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens in Carré sta met gratis advies voor een iets hogere prijs.

Ik zal ook iedere week een mystery gast meenemen. Maar dat moet wel iemand zijn die weinig problemen heeft gehad en bijzonder sterk in de schoenen staat.
  woensdag 21 juni 2017 @ 05:42:40 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_171827859
Goed topic maar wel beetje matige deal

Ik denk er nog even over na.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_171827863
Mijn bestaan is één groot probleem. Ik moet poepen, eten, rukken en slapen. Maar liever weer ga ik drinken.
pi_171827866
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 05:42 schreef deadprez het volgende:
Goed topic maar wel beetje matige deal

Ik denk er nog even over na.
Doe ik er speciaal voor jou nog een sleutelhanger bij.
pi_171827893
Ik nodig in mijn eerste show de ex voorzitter van vitesse (zeg nog niet welke) uit die over de fijne kneepjes van t belastingontduiken en geldboren komt vertellen. In mijn tweede show zit Ruud Lubbers die al sinds 1962 bij zijn Ria is. En de derde is voor John de Mol sr, maar om die binnen te halen ben ik nog even met de ex-voorzitter van Vitesse aan t overleggen.
pi_171827897
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 05:45 schreef LelijKnap het volgende:
Mijn bestaan is één groot probleem. Ik moet poepen, eten, rukken en slapen. Maar liever weer ga ik drinken.
Jij hebt duidelijk mental health issues.
  woensdag 21 juni 2017 @ 06:07:57 #7
395200 deadprez
One more rail
pi_171827904
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 06:02 schreef Beathoven het volgende:
Ik nodig in mijn eerste show de ex voorzitter van vitesse (zeg nog niet welke) uit die over de fijne kneepjes van t belastingontduiken en geldboren komt vertellen. In mijn tweede show zit Ruud Lubbers die al sinds 1962 bij zijn Ria is. En de derde is voor John de Mol sr, maar om die binnen te halen ben ik nog even met de ex-voorzitter van Vitesse aan t overleggen.
Oh nu ik dit weet sla ik over denk ik. Mag ik alsnog die sleutelhanger hebben?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_171827926
Sommige mensen hebben een goede beschermengel, die zijn overigens niet te koop
pi_171827944
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 06:02 schreef Beathoven het volgende:
Ruud Lubbers
Een klein beetje haast is dan geboden.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171827948
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 06:21 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Een klein beetje haast is dan geboden.
Ik zal er wat druk achterzetten.
pi_171828376
Themamuziek met motto voor de show (vanaf 2:04):


Get in line with the things you know
Feel the Pain
Feel the sorrow
Touch the hurt and don't let go
Get in line with the things you know
Learn to cry
Like a baby
Then the hurting won't come back
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 21 juni 2017 @ 08:28:27 #12
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_171828697
Ik hoor het mezelf nog zeggen zo'n 15 jaar geleden tegen een collega, dat ik nooit tegenslagen had in het leven. (Ik vergat voor het gemak maar even een jeugd met labiele moeder en vader met narcistisch trekjes en een liefde voor alcohol. Dat beschouwde ik als normaal.)
Daarna begon alsnog de ellende.

Dus ts pas aan het eind van het leven kan je die balans opmaken. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Elpis op 21-06-2017 09:26:13 ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_171829069
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 08:28 schreef Elpis het volgende:
Ik hoor het mezelf nog zeggen zo'n 15 haar geleden tegen een collega, dat ik nooit tegenslagen had in het leven. (Ik vergat voor het gemak maar even een jeugd met labiele moeder en vader met narcistisch trekjes en een liefde voor alcohol. Dat beschouwde ik als normaal.)
Daarna begon alsnog de ellende.

Dus ts pas aan het eind van het leven kan je die balans opmaken. ;)
Hehe, hier hetzelfde.

Eigenlijk, ondanks enorme verlegenheid en faalangst, fantastische jeugd gehad. Alles erop en eraan.
Helaas verlegen gebleven, dus drinken om het in sociale situaties te verdringen. En dan domme dingen doen en ptss krijgen.
En vervolgens er niet meer uit komen en met jaloerse blik kijken naar generatie- genoten die stappen maken die je zelf ook zo graag zou maken, depressie.
Hey
pi_171829192
Blijf dit soort KIJK MIJ EENS GELUKKIG zijn toch maar vreemd. Zie je ook op social media, even laten zien hoe goed je leven is.

Maar dan vraag ik me af... Waarom heb je er behoefte aan om dat online te doen? Je hebt mensen in het echte leven om je heen waar je je geluk en voorspoed mee kan delen, toch? Erkenning en waardering van mensen die er echt aan toe doen en die jij liefhebt geeft toch heel wat meer voldoening dan internetmensjes?

Ik hoop dat je het gevoel kunt vasthouden voor de rest van je leven. :s).
pi_171829406
quote:
99s.gif Op woensdag 21 juni 2017 05:39 schreef Beathoven het volgende:
...gratis advies voor 10 euro ...
Toch al 1 probleem gevonden, je weet niet wat gratis is.
newb
pi_171831304
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juni 2017 09:12 schreef zarGon het volgende:
Blijf dit soort KIJK MIJ EENS GELUKKIG zijn toch maar vreemd. Zie je ook op social media, even laten zien hoe goed je leven is.

Maar dan vraag ik me af... Waarom heb je er behoefte aan om dat online te doen? Je hebt mensen in het echte leven om je heen waar je je geluk en voorspoed mee kan delen, toch? Erkenning en waardering van mensen die er echt aan toe doen en die jij liefhebt geeft toch heel wat meer voldoening dan internetmensjes?

Ik hoop dat je het gevoel kunt vasthouden voor de rest van je leven. :s).
Lekker kort door de bocht.
TS zegt dat hij geen problemen heeft, hij zegt nergens dat hij zielsgelukkig is.

Je kunt heel gelukkig zijn en toch problemen hebben, het is ligt niet direct in elkaars verband.
Ik denk trouwens dat zijn boek ook wel iets voor jou is.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_171834732
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juni 2017 09:12 schreef zarGon het volgende:
Blijf dit soort KIJK MIJ EENS GELUKKIG zijn toch maar vreemd. Zie je ook op social media, even laten zien hoe goed je leven is.

Maar dan vraag ik me af... Waarom heb je er behoefte aan om dat online te doen? Je hebt mensen in het echte leven om je heen waar je je geluk en voorspoed mee kan delen, toch? Erkenning en waardering van mensen die er echt aan toe doen en die jij liefhebt geeft toch heel wat meer voldoening dan internetmensjes?

Ik hoop dat je het gevoel kunt vasthouden voor de rest van je leven. :s).
Hoe ga jij doorgaans met kleine tegenslagen in het leven om zoals een product dat men in de verkeerde kleur levert enzo?
pi_171838932
Tot mijn 18e ging het allemaal wel goed en toen begonnen allerlei soorten ellende en nu weet ik dat het lever kenkerhard en kenkerkut kan zijn maar in mijn geval is het leven weer leuk geworden maar ik heb nog wel een paar zgn 'mental health issues'. Verder prima doen.
  woensdag 21 juni 2017 @ 18:29:43 #19
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171839165
En hoe oud ben je?

Het kan nog altijd komen. Krijg je ineens een draak van een spierziekte. Of kanker. Of iets zo zeldzaam dat het nu niet eens in opkomt. Of ineens gaat je geliefde dood. Of je krijgt een hartaanval en moet met een zwak kuthart verder. Of dit, of dat, of zus, of zo. Het leven zit vol nare verrassingen en je bent de danse macabre pas ontsprongen als je dood bent.

Maar goed, hoe word je daar nou eigenlijk van, zo'n probleemloos leiendakjeleven?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 20:27:04 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171841856
quote:
99s.gif Op woensdag 21 juni 2017 05:39 schreef Beathoven het volgende:
Ben ik de enige?
Nee, natuurlijk niet. Problemen bestaan alleen in je hoofd. Gewoon in oplossingen denken.
Niks aan het handje.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')