Gisteravond ook al live.quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dacht dat hij pas eind van volgende maand live ging
hahaha!quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:23 schreef Monopoly het volgende:
De tering Braddie is nog dikker dan ik dacht.
Mij lijkt zo'n all inclusive TARDIS. avondje ook wel leukquote:Op donderdag 22 juni 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leuk man, zetten we lekker op het grote scherm de livestream aan, ga ik lekker uitgebreid koken en dan gaan we lekker op de bank eten en Braddie kijken
Ja, stukje dat ie midden op straat in de weg staat is er uit.quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Is er nou in dit filmpje geknipt en opnieuw geupload?
Dat zijn ook leuke avondjes.quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mij lijkt zo'n all inclusive TARDIS. avondje ook wel leuk
Misschien Chai haar ouders ook uitnodigen voor de gezelligheid.quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nodig Braddie uit en maak er een vlog over.
Typisch ook weerquote:Op donderdag 22 juni 2017 11:40 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ja, stukje dat ie midden op straat in de weg staat is er uit.
Kan zo op een Delf blauw tegeltje. Ik kijk niet, maar ik doe zomaar een gok dat hij dat blauwe ding weer aan heeft?quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens als je shirt niet stinkt dan is er geen enkele reden om een schoon shirt aan te trekken.
quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan zo op een Delf blauw tegeltje. Ik kijk niet, maar ik doe zomaar een gok dat hij dat blauwe ding weer aan heeft?
Gewoon 90% van de tijd binnen zitten en niet actief zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
Jongens als je shirt niet stinkt dan is er geen enkele reden om een schoon shirt aan te trekken.
Kwam commentaar op, en daar had ie geen zin in. Heeft zo'n jongen toch ook recht op?quote:
LompeHork?quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:47 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Kwam commentaar op, en daar had ie geen zin in. Heeft zo'n jongen toch ook recht op?
De rondje toeren van donatiebenzine werd door een rijinstructeur beoordeeld als "als ik mijn leerlingen zo liet rijden dan was iedereen dood".
Braddie livestream-marathonquote:Op donderdag 22 juni 2017 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
Kom jij ook een keertje bij me eten?quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh. Dat heb ik nooit gezegd, wel dat ik z'n rijstijl afkeur, maar dat is heel wat anders.
Kon mij het al niet voorstellen, maar gezien je achtergrond vond ik het toch een gepaste vraag om te stellen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh. Dat heb ik nooit gezegd, wel dat ik z'n rijstijl afkeur, maar dat is heel wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |