Om eerlijk te zijn eigenlijk niet genoeg, op keys speel ik nog wel regelmatig maar heb geen goede meer dus dat demotiveert een beetje. En op gitaar sta ik elke week 3 uur te rammen bij de repetities dus dat vind ik ook zat oefeningquote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nieuwe natuurlijk, oefen je nog veel?
Thanks Sodequote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Welkom terug, Brad. Dat je het maar lang vol mag houden.
Protip: laat je niet gek maken.
Dat is echt al de 5e keer dat dit gevraagd wordquote:Op woensdag 21 juni 2017 00:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Braadwanneer komt er weer een livestream?
Sorryquote:Op woensdag 21 juni 2017 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is echt al de 5e keer dat dit gevraagd wordEcht pas eind volgende maand.
Ik zit morgen al klaarquote:Op woensdag 21 juni 2017 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Aandacht mss?quote:Op woensdag 21 juni 2017 01:14 schreef bamibij het volgende:
Braddie lijkt me wel iemand die vroeger altijd verloor met tienen, keiharde kontjekick kreeg, maar de dag erna toch weer meedeed (om uiteraard wederom te verliezen).
Wat heb je nou te winnen met dit topic man?
Ik heb deze post door Braddie Translate gehaald, dit betekent aankomende vrijdagavond.quote:Op woensdag 21 juni 2017 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar is het nou deze aandacht die je wil? Serieuze vraag kerel. Ik neem aan dat je ergens ook serieus genomen wil worden. (Hihihahaha)quote:
Sws elke vorm van aandacht, is niet erg, maar wees niet die ezel die 86x tegen dezelfde steen stoot.quote:
Positieve aandacht is natuurlijk beter dan de aandacht die ik op dit moment genereer (Doordat ik tóch weer terug ben, is ff een drempel waar mensen overheen moeten, over +- 1 week zal het wel weer same old same old zijn en zullen mensen niet meer zoiets hebben van OMG HIJ IS TERUG!!! En zal dit topic ook een heel stuk rustiger zijn omdat ik gewoon weg niet veel vlog.quote:Op woensdag 21 juni 2017 01:24 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Maar is het nou deze aandacht die je wil? Serieuze vraag kerel. Ik neem aan dat je ergens ook serieus genomen wil worden. (Hihihahaha)
Maar waarom dit topic als je amper wil vloggen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 01:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Positieve aandacht is natuurlijk beter dan de aandacht die ik op dit moment genereer (Doordat ik tóch weer terug ben, is ff een drempel waar mensen overheen moeten, over +- 1 week zal het wel weer same old same old zijn en zullen mensen niet meer zoiets hebben van OMG HIJ IS TERUG!!! En zal dit topic ook een heel stuk rustiger zijn omdat ik gewoon weg niet veel vlog.
Negatieve aandacht zit ik natuurlijk niet op te wachten, maar daar ontkom ik niet aan, besef ik mij heel goed, de truc is dan om er omheen te lezen / niet op te happen, kan lastig zijn, maar ik wil niet weer dat het een groot fiasco/drama gaat worden, maar deze keer hoop ik wel het lang vol te houden, en mijzelf niet te laten lijden door alle negatieve reacties.
Dit.quote:Op woensdag 21 juni 2017 01:30 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar waarom dit topic als je amper wil vloggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |