Ik neem het voor je op, betaal je pizza's en ik krijg geen bedankje? Siert je niet maestroquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
TY VliegbaardOp naar de komende 10 topics en 200 subs
Ik post er nu toch weer? En probeer mij zo min mogelijk te laten leiden door de trollers en de haters.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:00 schreef Seam het volgende:
Blijf het jammer vinden dat je zo negatief over fok doet, zeker aangezien hoeveel men je hier heeft proberen te helpen met advies enz. Rotte appels zitten er overal en je reactie is ook niet passend vaak op de trollen en haters.
Ja prima en ik hoop ook dat je het volhoud en gun je het beste allemaal. Maar beetje zwak om zo hard en negatief over fok te praten terwijl je nooit zo 'groot' zou zijn zonder fok. Remember your roots.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik post er nu toch weer? En probeer mij zo min mogelijk te laten leiden door de trollers en de haters.
Proberen er het beste van te maken
We gaan zien hoe lang ik het volhoud.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja prima en ik hoop ook dat je het volhoud en gun je het beste allemaal. Maar beetje zwak om zo hard en negatief over fok te praten terwijl je nooit zo 'groot' zou zijn zonder fok. Remember your roots.
Succes, even een pauze met de stream lijkt me al verstandig. Ik weet dat het voor jezelf ook leuk is, maar met mate is het voor iedereen interessanter. En een vaste dag of tijdstip aanhouden voor die streams als je weer begint is ook welkom.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
We gaan zien hoe lang ik het volhoud.
Dit zegt al genoeg. Binnen 2 maanden is het allemaal weer hel-en-verdoemenis.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
We gaan zien hoe lang ik het volhoud.
Jongòn dat was een fa2.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg. Binnen 2 maanden is het allemaal weer hel-en-verdoemenis.
Die streams kwamen mij ook wel een beetje m`n keel uit, zeker omdat de laatste paar streams eigenlijk weer het slechte in mij naar boven haalde.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Succes, even een pauze met de stream lijkt me al verstandig. Ik weet dat het voor jezelf ook leuk is, maar met mate is het voor iedereen interessanter. En een vaste dag of tijdstip aanhouden voor die streams als je weer begint is ook welkom.
Tijd vliegt voorbij vriend. Wat zijn de vooruitzichten op het gebied van vlogs? Waar mogen we ons warm voor maken?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toch al 2 maanden op YouTube en 1 uur hier
Dit topic geef ik een podium om mee te doen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tijd vliegt voorbij vriend. Wat zijn de vooruitzichten op het gebied van vlogs? Waar mogen we ons warm voor maken?
Ik had begrepen van een 1 van mijn favoriete gebruikers op dit forum dat er een automeet op de planning staat voor aanstaande zaterdag. Geef je dit topic ook het podium om mee te doen in deze meet & greet of is het alleen weggelegd voor een illuster groepje?
Forums halen ook het slechtste in je naar boven.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die streams kwamen mij ook wel een beetje m`n keel uit, zeker omdat de laatste paar streams eigenlijk weer het slechte in mij naar boven haalde.
Ik zie overigens wel weer wanneer ik weer begin met streamen, eerst maar eens zien hoe lang ik het vloggen zoals het nu gaat vol hou
ripquote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Forums halen ook het slechtste in je naar boven.
Rip mijn ouders
Ware het niet dat die al verkocht is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:09 schreef chroestjov het volgende:
Een vlog waarin je de Twingo gaat opeisen bij die beunende Bosniër, lijkt mij wel leuk.
Met dikke winst zeker. Heeft ie ook geprobeerd Bas weer aan jou te verkopen?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ware het niet dat die al verkocht is.
Ja, en niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:10 schreef Rectum het volgende:
[..]
Met dikke winst zeker. Heeft ie ook geprobeerd Bas weer aan jou te verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |