abonnement Unibet Coolblue
pi_171816928
Haha vandaag ben ik met mijn afdeling op cursus gegaan. Een idee van HRM om meer uit de werknemers te halen. Het gaat om leren om te denken. Met als doel om leren out of the box te denken, zodat we meer hands-on onze performance targets te behalen zodat we onze employability kunnen vergroten. Deze cursus wordt natuurlijk verzorgd door een voormalig overbetaalde manager van een of ander bedrijf die nu voor zichzelf is begonnen om zo zijn revolutionaire visie met anderen kan delen a 100 euro per uur (excl. btw, dinsdagochtendtoeslag, planningskosten, secretaressekosten en reiskosten) zodat het voor onze bedrijf een grote kostenpost is en reden is om mensen te ontslaan en goedkope uitzendkrachten in te huren voor onder het minimumloon.

Nu heb ik dus geleerd om te denken. Dat is dus dat je een probleem omvormt tot nieuwe mogelijkheden en oplossingen. Nou het probleem is dus dat het warm is.

Mijn oplossing is naar foto's van Patty Brard te kijken, dan krijg ik de koude rillingen over mijn rug, werkt vet goed moet je ook eens proberen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  dinsdag 20 juni 2017 @ 18:36:23 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171816995
:') fipo
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171918741
Ik zag dit en kreeg de koude rillingen, werkt ook super goed om koel te blijven!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zaterdag 24 juni 2017 @ 18:34:53 #4
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171919073
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag dit en kreeg de koude rillingen, werkt ook super goed om koel te blijven!
[ afbeelding ]
Ik krijg koude rillingen door er alleen naar te kijken. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171919561
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 18:34 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ik krijg koude rillingen door er alleen naar te kijken. :')
Dus werkt het heel goed!!!!!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_171920031
Koude halve liters klappen
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')