abonnement Unibet Coolblue
pi_171883850
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 12:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

Paar goede voorbeelden zijn al genoemd, sowieso Helldivers, Renegade Ops, Dead Nation, Geometry Wars, Enter the Gungeon, Warhammer 4k Kill Team en Zombie Apocalypse. How to Survive is ook wel lachen, iets meer co-op survival. Ideaal voor wat beetje simpel couch co-op.

Zit wel wat ouwe meuk bij, Renegade Ops bijv. is alweer uit 2011 maar is daarom niet minder awesome.

Heb ze allemaal op youtube even opgezocht. Maar zijn allemaal zulke domme schieters.
Zijn er niet spellen met wat meer diepgang? :P
  Eindredactie Games vrijdag 23 juni 2017 @ 13:18:52 #127
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_171883942
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:14 schreef Leonos het volgende:

[..]

Heb ze allemaal op youtube even opgezocht. Maar zijn allemaal zulke domme schieters.
Zijn er niet spellen met wat meer diepgang? :P
Ik had het dan ook over twin-stick shooters :P

Als je bijv. wat meer RPG wil kun je Divinity Original Sin proberen, of Pillars of Eternity, of Torment: Tides of Numenera, Of Diablo III, of Dungeon Siege 3.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_171883971
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:14 schreef Leonos het volgende:

[..]

Heb ze allemaal op youtube even opgezocht. Maar zijn allemaal zulke domme schieters.
Zijn er niet spellen met wat meer diepgang? :P
Lol, je vraagt toch om twinstck shooters?
pi_171884051
Bedoel eigenlijk gewoon toffe coop spellen.
Weet ik veel wat jullie allemaal met die termen doen :P

:*
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:41:14 #130
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_171884465
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:24 schreef Leonos het volgende:
Bedoel eigenlijk gewoon toffe coop spellen.
Weet ik veel wat jullie allemaal met die termen doen :P

:*
:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_171884513
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:')
ewa
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:47:09 #132
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_171884599
Een twin stick shooter spreekt toch voor zichzelf g :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_171884621
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
Een twin stick shooter spreekt toch voor zichzelf g :P
blijkbaar niet he :P
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:17:39 #134
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_171886452
Baal ervan dat sniper elite 4 maar niet echt goedkoper wordt :P
Deel drie was binnen een paar maanden al rond de dertig euro.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 16:18:09 #135
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_171888209
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:17 schreef NothingHappened het volgende:
Baal ervan dat sniper elite 4 maar niet echt goedkoper wordt :P
Deel drie was binnen een paar maanden al rond de dertig euro.
hij is deal van de week :* 30 euro
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 16:19:44 #136
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_171888251
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:17 schreef NothingHappened het volgende:
Baal ervan dat sniper elite 4 maar niet echt goedkoper wordt :P
Deel drie was binnen een paar maanden al rond de dertig euro.
Ik wacht al een jaar op een beetje fatsoenlijke prijs voor overwatch :P
Rossoneri siamo noi.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 16:34:03 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_171888628
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 13:47 schreef Leonos het volgende:

[..]

blijkbaar niet he :P
Nu wel :*
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_171893082
The Crew maar een tientje met PS+ korting. Ik weet dat het niet een super game is maar mijn portemonnee begint toch wel te jeuken.
pi_171893228
Waarom ik Demon's Souls zoveel beter vond dan Dark Souls en Bloodborne wordt hier super goed uitgelegd.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  vrijdag 23 juni 2017 @ 20:46:26 #140
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_171895871
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:18 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

hij is deal van de week :* 30 euro
Jezus ja! *O* *O*!
Gelijk gekocht!
Thanx man. Ik zou dat gewoon helemaal gemist hebben w/
  vrijdag 23 juni 2017 @ 21:03:55 #141
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_171896370
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:19 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ik wacht al een jaar op een beetje fatsoenlijke prijs voor overwatch :P
Ja die blijft lekker hangen idd. Komt omdat hij nog vrij populair is denk ik.
Anders Marktplaats? Of ruilen met iemand in v&a
  vrijdag 23 juni 2017 @ 21:18:12 #142
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_171896876
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:36 schreef Griebus het volgende:
Waarom ik Demon's Souls zoveel beter vond dan Dark Souls en Bloodborne wordt hier super goed uitgelegd.
Ja duurt te lang.

Volgende.
Irene is bae <3
  vrijdag 23 juni 2017 @ 21:19:07 #143
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_171896917
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 11:48 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Hotline Miami, Helldivers, Resogun, Pixeljunk Shooter, Super Stardurst Ultra, Dead Nation, Alienation, Nex Machina, Geometry wars, Assault Android Cactus, Enter The Gungeon, Binding of Isaac en Nuclear Throne (Nederlands trots) worden beschouwd als toppers in het genre.
Ah allemaal games die gemist kunnen worden.
Irene is bae <3
  vrijdag 23 juni 2017 @ 21:47:51 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_171898089
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:19 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ah allemaal games die gemist kunnen worden.
Haha echt niet
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_171898921
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:19 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ah allemaal games die gemist kunnen worden.
Je moeder had gemist kunnen worden.
pi_171899121
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 21:18 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja duurt te lang.

Volgende.
Git gud kneus
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_171903659
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 19:36 schreef Griebus het volgende:
Waarom ik Demon's Souls zoveel beter vond dan Dark Souls en Bloodborne wordt hier super goed uitgelegd.
Ik heb hem gekeken en ik ben het met aardig wat eens, maar met een hele hoop dingen ook niet.

"The goal of Dark Souls wasn't innovation, it was refinement."
Hij zegt dit alsof het een slecht iets is. Demon's Souls had echt wel wat refinement nodig. Het legde een prachtige basis, maar niemand kan ontkennen dat het flink wat ruwe randjes had en op veel plekken verbeterd kon worden.

Hij noemde het healing systeem in Bloodborne een stap terug, zelfs 'mechanically inferior', terwijl hij het niet over het Rally systeem heeft gehad. Het is een letterlijke stap vooruit ten opzichte van Demon's Souls. Demon's Souls heeft het slechtste healing systeem, een snelle healing waar je of voorraden had tot het je oren uitkwam of je had geen grass en moest farmen.

World Tendency noemde hij een goed systeem. Het idee erachter is goed, de uitwerking niet. World Tendency Events waren een heel tof idee, NPC's/mobs die spawnden, areas die open/dicht gingen, extra loot die spawnde etc. In de realiteit was de online WT bijna pure white, wat dus betekende dat als je die extra dingen wilde beleven, je offline moest spelen en je WT zelf moest beinvloeden. De hoeveelheid suicides in de Nexus zijn hierdoor belachelijk.
Het hollowing systeem in DS3 zorgde uiteindelijk voor een zelfde soort situatie, waarin mensen suiciden in Firelink om zovaak mogelijk een gratis level te krijgen, of om een bepaald einde te zien.
(Ik moet wel zeggen dat ik Demon's Souls een jaar nadat hij uitkwam speelde, dus misschien was de online World Tendency anders bij release dan wanneer ik er aan toe kwam.)

Hij mist innovatie in de latere games, terwijl die er wel inzitten, maar gewoon niet op de plekken die hij graag had willen zien. Hij noemt covenants in een halve adem, maar gaat er daarna niet verder op in, terwijl dat een heel goed voorbeeld kan zijn van goed geimplementeerde innovatie. Hij zegt dat hij de unieke bossfights mist in de latere games, maar het lijkt alsof hij Executioner's Chariot, Looking Glass Knight, Flexile Sentry, Mytha, Crossbreed Priscilla, Bed of Chaos, Curse-Rotten Greatwood, Crystal Sage, Deacons of the Deep, Wolnir en nog meer, even voor het gemak vergeet. Alle andere games na Demon's Souls hebben veel meer bosses, wat de hoeveelheid memorabele bossfights natuurlijk doet verwateren, maar ze zijn er nog wel.
Hoe vaker From probeert een unieke bossfight erin te zetten, hoe vaker de community het label 'gimmick fight' erop plakt, terwijl hij datzelfde gevecht, had het in Demon's Souls gezeten, waarschijnlijk een warm hart toe zou dragen.

Over bossfights: "At their worst, they are camera eating monstrosities with infinite stamina that blatantly read your inputs, cancel their recovery animations..."
Dit zinnetje is natuurlijk waardeloos. Het punt over de camera is 100% waar, elke game 'leest inputs' (dat is nu eenmaal hoe het werkt) en dit is niet unfair gedaan in de souls games. Maar het statement dat bosses recovery animations cancellen is pure onzin. Dit is juist hetgene wat ze niet doen en is de voornaamste reden hoe je gevechten kunt leren en waarom je ze kunt verslaan.

"Five installments is more than enough time to figure out what makes these games good and iron out the kinks."
Dit zinnetje wat hij richting het einde van de video uit, laat eigenlijk precies zien waarom hij Demon's Souls beter vond dan de andere games, en dat is dat Demon's Souls een nieuw iets was, een breath of fresh air. De games die daarop volgen zijn in zijn ogen meer van hetzelfde en/of legde de focus op de dingen die hij minder waardeerde dan andere spelers.

Uiteindelijk ben ik ook, net als hij (en ook Miyazaki), een beetje klaar met Souls. Mocht er nog een nieuwe game komen, dan zal ik hem wel kopen, maar ik kijk veel liever uit naar het nieuwe project waar Miyazaki ongetwijfeld mee zal komen.
Doe eens niet.
pi_171905538
Dying Light blijft echt tof zeg. Net met 3 randoms weer even gespeeld. Blijft lachen om met z'n 4en in die wereld te rennen en missies te doen.
  Moderator zaterdag 24 juni 2017 @ 03:45:43 #149
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_171906039
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 16:19 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ik wacht al een jaar op een beetje fatsoenlijke prijs voor overwatch :P
Laatst voor ¤23 gekocht bij amazon.de(¤19 als je m plat slaat met steep)
Dat is een prima prijs toch?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_171907092
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 00:33 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ik heb hem gekeken en ik ben het met aardig wat eens, maar met een hele hoop dingen ook niet.

"The goal of Dark Souls wasn't innovation, it was refinement."
Hij zegt dit alsof het een slecht iets is. Demon's Souls had echt wel wat refinement nodig. Het legde een prachtige basis, maar niemand kan ontkennen dat het flink wat ruwe randjes had en op veel plekken verbeterd kon worden.

Hij noemde het healing systeem in Bloodborne een stap terug, zelfs 'mechanically inferior', terwijl hij het niet over het Rally systeem heeft gehad. Het is een letterlijke stap vooruit ten opzichte van Demon's Souls. Demon's Souls heeft het slechtste healing systeem, een snelle healing waar je of voorraden had tot het je oren uitkwam of je had geen grass en moest farmen.

World Tendency noemde hij een goed systeem. Het idee erachter is goed, de uitwerking niet. World Tendency Events waren een heel tof idee, NPC's/mobs die spawnden, areas die open/dicht gingen, extra loot die spawnde etc. In de realiteit was de online WT bijna pure white, wat dus betekende dat als je die extra dingen wilde beleven, je offline moest spelen en je WT zelf moest beinvloeden. De hoeveelheid suicides in de Nexus zijn hierdoor belachelijk.
Het hollowing systeem in DS3 zorgde uiteindelijk voor een zelfde soort situatie, waarin mensen suiciden in Firelink om zovaak mogelijk een gratis level te krijgen, of om een bepaald einde te zien.
(Ik moet wel zeggen dat ik Demon's Souls een jaar nadat hij uitkwam speelde, dus misschien was de online World Tendency anders bij release dan wanneer ik er aan toe kwam.)

Hij mist innovatie in de latere games, terwijl die er wel inzitten, maar gewoon niet op de plekken die hij graag had willen zien. Hij noemt covenants in een halve adem, maar gaat er daarna niet verder op in, terwijl dat een heel goed voorbeeld kan zijn van goed geimplementeerde innovatie. Hij zegt dat hij de unieke bossfights mist in de latere games, maar het lijkt alsof hij Executioner's Chariot, Looking Glass Knight, Flexile Sentry, Mytha, Crossbreed Priscilla, Bed of Chaos, Curse-Rotten Greatwood, Crystal Sage, Deacons of the Deep, Wolnir en nog meer, even voor het gemak vergeet. Alle andere games na Demon's Souls hebben veel meer bosses, wat de hoeveelheid memorabele bossfights natuurlijk doet verwateren, maar ze zijn er nog wel.
Hoe vaker From probeert een unieke bossfight erin te zetten, hoe vaker de community het label 'gimmick fight' erop plakt, terwijl hij datzelfde gevecht, had het in Demon's Souls gezeten, waarschijnlijk een warm hart toe zou dragen.

Over bossfights: "At their worst, they are camera eating monstrosities with infinite stamina that blatantly read your inputs, cancel their recovery animations..."
Dit zinnetje is natuurlijk waardeloos. Het punt over de camera is 100% waar, elke game 'leest inputs' (dat is nu eenmaal hoe het werkt) en dit is niet unfair gedaan in de souls games. Maar het statement dat bosses recovery animations cancellen is pure onzin. Dit is juist hetgene wat ze niet doen en is de voornaamste reden hoe je gevechten kunt leren en waarom je ze kunt verslaan.

"Five installments is more than enough time to figure out what makes these games good and iron out the kinks."
Dit zinnetje wat hij richting het einde van de video uit, laat eigenlijk precies zien waarom hij Demon's Souls beter vond dan de andere games, en dat is dat Demon's Souls een nieuw iets was, een breath of fresh air. De games die daarop volgen zijn in zijn ogen meer van hetzelfde en/of legde de focus op de dingen die hij minder waardeerde dan andere spelers.

Uiteindelijk ben ik ook, net als hij (en ook Miyazaki), een beetje klaar met Souls. Mocht er nog een nieuwe game komen, dan zal ik hem wel kopen, maar ik kijk veel liever uit naar het nieuwe project waar Miyazaki ongetwijfeld mee zal komen.
De bossfights nu is wel rollen rollen rollen slaan rollen rollen etc. Geen parry of block of andere manieren om ze te slim af te zijn. Verder is het avontuurlijke er af wat idd in Demon's echt goed gedaan was. Of de npc's die soms niet te vertrouwen waren waardoor ze bv andere npc's afmaakten als jij ergens anders bezig was. Die world tendencies kon je ook zelf beļnvloeden als je niet online speelde. Kon je van helemaal wit naar diep zwart gaan en weer terug.
Als daar een remake van komt ga ik die zeker weer kopen.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')