abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 juni 2017 @ 10:27:55 #1
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_171807277
Hallo vrienden ik heb een vraag deze keer serieus over de polo

die polo van mij gebruik ik niet zo veel meer nu ik de swift heb maar ik dacht ze te verkopen en dan koop ik dezelfde model en jaar weer maar dan met airco en elektrische ramen enzo.
zijn de automaten ook betrouwbaar?
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  dinsdag 20 juni 2017 @ 10:28:51 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171807304
Die Swift is toch total loss nu?
And so is the past
  dinsdag 20 juni 2017 @ 10:34:53 #3
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_171807407
hoe kom je daar nu weer bij?

maar dat was mijn vraag niet heeft er iemand ervaring met deze polos? die van mij die is echt heel betrouwbaar geweest
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_171807444
Bouwjaar, type motor? Er zijn nogal wat verschillende Polo's geweest in de loop der jaren.
pi_171807447
VW 4 traps is gewoon kut en die DSG gaat stuk.
.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 10:48:12 #6
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_171807652
oja het is een 6n2
en ik ben van plan om een 6n2 te kopen. Geen grijze. en geen gti want die hebben vaak slechte versnelling bak
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  dinsdag 20 juni 2017 @ 12:19:50 #7
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_171809668
VW is alleen betrouwbaar in de reclame tegenwoordig.

Ik zou er ver bij wegblijven.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 13:48:15 #8
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_171811214
volgens mij begrijp u mijn vraag niet.

of heeft iemand ervaring met vw golf mk4
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_171811431
mk5 is wel degelijk ja
.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 14:18:33 #10
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_171811825
nee mk4 bedoel ik die latere modellen zijn kei lelijk.
maar ik twijfel nog een beetje. ik zat er ook aan te denken om een twingo te nemen O+
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_171826474
Polo 6N2 hebben allemaal een slechte versnellingsbak niet alleen de GTIs
De 6N ook trouwens en de Seat Ibiza ook (Heeft hetzelfde type bak)

Zit een productiefout in, differentieel zit vast met klinknagels/popnagels i.p.v bouten en die gaan met de tijd los natuurlijk en kunnen je bak van binnenuit compleet slopen, kan een x aantal 10k kilometer goed gaan, maar ook met een x 1k km afgelopen zijn.

Ook krijgt de 5 niet voldoende smering waardoor je je bak regelmatig moet peilen en bij moet vullen, dit valt op te lossen met een extra rubber dacht ik maar pin me daar niet op vast.
Ook kan het prime-as lager het begeven, gevolg is een hoop geratel in je bak, voornamelijk in z`n 1 en vrij.

Polo's met 150-200k op de klok hebben 99% zeker al een revisiebak gehad.
Er is een bedrijf wat de bakken niet alleen reviseert maar ook sterker maakt (Door het differentieel vast te maken met bouten) Kost je ca 400 euro.

Mijn Polo heeft nu 271k gelopen (6n uit `97) En die heeft last van een gierende 5 en een ratelende 1, 2, 4 en vrij.
Heb de auto pas 5000 kilometer, en het probleem doet zich de laatste 2000 kilometer pas aan.

Als je echt een lange tijd met de auto wil doen zou ik zeggen, gewoon lekker rijden en als de bak er mee stopt revisiebak er onder knallen, maar als het een APK tot APK auto is (Zoals ik dat noem) dan zou ik zeggen, rijden tot de bak er mee nokt, en dan naar de sloop of voor onderdelen op Marktplaats/Autoscout zetten.

Oh, en let op speling op de schakelstang, bekend kwaaltje bij VW ook.

Verder zijn het motorisch belachelijk sterke auto's en is eigenlijk hun enige grote vijand roest.
OH EN NEEM GEEN 16V 1.4 DIE HEBBEN LAST VAN KANTELENDE ZUIGERS.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2017 00:19:02 ]
  woensdag 21 juni 2017 @ 11:46:00 #12
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_171831766
ik heb mijn eigen gekocht met 113k en nu staat er ongeveer 130k op zonder dure kosten, bak maakt verder geen geluiden oid en schakeld soepel ook.

maar 6n2 die roesten eigelijk niet omdat die verzinkt zijn en dat is wel tof.
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_171836265
Verzinkt ja? Weet je dat heel zeker....? Ik zie ze vaak zat staan hoor (De 6N en 6N2 en zelfs de 6R) Met roest bij de wielkast randen.
Wel prettig 17k zonder dure kosten, zolang die bak geen gekke geluiden maakt is't goed.

Ook geen jankende/gierende 5?
  woensdag 21 juni 2017 @ 17:09:52 #14
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_171837864
neen.
alleen uiterlijk is een beetje lelijk.

ik heb geen idee of het originele of gereviseerde vernelling is want het was een import zonder boekjes er bij.
het is net alsof ik de lotto heb gewonnen toen *O*

maar ik wil een met airco en andere opties er bij
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_171837940
Kun je zelf niet wat knutselen zoals je die tomos ook opgeknapt had toen ?

:P
pi_171838577
Bijna alle auto's roesten wel na 15 jaar hoor, verzinkt of niet.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')