Isabella van der Meijde (14) is helemaal klaar met haar vader Andy. In een uitgebreide brief op Instagram laat ze haar volgers weten dat de emotionele familiereünie van vorige maand voor de oud-voetballer niets meer was dan één grote publiciteitsstunt.![?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9]()
,,Deze brief draag ik op aan één van de mensen die het meest bijzonder voor mij had moeten zijn, maar dat helaas niet is." Zo begint Isabella van der Meijde de brief aan haar vader Andy. Vorige maand leek de toekomst voor de familie Van der Meijde er zonnig uit te zien, toen Andy na zeven jaar zijn dochters weer in zijn armen sloot. Voor Isabella is de reünie echter uitgedraaid op een grote teleurstelling, laat zij op haar Instagram weten.
Onder een fotocollage van zichzelf en haar zusje Purple plaatste de 14-jarige dochter van de BN'er in het Italiaans de volgende tekst: ,,Ik maakte deze collage om te laten zien dat wij zijn opgegroeid zonder jou, maar alleen met de kracht van onze moeder, de sterkste vrouw ter wereld. Elke glimlach, elke traan, elke moeilijkheid, je hebt elk moment van ons leven gemist."
Ze noemt de reünie met haar vader een teleurstelling en stelt dat Andy hen heeft gebruikt voor de publiciteit. Ook verwijt ze haar vader dat hij zijn dochters probeerde om te kopen met 250 euro. ,,Je gebruikte ons voor de aandacht. Ik walg ervan dat mensen denken dat je een geweldige vader bent." Van der Meijde was niet bereikbaar voor commentaar.
DochtersAndy van der Meijde is een oud-profvoetballer die tegenwoordig met name bekend is van zijn realityserie Andy&Melisa: een huwelijk in de steigers. Hij heeft vijf kinderen, van wie er twee met zijn ex-vrouw in Italië wonen. In mei plaatste Van der Meijde nog een foto van hem en zijn twee dochters op Instagram met een emotioneel onderschrift. ,,Na 7 jaar heb ik mijn kinderen weer vastgehouden.Het mooiste gevoel dat er bestaat! #ikbeneenrijkman #❤️ #gelukkig #mijn #kinderen #hetbelangrijkstewateris."
http://www.ad.nl/show/doc(...)alg-van-je~ae5282df/Dat het een randdebiel is was allang duidelijk. Toch goed van hem, als amoebe zonder herseninhoud, er geld aan over te houden. Kunnen ze niet iets arrangeren met Barbie, de Haagse Tokkie.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !