Dat moeten ze dus nog onderzoeken.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:48 schreef Physsic het volgende:
Alleen vermoord? Niet mogelijk ook beroofd of misbruikt oid?
quote:Op maandag 19 juni 2017 16:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
conflicten tussen blanken en moslims. Lijkt me heel erg voor de hand liggend overigens.
quote:A Fairfax county police statement said: “An investigation determined she was walking outside with a group of friends when they got into a dispute with a man in a car. It appears the suspect, Darwin A Martinez Torres, 22, of Sterling, got out of his car and assaulted the victim. Her friends could not find her and police were called to help.”
Alles mag.quote:
Vreemd verhaal, ze loopt met een groep vrienden, dan raken ze in een ruzie betrokken en opeens kunnen die vrienden haar niet meer vinden?quote:
Jezus man, heb jij een stoornis? kleuter...quote:Op maandag 19 juni 2017 16:51 schreef ExTec het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoeld dat er in west-europa gister een aanslag is geweest die eens niet door een moslim gepleegd is, voor de rest is de lijst met aanslagen door moslims astronomisch lang, maar ik begrijp dat er dus nu ineens "conflicten tussen blanken en moslims" zijn, wereldwijd ook nog eens?
Ik heb niet de stoornis dat ik denkbeeldige rassen conflicten zie.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:53 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jezus man, heb jij een stoornis? kleuter...
Dat vond ik er ook vreemd aan, maar blijkbaar is dat nieuwsbericht gewoon onvolledig. Andere nieuwsberichten beschrijven dat de vrienden zijn teruggerend naar de moskee om de politie te kunnen bellen. Er wordt ook geschreven dat de vrienden uit elkaar zijn geraakt toen ze weg vluchtten. Misschien dat het slachtoffer daarbij niet ver kwam, want:quote:Op maandag 19 juni 2017 16:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vreemd verhaal, ze loopt met een groep vrienden, dan raken ze in een ruzie betrokken en opeens kunnen die vrienden haar niet meer vinden?
quote:She was assaulted and became separated from her four friends, police said. She was believed to have tripped over her clothes before she was attacked.
Die hang naar slachtofferschap, snap dat dan.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:05 schreef habitue het volgende:
En waarom is het moslima vermoord, en niet een zeventienjarig meisje.
LOL. Toch niet weer deze discussie? Als het atheïsme een geloof is dan is kaal zijn een haarkleur.quote:
Je bedoelt de joden die alles linken met antisemitisme? Nee knul, we hebben het hier over een meisje met hoofddoek die om haar geloof is vermoordquote:Op maandag 19 juni 2017 17:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die hang naar slachtofferschap, snap dat dan.
Dankjewel voor mijn punt maken.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:19 schreef Knudde het volgende:
we hebben het hier over een meisje met hoofddoek die om haar geloof is vermoord
Aha maar wanneer het een jood betreft met keppeltje is het ineens hatecrime en antisemitisme? Toch?quote:Op maandag 19 juni 2017 17:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dankjewel voor mijn punt maken.![]()
![]()
![]()
Want hoofddoekje, dus kan het ook niet anders dan dat dat de aanleiding was, moslims zijn immers slachtoffers
Ik snap niet wat joden hier mee te maken hebben.quote:Op maandag 19 juni 2017 17:27 schreef Knudde het volgende:
[..]
Aha maar wanneer het een jood betreft met keppeltje is het ineens hatecrime en antisemitisme? Toch?
PVV Tokkie gespotquote:Op maandag 19 juni 2017 17:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik snap niet wat joden hier mee te maken hebben.
Moslim much?
Onzin, het gaat er bij een hate crime niet om of je zwart of homo bent. Als je wordt vermoord omdat je een man, hetero of wit bent, is dat net zo goed een hate crime. Het gebeurt alleen vaker andersom.quote:
Ontwijk mijn vraag nietquote:Op maandag 19 juni 2017 17:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik snap niet wat joden hier mee te maken hebben.
Moslim much?
statistisch gezien is eerwraak veel logischer.quote:Op maandag 19 juni 2017 15:59 schreef _--_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is zo'n redenatie zeer logisch,
Was er ergens een vraag?quote:
Huidkleur[ig]. Maar dan begeef je je weer op glas ijs, want wanneer spreken we dan van racisme?quote:Op maandag 19 juni 2017 17:15 schreef Logic91 het volgende:
[..]
LOL. Toch niet weer deze discussie? Als het atheïsme een geloof is dan is kaal zijn een haarkleur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |