*Eponymous
*Samsara
*Passion
Al het andere werk (EP's split cd's mag bij een echte fan ook niet ontbreken)
Mp3's zijn hier te vinden: http://www.oddshaped.com/catharsis/mainpage.html
Groot voorbeeld voor hun is Amebix.
Catharsis:
"We are not content with the world we live in.
Because we still feel alive, even surrounded by so much death and despair, we fight to attain our desires. This world hinders us in our pursuit of happiness in a thousand ways: we are limited by governments, capitalist economic systems, religious superstitions, cultural restrictions, hatred and ignorance, the submission and hopelessness of those around us. For us, "revolution" is the moment when an individual breaks free of these constraints, takes control of her life, and makes her dreams reality. It is the transformation of our world."
Need I say more?
Geruchten gaan dat de band uit elkaar is, maar onder Umlaut onlangs weer een nieuwe plaat hebben gemaakt..
Only the "hooligans" of this world will ever life in freedom . (Philip Ruff)
[Dit bericht is gewijzigd door THE_ANGRY_BRIGADE op 27-12-2002 04:35]
Op deze manier heb je altijd gelijk!
Maarre, nu is het je toch gelukt: er heeft iemand in je topic gereageerd.
quote:Goed voor mijn ego ook
Op donderdag 26 december 2002 20:34 schreef Summoner het volgende:
Fijn he, met jezelf praten.Op deze manier heb je altijd gelijk!
Maarre, nu is het je toch gelukt: er heeft iemand in je topic gereageerd.
Hun ideeen zit op zich wel wat in, maar ze zijn in mijn ogen veel te ver doorgeslagen en hebben alle realiteitszin verloren. Bovendien vergeten ze nog wel eens dat ze het over hun mening hebben en niet per se over de waarheid. Andere meningen zijn per definitie fout (wat dus iets anders is dan het ermee oneens zijn). Dit is zo met het hele crimethinc gebeuren, dat staat me allemaal niet zo aan.
Live wel zeer de moeite waard en ook Brian's verhalen zijn super!
quote:Metalcore is naar mijn mening echt geweldig, helaas is zulks een kwestie van smaak
Op vrijdag 27 december 2002 18:55 schreef TrashNSk8 het volgende:
Andere meningen zijn per definitie fout (wat dus iets anders is dan het ermee oneens zijn). Dit is zo met het hele crimethinc gebeuren, dat staat me allemaal niet zo aan.Live wel zeer de moeite waard en ook Brian's verhalen zijn super!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |