abonnement Unibet Coolblue
pi_171760580
Ik kijk zelden tot nooit meer TV (verticaal) maar wil NPO 1,2 en 3 wel achter de hand hebben. En vooruit de commerciele meuk ook voor eens in de zoveel tijd.
Is er al een abbo van internet zonder TV maar dat ik wel TV kan streamen via internet mocht ik dat willen?
pi_171760946
Handigst is misschien om gewoon de inlog te vragen van iemand. Volgens mij heeft elke provider wel een live-tv "app", zolang je iemand's gebruikersnaam en wachtwoord mag gebruiken lijkt me dat een aardige oplossing.
pi_171761031
Dat account om via internet tv te kijken, krijg je alleen maar door internet + tv af te nemen.
Dus nee.
Tenzij je een account van iemand anders kan delen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_171761243
Voor de npo kun je hier terecht
https://www.npo.nl/live

En de commercielen zou je terug kunnen kijken op rtlxl.nl en kijk.nl
pi_171767021
misschien knippr proberen?
pi_171767059
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 10:59 schreef mschol het volgende:
misschien knippr proberen?
Play van KPN heeft betere beeldkwaliteit. Ook 10 euro per maand dacht ik.
pi_171767099
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:02 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Play van KPN heeft betere beeldkwaliteit. Ook 10 euro per maand dacht ik.
Dat is een goede oplossing ja!
Zelfs inc opnemen zie ik. Wel "maar" 25 zenders, maar ideaal voor de mensen die het maar weinig gebruiken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 18 juni 2017 @ 13:20:17 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_171769305
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:32 schreef VleugelSpeler het volgende:
Handigst is misschien om gewoon de inlog te vragen van iemand. Volgens mij heeft elke provider wel een live-tv "app", zolang je iemand's gebruikersnaam en wachtwoord mag gebruiken lijkt me dat een aardige oplossing.
Dat is mogelijk wel in strijd met de algemene voorwaarden van de desbetreffende aanbieder.
So we just called him Fred
pi_171770721
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 13:20 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat is mogelijk wel in strijd met de algemene voorwaarden van de desbetreffende aanbieder.
Dat niet alleen, maar bijvoorbeeld bij Ziggo kan online ook VOD (Video On Demand) content worden opgevraagd. Voor een belangrijk deel is dat kosteloos op te vragen en te bekijken (niet alleen online ook direct op TV), maar er zit ook veel betaalde content bij. Als iemand zijn of haar inloggegevens deelt en iemand anders vraagt betaalde content op, dan worden de gemaakte kosten aan het einde van de maand gewoon bij het abonnementsgeld opgeteld en wordt het totaal afgetrokken van de rekening van de abonnementhouder. Dat kan al gauw aanleiding geven tot discussies en die moet je niet willen. Ik zou daarom iedere abonnementhouder aanraden om geen inloggegevens te delen, nog even afgezien daarvan dat dit volgens de voorwaarden niet is toegestaan.

@TS: Een soortgelijke vraag is onlangs nog aan bod gekomen, zie ook hier.
pi_171846688
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:46 schreef Riparius het volgende:

@TS: Een soortgelijke vraag is onlangs nog aan bod gekomen, zie ook hier.
oke bedankt. Ik dacht eigenlijk dat deze behoefte al wat breder aanwezig was. eerste indruk is dat er nog wel een markt te bespelen is?
pi_171846774
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:02 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Play van KPN heeft betere beeldkwaliteit. Ook 10 euro per maand dacht ik.
Ik zit nu bij ziggo traditioneel kabel (internet+Tv) abbo. Welke internet abbo adviseer je bij de Play? :)
pi_171846815
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:03 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:

[..]

Ik zit nu bij ziggo traditioneel kabel (internet+Tv) abbo. Welke internet abbo adviseer je bij de Play? :)
Je kunt zelf pakketten uitkiezen bij Play. Kijk maar op de website van hun.
pi_171846910
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:05 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Je kunt zelf pakketten uitkiezen bij Play. Kijk maar op de website van hun.
welke prijs betaal je voor internet die play good trekt bij KPN?
pi_171846922
Ik zou wel kritisch kijken of het wel uit kan. Een alleen internet-abbo bij bijv. Ziggo is niet eens heel veel voordeliger dan alles in één.
pi_171847001
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:08 schreef Bucketwood het volgende:
Ik zou wel kritisch kijken of het wel uit kan. Een alleen internet-abbo bij bijv. Ziggo is niet eens heel veel voordeliger dan alles in één.
Nou ja precies.. ik betaal nu ruim 50 euro. play is 12 euro en dan?
pi_171847200
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:11 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:

[..]

Nou ja precies.. ik betaal nu ruim 50 euro. play is 12 euro en dan?
Play is 12 euro.Daarnaast ben je nog een internetabbo nodig. Dat kost bij KPN vanaf 40 euro.

https://bestellen.kpn.com(...)/?vassen=vast_bellen

Totaal dus 52 euro. Das dus evenveel als je kwijt bent.
pi_171847322
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:18 schreef Bucketwood het volgende:

Totaal dus 52 euro. Das dus evenveel als je kwijt bent.
Ja dat is ook mijn research. De markt heeft nog geen oplossing volgens mij :P

Of 10 euro minder met deze: https://www.ziggo.nl/tv-internet/voordeelpakket/
Maar dan 'maar' 40mb. is dat een probleem met casten?
pi_171849993
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:01 schreef Mamungkukumpurangkuntjuny het volgende:

[..]

Oké bedankt. Ik dacht eigenlijk dat deze behoefte al wat breder aanwezig was. Eerste indruk is dat er nog wel een markt te bespelen is?
Ik denk het niet. Aanbieders kunnen niets verdienen aan mensen zoals jij en dus wordt hetgeen jij wil niet aangeboden, althans niet voor de prijs die jij ervoor wenst te betalen.

Je zou je kabelabonnement op kunnen zeggen en dan het goedkoopste internetabonnement kunnen nemen dat via de koperen telefoonlijn beschikbaar is, maar daar ga je niet blij van worden als je internet via de coaxkabel gewend bent. En, zoals in het andere topic al is opgemerkt zijn de drie landelijke publieke TV zenders (alsmede de regionale publieke omroep van je eigen regio) kosteloos beschikbaar via DVB-T, maar ook hier geldt dat je niet blij gaat worden van de beeldkwaliteit via DVB-T als je (digitale) kabeltelevisie gewend bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')