Zijn er nog liefhebbers hier?
Ik vind ze erg leuk, niet zulke moeilijke muziek en alles lijkt wel op elkaar, maar de melodietjes zijn wel grappig op zich gewoon lekkere rock/metal-nummers.
quote:gelukkig is de zang niet zo gay als bij bijvoorbeeld Edgay...
Op vrijdag 13 december 2002 23:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
duits+power... neej, das niks
quote:Op zich is het powermetal-gehalte vrij laag, het is meer gewoon heavy metal.
Op vrijdag 13 december 2002 23:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
duits+power... neej, das niks
Als je eens wat wil luisteren, dan zou ik voor de nummers Tsar, The Hussar (allebei van Victory), The Rivalry of Black Hand Inn gaan.
quote:De zanger Rock 'n Rolf Kasperak is wel extreem arrogant, in de meeste boekjes spamt hij z'n eigen foto's rond, allemaal in verschillende uniformen, daar treden ze schijnbaar ook in op, dat is wel erg leuk natuurlijk, maar helaas blijven ze vooral in Duitsland waar ze veel populairder en bekender zijn.
Op vrijdag 13 december 2002 23:56 schreef Tokus het volgende:[..]
gelukkig is de zang niet zo gay als bij bijvoorbeeld Edgay...
Dus dat vond ik wel weer een pluspunt.
Dit album zou nog voor de zomer van 2003 uit moeten komen. Als gevolg van dit album zullen er geen live-activiteiten zijn, behalve Wacken open air 2003. (Ze touren al zo weinig en dan bijna alleen in Duitsland. ).
Seborik, dan ga je toch lekker naar Wacken toe? D'r spelen al zoveel andere goede bands.
Maar zo te zien is de dvd niet in 19de eeuwse legeruniformen of piratenoutfit, wat op zich wel erg jammer is, omdat ze ook weleens zo optredens hebben gedaan en het toch wel bij hun imago past.
quote:Nou deze hoes uit 1989 vind ik zeer geslaagd
Op maandag 3 maart 2003 18:58 schreef Wodan het volgende:
Ze blinken sowieso niet uit in spetterende covers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |