quote:zucht......
Op vrijdag 13 december 2002 23:47 schreef Xebrozius het volgende:
Wanneer verkoop je nou eens die 236 vieze DVD-tjes van je...
Daar heb ik wel belangstelling voor
quote:set gaat in z'n geheel weg.. anders zit ik met spullen waar ik dan toch niks meer mee kan snappie...
Op vrijdag 13 december 2002 23:49 schreef Retarded het volgende:
ben misschien wel geintereseerd, maar liever niet de hele set (is dat mogelijk?)... ik wil dan alleen de PS2, 2 controllers, GTA3, Tekken en Jax 'n Dexter...
quote:ok... wat wil je voor de hele set hebben dan?
Op vrijdag 13 december 2002 23:50 schreef neusaap het volgende:[..]
set gaat in z'n geheel weg.. anders zit ik met spullen waar ik dan toch niks meer mee kan snappie...
sorie
quote:wat heb je zelf in gedachten?
Op vrijdag 13 december 2002 23:50 schreef Retarded het volgende:[..]
ok... wat wil je voor de hele set hebben dan?
quote:euh ff zien
Op vrijdag 13 december 2002 23:52 schreef neusaap het volgende:[..]
wat heb je zelf in gedachten?
quote:Op Silent Hill na zitten er geen games bij die boven de 40 euro kosten bij de FRS.....ik zou 400 euro een goede vraagprijs vinden voor de hele set... alleen dat heb ik dus niet te besteden
de ps2 natuurijk, memory card, dvd remote + receiver, 2 controllers, horisontal stand, metal gear solid 2, tekken tag tournament, unreal tournament, ridge racer 5, gta3, jak and daxter en silent hill 2.
[Dit bericht is gewijzigd door Retarded op 13-12-2002 23:57]
quote:300??
Op vrijdag 13 december 2002 23:56 schreef Retarded het volgende:[..]
euh ff zien
[..]Op Silent Hill na zitten er geen games bij die boven de 40 euro kosten bij de FRS.....ik zou 375 - 400 euro een goede vraagprijs vinden voor de hele set... alleen dat heb ik dus niet te besteden
quote:hmmmm.. interessant.... ik zal erover nadenke... hier is mn mailadres:
Op vrijdag 13 december 2002 23:56 schreef neusaap het volgende:[..]
300??
daniel_cornelissen@hotmail.com
je hoort het in een korte tijd... zodra ik weet hoeveel kerstbonus ikheb gekregen
quote:Silent Hill 2 kost 30 eur bij Intertoys
Op vrijdag 13 december 2002 23:56 schreef Retarded het volgende:Op Silent Hill na zitten er geen games bij die boven de 40 euro kosten bij de FRS.....ik zou 400 euro een goede vraagprijs vinden voor de hele set... alleen dat heb ik dus niet te besteden
quote:haren ligt bij groningen, ik heb ov, dus brengen is geen probleem
Op zaterdag 14 december 2002 02:22 schreef qwox het volgende:
Ben zwaar slecht in topografie dus waar ligt Haren, als andere toch afhaakt, ben ik misschien voor die 300 pleuro nog wel geinterreseerd.
Alleen wil ik dan wel het exacte productienummer weten gezien het mogelijk ombouwen!
quote:Thanx, moet ik even nakijken.....ik ben nu niet thuis!
Op zaterdag 14 december 2002 14:04 schreef neusaap het volgende:
Model No. SCPH-30004Ris dat 't nummer wat je wou?
Greetz Evert
Het is wel het nummer wat ik nodig heb om dat na te kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |