abonnement Unibet Coolblue
pi_171760472
Waze doet het een stuk beter.

Iemand kan 5 minuten voor jou rijden, melden dat de weg dicht zit, en je wordt nog omgeleid. Werkt super. En het is ook leuk om zelf dingen te melden.

Ten minste dat is als meerdere mensen het melden denk ik, dat het zo snel gaat.

Bijv politie, file, obstakels op de weg enz worden direct doorgezet.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 18 juni 2017 @ 16:31:25 #27
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_171772562
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:15 schreef delano.888 het volgende:
Waze doet het een stuk beter.

Iemand kan 5 minuten voor jou rijden, melden dat de weg dicht zit, en je wordt nog omgeleid. Werkt super. En het is ook leuk om zelf dingen te melden.

Ten minste dat is als meerdere mensen het melden denk ik, dat het zo snel gaat.

Bijv politie, file, obstakels op de weg enz worden direct doorgezet.
kun je het ook offline gebruiken zodat t je weinig data kost?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zondag 18 juni 2017 @ 16:37:53 #28
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_171772686
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:04 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Moet je inderdaad niet verwachten bij Google Maps. Bij Waze, als die dag veel mensen aangeven dan mogelijk wel, maar is nog al afhankelijk hoeveel Waze gebruikers de route nemen.
Achter Waze zit ook nog een hele community van gebruikers die de kaart bijhouden en afsluitingen er al vooraf in zetten.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 18 juni 2017 @ 16:39:05 #29
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_171772704
Flitsmeister schijnt dat ook te doen hoor ik? Is mss minder groot
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_171773198
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:31 schreef madeliefff het volgende:

[..]

kun je het ook offline gebruiken zodat t je weinig data kost?
Nee, Waze is juist continue interactief, dus heeft data nodig. (Zelf meldingen maken, ontvangen, enz).
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_171776766
quote:
14s.gif Op zondag 18 juni 2017 16:37 schreef JDude het volgende:

[..]

Achter Waze zit ook nog een hele community van gebruikers die de kaart bijhouden en afsluitingen er al vooraf in zetten.
Weet ik, alleen nooit helemaal in verdiept hoe het precies werkt, dus zeg ik ook alleen uit ervaring. Laatst nog de proef op de som genomen en op een druk bezochte weg gebruikt waarvan ik weet dat deze is afgesloten. Waze gaf helaas niet de juiste route aan en stuurde mij gewoon langs de afgesloten weg. Kan toeval zijn.
pi_171777667
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:29 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Weet ik, alleen nooit helemaal in verdiept hoe het precies werkt, dus zeg ik ook alleen uit ervaring. Laatst nog de proef op de som genomen en op een druk bezochte weg gebruikt waarvan ik weet dat deze is afgesloten. Waze gaf helaas niet de juiste route aan en stuurde mij gewoon langs de afgesloten weg. Kan toeval zijn.
Maar als jij toen had gemeld dat de weg was afgesloten had hij nu wel goed er op gestaan :)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 19 juni 2017 @ 12:44:50 #33
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_171787775
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:11 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee, Waze is juist continue interactief, dus heeft data nodig. (Zelf meldingen maken, ontvangen, enz).
hmm ik hoopte dat je misschien voordat je vertrekt de laatste meldingen even mee kon pikken en t daarna offline kan zetten
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_171804167
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tis wel makkelijk dat google weet waar ik uithang en in wat voor hotels ik normaliter zit, dan zoekt ie meteen wat ik nodig heb.
Zolang je je foon bij je hebt weet het net toch wel waar je uithangt, maak je maar geen illusies..
Toch is het wel apart dat het moment je je auto instapt (doordat telefoon onthouden heeft waar je geparkeerd heb)

Hij gelijk de snelste route geeft naar waar je 95% van de keren ook naar toe gaat. ( ben voorspelbaar blijkbaar :') )


(Wel iPhone 'Kaart',Google Maps doet dat niet, maar die weten het net zo goed waar je naar toe gaat)
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_171804199
Waze is toch van Google tegenwoordig?

Binnen Nederland gebruik ik Google Maps voornamelijk voor live info, maar soms komt die info van Waze af. In het buitenland gebruik ik Here, gratis kaarten downloaden en fijnere interface dan Google Maps.

En Flitmeister staat altijd aan, die voorziet me ook al van actuele info. Al wordt Google Maps daar wel steeds beter in. Hoef bijvorbeeld alleen maar een bedrijf te zoeken (en dan geen navigatie aan te zetten) en krijg dan vanzelf een melding onderweg over de verkeerssituatie :P.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_171804541
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 15:05 schreef ManianMan het volgende:
Here maps is ook een goede:)
Die gebruik ik enkel: vorige week nog in Engeland gebruikt, op een paar foutjes na ging dat foutloos.

Bedoel soms is de map gewoon outdated, dan is de verkeerssituatie veranderd. Daarom let ik altijd op of de snelheid wel klopt die de navigatie verteld.
pi_171807414
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 14:59 schreef borbit het volgende:
Ik heb sinds een paar weken een autotje. En zit nu een beetje te kijken naar navigatie op mijn telefoon. Vind google wel goed werken, weinig poespas. En Sygic is fijn. Die geeft ook je snelheid weer en een piepje als je over de max heen gaat. (auto heeft geen goede snelheidsmeter). Maar moet je dan wel weer maandelijks voor betalen, dat is wat minder. In Google Maps heb ik nog geen optie gevonden om de snelheid weer te geven.
Maandelijks betalen? Voor Sygic betaal je voor elk pakket eenmalig.

Je licentie is lifetime geldig en kan je heel makkelijk meenemen naar je volgende telefoon.

Ik heb nu al mijn 3e telefoon waarop Sygic is geïnstalleerd, en 1X betaald voor de kaarten, daarna nog 1X voor lifetime traffic info.

Sygic werkt heel fijn. Duidelijke aanwijzingen, goede aanvullende informatie, duidelijk beeld. Eventueel dashcam functie als extra.

Soms gebruik ik nog wel eens maps voor korte stukjes, maar dat komt gewoon niet in de buurt bij hoe prettig Sygic werkt.

En ook bij Sygic kunnen gebruikers Wegafsluitingen, ongelukken en mobiele flitsers melden, waarna (bij meerdere meldingen) deze gedeeld worden in de traffic info.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')