abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171747689
Hoi allen, als ik vluchten via Skyscanner zoek, kom ik vaak uit bij Supersaver, waar je je tickets kunt boeken. Deze is een stuk goedkoper dan via Lufthansa zelf (in mijn geval dus), maar ik las wat negatieve dingen over de site, dus zou graag willen kijken of jullie ervaring hebben met de site.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_171748040
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoi allen, als ik vluchten via Skyscanner zoek, kom ik vaak uit bij Supersaver, waar je je tickets kunt boeken. Deze is een stuk goedkoper dan via Lufthansa zelf (in mijn geval dus), maar ik las wat negatieve dingen over de site, dus zou graag willen kijken of jullie ervaring hebben met de site.
die ervaringen heb je nu toch al?
pi_171748053
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:13 schreef MCH het volgende:

[..]

die ervaringen heb je nu toch al?
Wat? Ik heb nog geen ervaring met de site, maar zag wat negatieve dingen over de site online. Toch zie ik dat uit alle ticketsites het veel wordt gebruikt op Skyscanner en ook 4 sterren heeft, maar ik vertrouw FOK meer
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_171748075
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:14 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Wat? Ik heb nog geen ervaring met de site, maar zag wat negatieve dingen over de site online. Toch zie ik dat uit alle ticketsites het veel wordt gebruikt op Skyscanner en ook 4 sterren heeft, maar ik vertrouw FOK meer
O+

anyway nooit van die site gehoord, zou voor die paar tientjes niet het risico nemen
pi_171748929
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoi allen, als ik vluchten via Skyscanner zoek, kom ik vaak uit bij Supersaver, waar je je tickets kunt boeken. Deze is een stuk goedkoper dan via Lufthansa zelf (in mijn geval dus), maar ik las wat negatieve dingen over de site, dus zou graag willen kijken of jullie ervaring hebben met de site.
Meerdere keren daar geboekt, omdat er inderdaad nog wel eens een groot prijsverschil in zit. Geen enkel probleem als je gewoon een ticket met een bekende maatschappij van a naar b wil.
Problemen ontstaan alleen als je de voorwaarden niet goed gelezen hebt, de klantenservice denkt nodig te hebben of je denkt dat je je ticket moet gaan wijzigen. In die gevallen kun je altijd je geld verspillen aan andere sites.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 12:35:39 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_171749116
Ik heb er zeer slechte ervaringen mee, ik ging klagen en toen zeiden ze opeens dat ik zelf mijn boeking geannuleerd had en geen geld terug kreeg :{ Dag ¤300...
pi_171749135
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:35 schreef Mishu het volgende:
Ik heb er zeer slechte ervaringen mee, ik ging klagen en toen zeiden ze opeens dat ik zelf mijn boeking geannuleerd had en geen geld terug kreeg :{ Dag ¤300...
Duidelijk verhaal
.
pi_171749211
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:36 schreef Fer het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal
Strookt op zich wel met DT's verhaal toch. Als je ze nodig hebt dan is het bagger.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 13:12:16 #9
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_171749645
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:15 schreef MCH het volgende:

[..]

O+

anyway nooit van die site gehoord, zou voor die paar tientjes niet het risico nemen
Dit dus ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator zondag 18 juni 2017 @ 17:45:03 #10
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_171773777
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoi allen, als ik vluchten via Skyscanner zoek, kom ik vaak uit bij Supersaver, waar je je tickets kunt boeken. Deze is een stuk goedkoper dan via Lufthansa zelf (in mijn geval dus), maar ik las wat negatieve dingen over de site, dus zou graag willen kijken of jullie ervaring hebben met de site.
Daar heb ik één keer bij geboekt. Om met KLM te vliegen. Vervelend was dat we geen stoelen direct konden reserveren, waar we dat bij rechtstreekse boeking op de site van KLM wel hadden kunnen doen. Uiteindelijk zaten we wel bij elkaar.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_171783275
Een keer daarmee proberen te boeken. Wat een gedoe. Doe ik nooit meer. Liever een paar tientjes meer ergens anders.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  dinsdag 20 juni 2017 @ 19:17:53 #12
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_171817697
quote:
7s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:45 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Daar heb ik één keer bij geboekt. Om met KLM te vliegen. Vervelend was dat we geen stoelen direct konden reserveren, waar we dat bij rechtstreekse boeking op de site van KLM wel hadden kunnen doen. Uiteindelijk zaten we wel bij elkaar.
Ik boek regelmatig KLM tickets niet via KLM zelf, als in eigenlijk altijd via een boekingssite.

De betreffende boeking kan ik dan toevoegen onder mijn KLM account en dan kan ik de stoelen daar vooraf, kosteloos in mijn geval, vastleggen, of tegen een vergoeding als je verder geen fqtv status hebt.

Voor de vraagsteller, een paar keer met via Skyscanner bij Supersaver geboekt omdat ik een onmogelijke combinatie nodig had. In alle gevallen ging dat goed en kon ik op de dag de betreffende vluchten maken. Maar ik heb de klantenservice niet nodig gehad en in beginsel heb je dat ook niet nodig als je een ticket wilt boeken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')