Toetsen idd. Zat verkeerd. Excuses.quote:
Heeft ze personeel voor.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:41 schreef Handleiding het volgende:
Draagt die moeder wel eens een string?
Niks jaloers. Alsof Picasso jaloers op Rien Poortvliet zou zijn.quote:
Ja, waarom niet? Als Poortvliet veel meer succes gehad zou hebben, lijkt Picasso me wel zo opvliegerig en agressief dat hij daar heel slecht tegen gekund zou hebben. Zal bij die moeder ook wel zo zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks jaloers. Alsof Picasso jaloers op Rien Poortvliet zou zijn.
Nu ben ik verdrietig, klootviool.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Haha TS die doet alsof hij "een vriendin" heeft.
Meer TS die doet alsof hij ook maar iets weet van klassieke muziek en snaarinstrumenten.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Haha TS die doet alsof hij "een vriendin" heeft.
Andre Rieu met klassieke muziek associëren.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:58 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Meer TS die doet alsof hij ook maar iets weet van klassieke muziek en snaarinstrumenten.
Heuj, nog een!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Andre Rieu met klassieke muziek associëren.
Goed speurwerk.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Omg die moeder is echt Emmy Verhey? Ik zie dat ze in Zaltbommel woont of woonde![]()
![]()
Ja, nee, die heeft inderdaad totaaaaal geen reden om jaloers te zijn op een muzikant die vele malen meer succesvol is dan zij
TS lijkt me nou niet iemand die bekend is met de violenscene in Nederland, dan ligt het voor de hand dat Emmy Verhey de enige is die hij kent naast Andre Rieu.quote:
Jij begrijptquote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Omg die moeder is echt Emmy Verhey? Ik zie dat ze in Zaltbommel woont of woonde![]()
![]()
Ja, nee, die heeft inderdaad totaaaaal geen reden om jaloers te zijn op een muzikant die vele malen meer succesvol is dan zij
Nu je excuses maken.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:59 schreef LurkJeRot het volgende:
![]()
Ik ben wel op de hoogte. Waarom onderschat je me nog steedsquote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:02 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
TS lijkt me nou niet iemand die bekend is met de violenscene in Nederland, dan ligt het voor de hand dat Emmy Verhey de enige is die hij kent naast Andre Rieu.
Voornamelijk vanwege dit topic, waaruit heel duidelijk blijkt dat je gewoon niets van klassieke muziek snapt en een beetje iedereen na loopt te papegaaien.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben wel op de hoogte. Waarom onderschat je me nog steeds
Oh lol hij meende dat serieus?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben gewoon Andre Rieu aan het verdedigen
Maarja, sommige topics zijn dan ook behoorlijk dom.
Mijn god. Je hebt geen benul met wat ik met het topic bedoelde. Iggy pop playbackte ook. Waren wel zijn eigen nummers. André Rieu is de BZN van de "klassieke" muziek. Verder is het topic een briljante lemming. Helaas is bij sommigen het gebrek aan humor schrijnend.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Voornamelijk vanwege dit topic, waaruit heel duidelijk blijkt dat je gewoon niets van klassieke muziek snapt en een beetje iedereen na loopt te papegaaien.
Andre Rieu is geen top violinist nee, dat klopt, maar het is gewoon een prima speler die netjes het conservatorium heeft afgerond en netjes ervaring op heeft gedaan in een professioneel orkest voor hij zijn eigen toko begon. Je kan er geen flikker aanvinden, en je kan het kitsch en overdreven zoetsappig vinden, maar dat is allemaal niet hetzelfde als niet kunnen spelen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Oh lol hij meende dat serieus?Ik dacht dat dit hele topic een grap was.
Andre Rieu heeft amper iets met muziek te maken.
-edit nu snap ik mezelf niet meer. lol
Ik meen dat serieus jaquote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Voornamelijk vanwege dit topic, waaruit heel duidelijk blijkt dat je gewoon niets van klassieke muziek snapt en een beetje iedereen na loopt te papegaaien.
Andre Rieu is geen top violinist nee, dat klopt, maar het is gewoon een prima speler die netjes het conservatorium heeft afgerond en netjes ervaring op heeft gedaan in een professioneel orkest voor hij zijn eigen toko begon. Je kan er geen flikker aanvinden, en je kan het kitsch en overdreven zoetsappig vinden, maar dat is allemaal niet hetzelfde als niet kunnen spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |