abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171725177
Om een beeld te werpen op de mensen die zich in onze maatschappij mogen begeven zonder dat "justitie" er wat aan doet.

Frans K. gaat van asiel tot asiel om kreupele/gehandicapte honden, bij voorkeur teefjes onder zijn hoede te nemen.

Daarna misbruikt hij de honden seksueel, om hen als finishing touch van een brug af te gooien zodat ze dood zijn.

Het antwoord van justitie was een taakstraf van 120 uur, wat psychologische begeleiding en 3 jaar verbod op het houden van dieren.

Na die 3 jaar is Frans weer volop bezig met zijn hobby

https://www.powned.tv/artikel/hondenslachter-krijgt-taakstraf

In België zoeken we al tien jaar naar een mafkees die 's nachts paardenstallen in Vlaanderen binnendringt om met een hakbijl paarden te martelen.

Ik vraag me echt af wat er in het verleden met deze mensen gebeurd is

[ Bericht 0% gewijzigd door Mark op 16-06-2017 02:01:12 (Volledige naam is niet nodig) ]
  vrijdag 16 juni 2017 @ 01:58:59 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_171725188
Pistolen Paultje zou hier wel raad mee weten.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 02:01:24 #3
395200 deadprez
One more rail
pi_171725194
Maar is dit weer zo'n topic waarin vanuit de onderbuik lekker ongefundeerd gejankt kan worden over hoe oneerlijk justitie is met hun flutstrafjes? Of een gezellige ouderwetse heksenjacht?
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_171725195
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:58 schreef deadprez het volgende:
Pistolen Paultje zou hier wel raad mee weten.
Mensen noemen mij extreem rechts omdat ik vind dat de doodstraf van kracht moet zijn in heel Europa.

Ik denk dat dit soort misdaden veel minder vaak zouden voorkomen als het zo was.

Zeker voor verkrachtingen, die nu in de doofpot verdwijnen
  vrijdag 16 juni 2017 @ 02:03:04 #5
395200 deadprez
One more rail
pi_171725198
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:02 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Mensen noemen mij extreem rechts omdat ik vind dat de doodstraf van kracht moet zijn in heel Europa.

Ik denk dat dit soort misdaden veel minder vaak zouden voorkomen als het zo was.

Zeker voor verkrachtingen, die nu in de doofpot verdwijnen
Ja joh. Kijk naar de VS!
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 16 juni 2017 @ 02:04:00 #6
395200 deadprez
One more rail
pi_171725200
Overigens is het meestal zo dat mensen je niet extreemrechts noemen omdat je voor de doodstraf bent, maar door andere bijkomstigheden. Vermoedelijk zal het te maken hebben met dat doofpotverhaal en jouw kijk daarop.
Stop the violence
Down with the hate
pi_171725204
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:01 schreef deadprez het volgende:
Maar is dit weer zo'n topic waarin vanuit de onderbuik lekker ongefundeerd gejankt kan worden over hoe oneerlijk justitie is met hun flutstrafjes? Of een gezellige ouderwetse heksenjacht?
Bewustwording en heksenjacht.

In feite is er geen sprake van een jacht. Mensen weten waar die man woont, maar niemand neemt het recht in eigen handen omdat het strafbaar is

Als hondenliefhebber zou ik hem waarschijnlijk vermoorden als de situatie zich ertoe leent. En het ergste is dat ik er veel zwaarder voor gestraft zou worden dan Frans
pi_171725216
Ik ben bang door dit topic TS.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 02:11:49 #9
395200 deadprez
One more rail
pi_171725218
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:05 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Bewustwording en heksenjacht.

In feite is er geen sprake van een jacht. Mensen weten waar die man woont, maar niemand neemt het recht in eigen handen omdat het strafbaar is

Als hondenliefhebber zou ik hem waarschijnlijk vermoorden als de situatie zich ertoe leent. En het ergste is dat ik er veel zwaarder voor gestraft zou worden dan Frans
Niet zo'n stoere praatjes hoor, de situatie leent zich er prima voor. Je weet zelfs waar hij woont schijnbaar.

Overigens terecht dat jij veel zwaarder gestraft zou worden. Beetje raar om het zo normaal lijken te vinden dat je iemand zou vermoorden. Want hondenliefhebber of zo.
Ik ben ook wel een hondenliefhebber, maar ik denk dat er gezondere manieren zijn om dat te uiten dan moord. :s
Stop the violence
Down with the hate
pi_171725240
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:02 schreef StevieW0nder het volgende:

Ik weet niet of dat nou iets is voor extreemrechts, om de doodstraf in te willen voeren voor dierenmishandeling. Ik denk dat je dan zelf gewoon een beetje zacht in je bolletje bent, ongeacht politieke voorkeur. :)
pi_171725249
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:05 schreef StevieW0nder het volgende:
Oh, kijk. Dus kennelijk zijn de straffen in Nederland al hoog genoeg om mensen op het rechte pad te houden. Hebben we dat punt ook weer afgrhandeld. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2017 02:19:13 ]
  vrijdag 16 juni 2017 @ 02:31:14 #12
395200 deadprez
One more rail
pi_171725275
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:18 schreef k_man het volgende:

[..]

Oh, kijk. Dus kennelijk zijn de straffen in Nederland al hoog genoeg om mensen op het rechte pad te houden. Hebben we dat punt ook weer afgrhandeld. :)
Hehehe.
Stop the violence
Down with the hate
pi_171725331
Strenger straffen dus.
pi_171725332
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:01 schreef deadprez het volgende:
dit

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:56 schreef StevieW0nder het volgende:
In België zoeken we al tien jaar naar een mafkees die 's nachts paardenstallen in Vlaanderen binnendringt om met een hakbijl paarden te martelen.

hoeft natuurlijk ook niet per definitie een dader te zijn die psychologisch in de war is en hulp nodig heeft, maar kan ook gewoon een doorsnee sadist zijn....
  vrijdag 16 juni 2017 @ 03:04:59 #15
395200 deadprez
One more rail
pi_171725335
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 03:01 schreef possetje het volgende:

[..]

dit

[..]

hoeft natuurlijk ook niet per definitie een dader te zijn die psychologisch in de war is en hulp nodig heeft, maar kan ook gewoon een doorsnee sadist zijn....
Een 'doorsnee sadist' is wat mij betreft psychologisch behoorlijk in de war en heeft absoluut hulp nodig. Al is het maar hulp om uit de maatschappij te blijven. Maar iemand die persoonlijk niet emotioneel of zo hierbij betrokken is en toch kan zeggen dat hij die dader zou vermoorden, given the opportunity zeg maar, heeft duidelijk ook wat problemen waarbij hulp wellicht geen overbodige luxe is.
Stop the violence
Down with the hate
pi_171725350
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 03:04 schreef deadprez het volgende:
Een 'doorsnee sadist' is wat mij betreft psychologisch behoorlijk in de war en heeft absoluut hulp nodig. Al is het maar hulp om uit de maatschappij te blijven. Maar iemand die persoonlijk niet emotioneel of zo hierbij betrokken is en toch kan zeggen dat hij die dader zou vermoorden, given the opportunity zeg maar, heeft duidelijk ook wat problemen waarbij hulp wellicht geen overbodige luxe is.
ja aan de ene kant heb ik wel eens films gezien, bijv twin peaks, waar een persoon die slechte daden pleegde bezeten bleek te zijn, aan de andere kan ook wel eens films waar slechte mensen uiteindelijk gestraft worden door goede mensen, gewoon gedood dus,

ja eigenlijk alleen als je een soort god bent kan je uiteindelijk de ultieme rechter zijn, vind ik..
  vrijdag 16 juni 2017 @ 03:18:15 #17
395200 deadprez
One more rail
pi_171725360
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 03:13 schreef possetje het volgende:

[..]

ja aan de ene kant heb ik wel eens films gezien, bijv twin peaks, waar een persoon die slechte daden pleegde bezeten bleek te zijn, aan de andere kan ook wel eens films waar slechte mensen uiteindelijk gestraft worden door goede mensen, gewoon gedood dus,

ja eigenlijk alleen als je een soort god bent kan je uiteindelijk de ultieme rechter zijn, vind ik..
Ja, dat laatste ben ik met je eens. Ik zou mezelf er iig nooit toe in staat achten en een heel groot deel van de mensheid evenmin. Daarom denk ik ook dat de manier waarop wij onze rechtsstaat ingericht hebben de minst slechte manier is om fatsoenlijk samen te kunnen leven met elkaar. En het is ook een van de redenen waarom ik tegen de doodstraf ben; niemand zou het recht moeten hebben om als een soort god idd te beslissen over het leven van een ander, ook niet uit vergeldingsdrang.
Stop the violence
Down with the hate
pi_171725367
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 03:18 schreef deadprez het volgende:
En het is ook een van de redenen waarom ik tegen de doodstraf ben; niemand zou het recht moeten hebben om als een soort god idd te beslissen over het leven van een ander, ook niet uit vergeldingsdrang.
nou? ik heb geen dochters, maar stel? ik kom thuis en mn dochter van 14 word opeens beestachtig vekracht tegen haar zin in? ik pak gewoon een dikke stok en blijf net zo lang op zijn kop rammen tot hij 100% pulp is! :) ( en zou er nog bij lachen ook )
  vrijdag 16 juni 2017 @ 03:24:36 #19
395200 deadprez
One more rail
pi_171725371
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 03:21 schreef possetje het volgende:

[..]

nou? ik heb geen dochters, maar stel? ik kom thuis en mn dochter van 14 word opeens beestachtig vekracht tegen haar zin in? ik pak gewoon een dikke stok en blijf net zo lang op zijn kop rammen tot hij 100% pulp is! :) ( en zou er nog bij lachen ook )
Ja, begrijpelijk, op die laatste zin na wellicht ;s. Maar dat is uit emotie op dat moment en ik zou wellicht hetzelfde handelen, geen idee. Daarom is de rechtsstaat ook zo ingericht, omdat het voor persoonlijke betrokkenen begrijpelijk haast onmogelijk is om een rationeel, redelijk oordeel te vellen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_171725379
Dat soort kneuzen plant zich helaas voort.
En door dat soort kneuzen denk je waarom zou ik nog kinderen op deze verrotte wereld zetten dus uiteindelijk blijft het schorum over.
Helaas
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_171725655
Je wil de doodstraf invoeren voor verkrachters, of snap ik het nu niet?
pi_171725753
Waarom verspreiden ze geen foto van die smeerkees bij asielen enzovoort?
misunderstood
pi_171727860
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:11 schreef deadprez het volgende:

Beetje raar om het zo normaal lijken te vinden dat je iemand zou vermoorden. Want hondenliefhebber of zo.
Ik ben ook wel een hondenliefhebber, maar ik denk dat er gezondere manieren zijn om dat te uiten dan moord. :s
De "straf" voor die man heeft natuurlijk geen enkele effect gehad. Hij hervalt onmiddellijk en het staat vast dat nog veel meer dieren het leven moeten laten om wille van zijn perverse uitlatingen.

Maar de staat beschermt hem via een taakstraf, en van moderators mag je de volledige naam niet eens gebruiken.

Geen woord hierover in de media.
Uiteindelijk zijn met de dieren die gestraft worden.

Bij veroordeelde pedofielen zie je net hetzelfde gebeuren.

Als alternatief voor de doodstraf vind ik chemische castratie voor verkrachters heel gepast.

Maar voor moordenaars en mishandelaars volstaat dat niet.
pi_171727885
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 07:57 schreef DKS het volgende:
Waarom verspreiden ze geen foto van die smeerkees bij asielen enzovoort?
Zelfde reden waarom ik zijn naam en adres niet op dit forum mag posten.

Zijn identiteit moet beschermd worden
pi_171727966
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 07:44 schreef LurkJeRot het volgende:
Je wil de doodstraf invoeren voor verkrachters, of snap ik het nu niet?
Chemische castratie volstaat om te belemmeren dat een verkrachter nog zal toeslaan. Psychologische begeleiding en taakstraffen uiteraard niet. Daar zijn heel veel voorbeelden van.

Iemand die masaal honden van een brug af gooit is net zo veel een seriemoordenaar als iemand die mensen doodt.

En dus moeten zo'n mensen ook op die manier bestraft worden.
Levenslange gevangenisstraf kost de maatschappij hopen geld. Ik verkies het Amerikaanse systeem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')