quote:Nee dat was Niek (vent met hoge stem) of die Mark die Starmaker-nummer deed.
Op vrijdag 13 december 2002 22:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kan nu even niet kijken maar is die Jamai dat bijna-meisje?
quote:Nee, is dat niet alleen als je iets wint?
Op vrijdag 13 december 2002 22:52 schreef BwennieBren het volgende:
Heeft iemand van jullie nog je telefoonnummer moeten doorgeven als je met je huistelefoon belt?
quote:En dat is maar goed ook, want ze letten dit keer veel meer op de stem. Anders gaan al die jonge meisjes op Winne stemmen omdat ie zo'n knappe gozer is....
Op vrijdag 13 december 2002 22:51 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat zei ik ook al tegen m'n vriend, dat maakt dus echt wel uit. Als de jury zegt: 'Jij hebt een sensationele stem' dan denkt de kijker: ja, da's wel heel bijzonder, of als de jury zegt: 'Ik vond de performance eigenlijk net niet goed genoeg' dan word je daar gewoon door beïnvloed. Of je ziet foutjes die je zelf niet had gezien.
En wat ik al zei... als je al honderd keer in beeld bent geweest en gewoon al een bekende kop hebt maak je ook meer kans dan wanneer mensen je nu voor het eerst zien. Als je nog helemaal niet bekend zijn moet je wel een heel verpletterende performance hebben om nog te blijven hangen.
quote:Ja, jij ook?
Heeft iemand van jullie nog je telefoonnummer moeten doorgeven als je met je huistelefoon belt?
quote:Doe niet zo lullig
Op vrijdag 13 december 2002 22:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kan nu even niet kijken maar is die Jamai dat bijna-meisje?
quote:Wie is Jamai volgens jou dan wel?
Op vrijdag 13 december 2002 22:53 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Nee dat was Niek (vent met hoge stem) of die Mark die Starmaker-nummer deed.
quote:dan heb ik dus ECHT een kans op die HCS
Op vrijdag 13 december 2002 22:53 schreef Angeles het volgende:[..]
Nee, is dat niet alleen als je iets wint?
Okay, mijn lijst was dus abuis, hier de goede:
quote:Ik zat het heel even te kijken.. Jamai had gezongen, hij liep terug en bij mij in de kamer liepen mensen binnen. Die dachten serieus dat het een meisje was, maar dat kan vertekend zijn doordat het breedbeeld was.
Op vrijdag 13 december 2002 22:54 schreef misterDre het volgende:[..]
Doe niet zo lullig
quote:Ja dat wordt delen, ieder 1 speaker
quote:Een anti-idol.. Goeie stem, maar niet iemand waarvan zijn poster boven een meisjesbed hangt.
Op vrijdag 13 december 2002 22:54 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Wie is Jamai volgens jou dan wel?
quote:Ik vind het juist wel goed dat er toch nog een jury oordeel wordt gegeven. Oke, over de uitstraling is niet altijd een duidelijke mening te geven want dat is voor iedereen anders, maar wat zangtechniek betreft.. daar heeft niet iedereen verstand van.. dan krijgen ze strax een lekker ding dat niet kan zingen.. beetje nep, die houdt het dan toch niet lang uit.
Op vrijdag 13 december 2002 22:51 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat zei ik ook al tegen m'n vriend, dat maakt dus echt wel uit. Als de jury zegt: 'Jij hebt een sensationele stem' dan denkt de kijker: ja, da's wel heel bijzonder, of als de jury zegt: 'Ik vond de performance eigenlijk net niet goed genoeg' dan word je daar gewoon door beïnvloed. Of je ziet foutjes die je zelf niet had gezien.
En wat ik al zei... als je al honderd keer in beeld bent geweest en gewoon al een bekende kop hebt maak je ook meer kans dan wanneer mensen je nu voor het eerst zien. Als je nog helemaal niet bekend zijn moet je wel een heel verpletterende performance hebben om nog te blijven hangen.
over het 2e gedeelte.. mee eens.. maar helaas, das televisie.
quote:Ja, maar vergat, denk ik nu in ene, mijn kerngetal erbij te zeggen!!
Op vrijdag 13 december 2002 22:54 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Ja, jij ook?
quote:Robbie Williams heeft er ook ooit zo uitgezien
Op vrijdag 13 december 2002 22:56 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Een anti-idol.. Goeie stem, maar niet iemand waarvan zijn poster boven een meisjesbed hangt.
quote:Dan wordt het tijd dat die meisjes de Ricky Martin en Robbie Williams posters van de muur rukken en Jamai er op hangen!!!!
Op vrijdag 13 december 2002 22:56 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Een anti-idol.. Goeie stem, maar niet iemand waarvan zijn poster boven een meisjesbed hangt.
quote:Ik vind het ook goed, maar ik vind het hypocriet dat ze zeggen dat het publiek beslist... Ik vind overigens dat de jury alles maar moet beslissen, zij hebben daar verstand van.. wat weet de gemiddelde nederlander nou van een goede stem..
Op vrijdag 13 december 2002 22:58 schreef Snoetje het volgende:
Ik vind het juist wel goed dat er toch nog een jury oordeel wordt gegeven.
quote:Ow ok dan dat was hem idd, hij heeft wat gebaartjes.
Op vrijdag 13 december 2002 22:56 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Ik zat het heel even te kijken.. Jamai had gezongen, hij liep terug en bij mij in de kamer liepen mensen binnen. Die dachten serieus dat het een meisje was, maar dat kan vertekend zijn doordat het breedbeeld was.
quote:kwam der net gewoon op
Op vrijdag 13 december 2002 22:57 schreef cptmarco het volgende:
idols.nl is overbelast....
quote:Haha, nee echt effe serieus. Mijn moeder kwam net binnen toen hij terugliep naar die kamer. Ze kent heel dat programma niet, maar ze zag hem en zei: 'is dat een meisje of een jongen?' ik zei dus een jongen, toen zei ze: 'kan die niet wat mannelijker doen'. Haha!! Maar hij doet inderdaad te nichterig voor een echte idol hoor. Geef mij maar Jim
Op vrijdag 13 december 2002 22:56 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Ik zat het heel even te kijken.. Jamai had gezongen, hij liep terug en bij mij in de kamer liepen mensen binnen. Die dachten serieus dat het een meisje was, maar dat kan vertekend zijn doordat het breedbeeld was.
quote:Ja.. na een geflopte debuutcd..styling-imago-stappenplan...een hoop tattoo's...arrogante houding... dit zie ik Jamai allemaal niet doen.
Op vrijdag 13 december 2002 22:58 schreef Christine het volgende:[..]
Robbie Williams heeft er ook ooit zo uitgezien
quote:Ja!
Op vrijdag 13 december 2002 22:58 schreef Christine het volgende:
Robbie Williams heeft er ook ooit zo uitgezien
Eikeltje was het toen nog. Terwijl ik hem nu echt wel goed vind hoor... al is ie misschien een beetje overschat...
Maar bv 'Let me entertain you' en 'Angels' dat brengt ie weer steengoed!
GreEtz,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |