Kan volgens mij niet, heeft ze gewoon niet teveel haar best gedaan en is hij even lam (net zoals je arm lam kan zijn van te veel rukken?)
Als je trouwens aan durex condooms met verdovend middel kan komen, wat moeten die kosten? De junks hier verderop willen er vast grif voor betalen
quote:Tja echt enorm haar best gedaan maar dat zal het vast niet zijn
Op vrijdag 13 december 2002 22:49 schreef 303 het volgende:
Pijpen met condoom? Dan voel ik echt niks...Kan volgens mij niet, heeft ze gewoon niet teveel haar best gedaan en is hij even lam (net zoals je arm lam kan zijn van te veel rukken?)
ik weet niet of ze al eerder gepijpt heeeft maar ik kan me inmdeken dat ze de eerste keer lam in der tong wordt als ze die veel gebruit...(ik prefereer btw deep troath dat voorkomt dit probleem maar je moet maar net mazzel hebben met een vriedin die dat wil doen)
quote:Spierpijn is het echt niet zegt ze, het voelt echt verdoofd. Kan dus niet van het condoom zijn ?
Op vrijdag 13 december 2002 22:51 schreef sniker het volgende:
dit klinkt als spierpijn omdat se em te veel gebruikt heeft want verdovende middelen zitten echt niet in condooms en zeker niet op durexik weet niet of ze al eerder gepijpt heeeft maar ik kan me inmdeken dat ze de eerste keer lam in der tong wordt als ze die veel gebruit...(ik prefereer btw deep troath dat voorkomt dit probleem maar je moet maar net mazzel hebben met een vriedin die dat wil doen)
quote:het zou kunnen
Heb jij de Performa al geprobeerd, het revolutionaire condoom van Durex? De Performa is voorzien van een glijmiddel dat het hoogtepunt van de man uitstelt.
Kijk verder voor het complete assortiment.
Nookie
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 22:54 schreef Northpole het volgende:"Heb jij de Performa al geprobeerd, het revolutionaire condoom van Durex? De Performa is voorzien van een glijmiddel dat het hoogtepunt van de man uitstelt.
Kijk verder voor het complete assortiment. "
het zou kunnen
quote:Puur practisch nagedacht....
Op vrijdag 13 december 2002 23:04 schreef nightfly het volgende:
Was er niet een speciale condoom op de markt met een licht verdovend glijmiddel erop om zo het orgasme van de man uit te stellen?
Maar zou dat heel misschien niet voornamelijk aan de binnenkant zitten. Al zou het bij het oprollen best aan beide kanten kunnen zitten ook, wie weet.
quote:goed punt
Op vrijdag 13 december 2002 23:25 schreef _Nookie_ het volgende:
Zoiets heet toch zaaddodende middelen? Van zo'n middeltje gaat inderdaad je tong tintelen. Weet je zeker dat het geen condoom met zaaddodend middel was? Want die zitten er bijna overal op bij Durex.Nookie
daar kom je met pijpen toch niet...van de topicstarter begreep ik tenminste dat z'n vriendin 'em pijpte terwijl hij ingepakt zat?
quote:Precies, maar dat zaaddodende middel zit verwerkt in het glijmiddel, wat dus ook aan de buitenkant zit. (klopt het wat ik zeg?) Dus dan zou dat inderdaad de oorzaak kunnen zijn .
Op zaterdag 14 december 2002 00:21 schreef iemoe het volgende:
misschien stom hoor, maar zit zaaddodend middel niet IN het condoom?daar kom je met pijpen toch niet...van de topicstarter begreep ik tenminste dat z'n vriendin 'em pijpte terwijl hij ingepakt zat?
Dit lijkt mij een logischere verklaring. Want dat spierpijn verhaal lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk.
Nookie
Voor de rest is de tong een SUPER sterke spier die echt niet snel spierpijn heeft.
et voila => stop met jammeren
ja ik ben grof en direct maar ik heb er geen probs mee
Nookie
Voorbehoedsmiddelen vind ik zowiezo een nono
aids is mooi
quote:spring voor een trein gek
Op zaterdag 14 december 2002 15:17 schreef Mr.Sinister het volgende:
Nee ik heb nog nooit gepijpt homosexualiteit is niet m'n ding, ik blijf graag bij mijn eigen natuurVoorbehoedsmiddelen vind ik zowiezo een nono
aids is mooi
quote:Ok een condoom is kut, ik moet die dingen ook niet. Maar ik laat me wel netjes testen tijdens de "intermissions", want waar jij en ik de gok op willen wagen betekent niet dat een ander dat ook wil! En ik hoop ook dat je heel goed begrijpt dat er NIKS moois is aan aids!!!
Nee ik heb nog nooit gepijpt homosexualiteit is niet m'n ding, ik blijf graag bij mijn eigen natuurVoorbehoedsmiddelen vind ik zowiezo een nono
aids is mooi
ps. me tieten gaan weer hangen joh, een serieus antwoord van mij op fok!, weird feelin'
quote:weer wat geleerd!
Op zaterdag 14 december 2002 13:12 schreef flaxe het volgende:[..]
Precies, maar dat zaaddodende middel zit verwerkt in het glijmiddel, wat dus ook aan de buitenkant zit. (klopt het wat ik zeg?) Dus dan zou dat inderdaad de oorzaak kunnen zijn .
'tis zo leerzaam hiero..
quote:No Life...
aids is mooi
Maar waarom met condoom pijpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |