Das ist Deutsch, vandaar de Hauptletter.quote:
Je bedoelt instrumententafelquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Das ist Deutsch, vandaar de Hauptletter.
Ja.quote:
Maar dat kan je toch gewoon instellen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja.
Klote appelspellingcorrector.
Meestal doet ie het wel aardig. Maar meerdere talen in een zin snapt ie niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch gewoon instellen?
Je weet dat BMW zonder de Isetta waarschijnlijk niet eens meer had bestaan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 14:28 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik snap dat een 8-serie niet 'veel te maken heeft' met een 1-serie of 2-serie. Andere doelgroep, ander doel, etc. Snap ik.
Maar BMW heeft wel altijd ergens voor gestaan. Ze waren een van de eerste automerken die 'sportieve luxe sedans' maakten met bepaalde uiterlijke kenmerken die ze altijd hebben behouden. De grill bijvoorbeeld en de sportieve stand van de wagens. Tientallen jaren lang maakten ze de Lijn-6 motoren die door vrijwel iedereen geroemd werden. Daarnaast was achterwielaandrijving een USP, want vrijwel geen enkel ander merk levert standaard achterwielaandrijving voor hun 'straatauto's. BMW stond altijd voor een beetje 'stoer', 'sportief' en 'edgy'. Althans, zo werden hun auto's altijd ontworpen en zo reden ze. En dat gold ook al voor de 3-serie.
245/40 r19 voor, 275/35 r19 achter. Breedstet maten voor de f11quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Meestal doet ie het wel aardig. Maar meerdere talen in een zin snapt ie niet.
Ofzo.
Heb hier overigens 235/18 en 275/18
Belachelijk breed voor standaard.
Ja heb ook breedset met ET van 20quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:52 schreef boegschroef het volgende:
[..]
245/40 r19 voor, 275/35 r19 achter. Breedstet maten voor de f11
Ik zou er niet op rekenen dat de bekabeling al aanwezig is. Vroeger legde BMW gewoon in elke auto al de complete bekabeling, ongeacht de opties waarmee de auto werd uitgerust. Dat is al een tijd niet meer zo. Tegenwoordig verlaat de auto de fabriek met precies de bekabeling voor de opties die er af-fabriek op zitten.quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Kan je eigenlijk een standaard binnenspiegel (in dit geval van een E87) door eentje met een automatisch dimmend exemplaar? Of moet je dan allemaal moeilijk gaan doen met electronica?
Zo mooi. Maar ja, dat is voor gewone stervelingen zoals ik niet mogelijk om ooit te hebben of te rijden. Die dingen gaan nu in fatsoenlijke staat nog voor 90.000 tot 100.000 weg. En dan koop je een 'barrel' van 20+ jaar oud, wat zuipt als de neten, lomp zwaar is (wegenbelasting) en duur zal zijn in onderhoud (specialistisch werk / niet verkrijgbare onderdelen).quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:42 schreef pvdplanet het volgende:
Kwam hier net een knalrode 850 CSi langs met 4 dikke glimmende uitlaatpijpen *kwijl*
Voor 30.000/40.000 euro heb je een hele nette hoor 😉 Maar zijn allemaal speciale onderdelen, dus onderhoud is duur ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:13 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Zo mooi. Maar ja, dat is voor gewone stervelingen zoals ik niet mogelijk om ooit te hebben of te rijden. Die dingen gaan nu in fatsoenlijke staat nog voor 90.000 tot 100.000 weg. En dan koop je een 'barrel' van 20+ jaar oud, wat zuipt als de neten, lomp zwaar is (wegenbelasting) en duur zal zijn in onderhoud (specialistisch werk / niet verkrijgbare onderdelen).
Dus ik denk niet dat dit er ooit in zal zitten voor mij
Voor die prijs heb je een 850i ja, maar geen 850 CSI. Dat is zeg maar de 'M' versie die heel gewild is omdat die er beter uitziet, beter rijdt en stuurt en meer pk's heeft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:06 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Voor 30.000/40.000 euro heb je een hele nette hoor 😉 Maar zijn allemaal speciale onderdelen, dus onderhoud is duur ja.
Toevallig werd ik laatst in Frankrijk aangesproken toen ik met mijn 540 bij een tankstation stond. Die vent had een 850 handgeschakeld in dezelfde kleur. Hij liet een foto zien (hij was met andere auto). Was wel weer leuk 😄
Ooh daar had ik even overheen gelezen 😉 Dan moet je wel wat meer geld meenemen inderdaad!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:17 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Voor die prijs heb je een 850i ja, maar geen 850 CSI. Dat is zeg maar de 'M' versie die heel gewild is omdat die er beter uitziet, beter rijdt en stuurt en meer pk's heeft.
Overigens ook een gave bak hoor (en een 540i ook)
Ok, thanks!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen dat de bekabeling al aanwezig is. Vroeger legde BMW gewoon in elke auto al de complete bekabeling, ongeacht de opties waarmee de auto werd uitgerust. Dat is al een tijd niet meer zo. Tegenwoordig verlaat de auto de fabriek met precies de bekabeling voor de opties die er af-fabriek op zitten.
Vervelende "grappen" zijn dat.quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:30 schreef boegschroef het volgende:
Zo dit was voor mij een erg teleurstellend weekend met de F11.
Resultaat: Schijven en remmen vervangen.
Je hebt geen garantie meer? En je hebt geen aankoopkeuring laten doen?quote:Op maandag 21 augustus 2017 08:30 schreef boegschroef het volgende:
Zo dit was voor mij een erg teleurstellend weekend met de F11.
Afgelopen week hoorde ik zacht geschaaf van achter komen tijdens het remmen.
Ik keek nog snel even op de computer, maar de remblokken achter konden nog een 20k. Deze waren immers een 40k geleden vervangen toen ik de wagen kocht bij de dealer.
Deze mooie dealer onderhouden bmw had namelijk een volledige onderhoud gekregen inclusief nieuwe remmen bij aanschaf. Nou niet dus...
1. De remblokken waren niet van BMW
2. De slijtindicatoren waren zeker op? Deze was afgeknipt en gesoldeerd.
Wat is nu het ergste: de buitenkant leek nog 'in orde' maar de binnenste blokken zaten op het metaal
Resultaat: Schijven en remmen vervangen.
Ach, je kan je geld altijd ergens anders gaan uitgeven.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:11 schreef boegschroef het volgende:
Ik heb wel een aankoop keuring gedaan, ik heb hier zelfs het rapport nog van. Daar staat alleen bij achterremmen een ok vinkje. Ondertussen heb ik ook al 3 apk keuringen gehad... waarbij de laastste vorige maand!
Net de nieuwe remmen geplaatst, de dealer gaf een duidelijke 'pech gehad'. Jammer gezien ik er al 14 jaar klant ben en 4 nieuwe en 5 2e hands wagens gekocht heb... maarja 4 jaar geleden overgenomen door een andere dealer en sindsdien is het erg achteruit gegaan.
Achja, komt de e60 ook nog eens van zijn plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |