Als je weet hoeveel tijd en kosten erin gaat zitten en zij daar ook van willen verdienen kan je nooit een customized tuning krijgen voor 330 euro. Geen auto is identiek, zelfs niet als deze identiek gebouwd is.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb even op hun site gekeken wat dat kost: 690 euri!
En dan win ik:
Vermogen
218 pk 260 pk + 42 pk
Koppel
500 Nm 580 Nm + 80 Nm
Bij een tuner hier meer in de buurt (VVT Marum) kost een standard chipprogramma incl testbank en afstellen 330 euri met dezelfde winstwaarden
Ja hoor doorrijden is geen probleem. Maar net wat ik zei de stuurbekrachtiging wist ook niet meer wanneer het stuur in het midden stond. Dus wat je normaal als feedback krijgt, dat het stuur terug wil naar de 0 positie, dat viel helemaal weg en stuurde heel raar.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:08 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Danku. Ik ken een fijne garage die nooit veel vraagt, dus mocht het terug komen dan zal ik met jouw verhaal daar langs gaan. Lijkt me wel kut als het uitvalt tijdens de regen ja!
Voor de rest kun je er wel gewoon mee doorrijden lijkt me. In ieder geval naar huis.
Dat zegt ie toch ook niet? VVT gooit er gewoon een standaard chip in.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:03 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Als je weet hoeveel tijd en kosten erin gaat zitten en zij daar ook van willen verdienen kan je nooit een customized tuning krijgen voor 330 euro. Geen auto is identiek, zelfs niet als deze identiek gebouwd is.
Kleine update, gisteren geen tijd gehad De N18 is inderdaad een stuk betrouwbaarder. Enige 'veel' voorkomend probleem lijkt een hoog olie verbruik (bijvullen voor het einde van de service beurt). Meestal is de PCV dan verstop/vervuild.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:21 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik vermoed toch dat het een probleem van de voorganger van de N18 is. De nieuwste Mini genoemd in die posts is een JCW uit +/- 2007. In 2011 zijn ze pas naar de N18 geswitched in de R56.
Thanks voor de update nog, fijn om te wetenquote:Op zondag 16 juli 2017 19:06 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Kleine update, gisteren geen tijd gehad De N18 is inderdaad een stuk betrouwbaarder. Enige 'veel' voorkomend probleem lijkt een hoog olie verbruik (bijvullen voor het einde van de service beurt). Meestal is de PCV dan verstop/vervuild.
Maar uh, ik zie verder eigenlijk niets over de mini's hier, ook niet in de eigenaars lijsten. Valt de mini niet ook onder BMW?
Nog wat gevangen?quote:Op maandag 17 juli 2017 18:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gister effe wezen vissen
[ afbeelding ]
Lekker alles vers! Mijne gaat ook weereens naar de garage. Kleine beurt, remmen rondom en eindelijk eens checken (hoop ik) waardoor 'ie soms afslaat in z'n achteruit.quote:Op maandag 17 juli 2017 18:31 schreef pvdplanet het volgende:
Auto vordert gestaag. Verse remmen en een nieuwe dorpel. Alleen nog een servicebeurt en dan kunnen we 'm zaterdag ophalen
[ afbeelding ]
Is de M er af? 😃quote:Op maandag 17 juli 2017 18:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gister effe wezen vissen
[ afbeelding ]
Ja de M is eraf. Tijd voor clean nu. Was bezig de nieren opnieuw te spuitenquote:
De jouwe?quote:Op maandag 17 juli 2017 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Jeej weer even paar dagen scheuren in de i8
[ afbeelding ]
Nee ik ken iemand die heeft een verhuurbedrijf met elektrische auto's en soms leent hij m'n Tesla en mag ik de i8quote:
Staat 'm stuk beter, nice!quote:Op maandag 17 juli 2017 19:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja de M is eraf. Tijd voor clean nu. Was bezig de nieren opnieuw te spuiten
Leuk! Je mag wel even langsrijden hoorquote:Op maandag 17 juli 2017 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Jeej weer even paar dagen scheuren in de i8
[ afbeelding ]
Heb wel wat beters te doen ben m'n rijbewijs nog sneller kwijt hiermee dan de Tesla. Ging nog even bij stoplicht tegen m'n Model S 75 en de Tesla is sneller weg maar na ongeveer 100 km/u komt de i8 pas opzetten. Het blijft een vreemde auto want het elektrische deel merk je bijna niets van maar het geluid, ondanks dat het grappig is met de speakers, is dan ook weer te zacht om het echt een sportwagen te noemen. Ik zou het niet kopen voor 150k al had ik het geld.quote:Op maandag 17 juli 2017 21:06 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Staat 'm stuk beter, nice!
[..]
Leuk! Je mag wel even langsrijden hoor
Oh eeh nou ik wilde toch niet rijden, stomme auto! 😉quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:19 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Heb wel wat beters te doen ben m'n rijbewijs nog sneller kwijt hiermee dan de Tesla. Ging nog even bij stoplicht tegen m'n Model S 75 en de Tesla is sneller weg maar na ongeveer 100 km/u komt de i8 pas opzetten. Het blijft een vreemde auto want het elektrische deel merk je bijna niets van maar het geluid, ondanks dat het grappig is met de speakers, is dan ook weer te zacht om het echt een sportwagen te noemen. Ik zou het niet kopen voor 150k al had ik het geld.
Oh en wie is die stoere man...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |