quote:Op zondag 9 juli 2017 23:18 schreef WorkBitch het volgende:
Even vooruit gekeken:Hehehehe....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat een droppie dat beest en idd gelijk 10 jaar jonger!quote:Op maandag 10 juli 2017 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha wat leuk, Chico naar de kapper
Walgelijke lui!quote:Op maandag 10 juli 2017 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah kijk, Profiteura van Kooij in beeld. We geven niks om spullen, OH KIJK EEN ZWEMBAD
quote:Op maandag 10 juli 2017 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah kijk, Profiteura van Kooij in beeld. We geven niks om spullen, OH KIJK EEN ZWEMBAD
die hebben ze dus uit het oude huis meegenomenquote:Op maandag 10 juli 2017 20:41 schreef FredvZ het volgende:
Ik ga naar de hondentrimsalon en neem mee... een stofuizger
quote:Op maandag 10 juli 2017 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een verdienmodel voor de familie van Kooij: pinata's met je eigen kop erop. Ik koop er tien!
Ja... de montage is weer eens anders dan de voiceover doet vermoeden.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
die hebben ze dus uit het oude huis meegenomen
Dat. Daarnaast vind ik ze ook het meest vermakelijk om naar te kijken!quote:Op maandag 10 juli 2017 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
En mensen kunnen van de Posjes zeggen wat ze willen: ze profiteren van niemand, betalen netjes de rekening, gunnen ieder hun omzet, klaar.
Komen/kwamen wel wat mensen op die camping volgensmij?quote:Op maandag 10 juli 2017 20:53 schreef oganesson het volgende:
Is Addy nog niet blut? Kan niet lang duren meer...
Ze moeten in elk geval zuinig aan doen.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:53 schreef oganesson het volgende:
Is Addy nog niet blut? Kan niet lang duren meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |