Addy bedenkt zoveel maar doet nergens onderzoek naar.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:29 schreef Killerjas het volgende:
Hebben ze uberhaupt marktonderzoek gedaan hoeveel mensen op een camping in de regio zitten voor deze prijzen?
Vreselijke man...niemand die hem dan ook remt. Of hij laat zich niet remmen, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2017 08:30 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Addy bedenkt zoveel maar doet nergens onderzoek naar.
Komt ook nog steeds niet in hem op dat je vergunningen nodig hebt.
Ik word zo moe van die man.
Ah leuk, wil ik ook! Linkje?quote:Op donderdag 15 juni 2017 08:33 schreef Taiga het volgende:
[..]
Vreselijke man...niemand die hem dan ook remt. Of hij laat zich niet remmen, dat kan ook nog natuurlijk.
Heb wel de Posjes bubbels besteld! (zag een leuke kortingscode voorbij komen met 10 euro korting en gratis verzending)
Aah tnx! Mooie actie, ook meteen drie flessen besteldquote:Op donderdag 15 juni 2017 08:43 schreef Taiga het volgende:
[..]
https://www.wijnvoordeel.(...)rds=pos&opt=&x=0&y=0
Bij bestellen de code "Fbtientje" invullen
quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:19 schreef AMCA het volgende:
[..]
Aah tnx! Mooie actie, ook meteen drie flessen besteld
Tof! Heb net ook drie flessen besteldquote:Op donderdag 15 juni 2017 08:43 schreef Taiga het volgende:
[..]
https://www.wijnvoordeel.(...)rds=pos&opt=&x=0&y=0
Bij bestellen de code "Fbtientje" invullen
quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tof! Heb net ook drie flessen besteld
Al krijgen ze een halve euro per fles, dan nog is dat genoeg voor ruim een half jaar huur. Ze hadden dit meteen moeten doen en geen huis moeten bouwen, dan hadden ze niet eens iets hoeven te verdienen... al mocht dat misschien niet van ome Sjon, zijn geld gebruiken om te verhuizen, dat zou kunnen....quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:46 schreef JJ76 het volgende:
Hoeveel zouden ze eigenlijk zelf verdienen per flesje. Gaat natuurlijk flink wat af aan, inkoopprijs, transport, accijns en andere belastingen, winst voor wijnvoordeel.nl enz.
Met een paar duiziend euro verdient meteen gaan verhuizen is wel een flinke stap. Al denk ik dat ze zo lang het programma duurt nog wel flink wat flessen zullen gaan verkopen.
oh zijn de kosten voor huren en levensonderhoud daar zo laag, want ging over 15000 flessen toch?quote:Op donderdag 15 juni 2017 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Al krijgen ze een halve euro per fles, dan nog is dat genoeg voor ruim een half jaar huur. Ze hadden dit meteen moeten doen en geen huis moeten bouwen, dan hadden ze niet eens iets hoeven te verdienen... al mocht dat misschien niet van ome Sjon, zijn geld gebruiken om te verhuizen, dat zou kunnen....
Levensonderhoud hadden ze al in het budget zitten, die rekensom was al in beeld geweest een tijdje terug. In de grote stad zal dat eerder minder hoeven zijn dan meer, omdat er veel meer keuze is qua boodschappen. Plus dat je vervoerskosten een stuk minder worden, de school was op drie kwartier rijden toch? Dus ik denk dat alleen de kosten voor de woning als 'meerkosten' gerekend moeten worden. En dat ene appartement waar ze het van de week over hadden was 1000 euro.quote:Op donderdag 15 juni 2017 10:54 schreef JJ76 het volgende:
[..]
oh zijn de kosten voor huren en levensonderhoud daar zo laag, want ging over 15000 flessen toch?
Denk ook dat ze zeker in het begin op het aangewezen terrein moesten wonen.
Zal ook al in de mogelijkheden meegenomen zijn dat er na een tijd wel verhuisd mocht worden. Met name om zo aan te geven hoe verschillend de wegen en successen van de verschillende gezinnen zijn.
Waar willen ze dan van gaan leven als de bodem in zicht komt?quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Zouden de prijzen van de camping niet gewoon zo hoog liggen omdat zij eigenlijk geen zin hebben in camping spelen en niet zo zitten te wachten op veel gasten?
Ik denk dat zij gewoon een participatievergoeding van de producent krijgen en na het programma gewoon weer retour Nederland komen...quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Waar willen ze dan van gaan leven als de bodem in zicht komt?
ahhh te laat, heb er 3 besteld(met kortingstientje) wist niet van die 6fl actie.quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:18 schreef Snoopyfrl het volgende:
https://www.rtl.nl/video/86da2844-6c2e-3068-b6d5-157f17658fe0/
Voor wie wijn gaat bestellen: Bij 6 flessen maak je kans om aanwezig te zijn bij het lanceringsfeest. Moet toch wel minstens één fokker aanwezig zijn...![]()
De familie Pos fanpage vind je op Facebook: https://www.facebook.com/defamiliepos/
Zijn Orange waffelquote:Op maandag 19 juni 2017 20:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
En zn kaak zodat hij even zn waffel houdt
Ik gun het hem van hartequote:Op maandag 19 juni 2017 20:55 schreef JJ76 het volgende:
tuurlijk met gebroken rug kruiwagen rijden en zoon op blote voeten met houweel. zo meteen kan er weer een naar ziekenhuis
En een oranje auto met stickers.quote:Op maandag 19 juni 2017 20:58 schreef Starlie het volgende:
Ze hebben dus bijna al hun geld geïnvesteerd in hout?
quote:Op maandag 19 juni 2017 21:03 schreef -Magica- het volgende:
Hoop zo dat linda van dat paard aflazert
Ze is bijna net zo irritant als haar ventquote:Op maandag 19 juni 2017 21:04 schreef Starlie het volgende:
[..]Ze kan er niets aan doen maar dat gestotter van haar irriteert me :$ Evenals dat wijsneuzen gedrag, waar ze wel iets aan kan doen.
En hun oudste dochter is ook al irritantquote:Op maandag 19 juni 2017 21:06 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Ze is bijna net zo irritant als haar vent
Klopt, je ziet dingen terug van beide oudersquote:Op maandag 19 juni 2017 21:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
En hun oudste dochter is ook al irritant
Anders moeten ze weer vriendjes worden met Ilona, die regelt het welquote:Op maandag 19 juni 2017 21:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
5 pallets gaan ze dus bestellen? Ruim 5000 pakjes stroopwafels,Ik hoop voor ze dat Chili niet aan ten minste houdbaar doet.
Nou, ik ook wel. Prachtig daar.quote:Op maandag 19 juni 2017 21:28 schreef Starlie het volgende:
Ik begrijp wel dat ze in Santiago willen wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |