VET wie kent ze ?
quote:Wie, wat waar wanneer?
Op vrijdag 13 december 2002 22:36 schreef Thomasumo het volgende:
De tering wat een herrie!VET
wie kent ze ?
Maar het klikt allemaal zo nihilistisch en vooral ziek, als of dit niet 15 jarige pubers zijn die het script van een horrorfilm nazingen maar echt een seriemordenaars collectief is.
Top hits: tranquilizer en Scarecrow trailer park
Volgens mij word het er alleen nog maar onduidelijker op zo
quote:*downloading
Op vrijdag 13 december 2002 22:44 schreef Thomasumo het volgende:
Misschien wel een idee, HEt is een soort mix tussen heavenshallburn en mark of the devil(stemmen), converge en cenotaph (dissonantie, chaos), Nasum (grind). Darkthrone, burzum en Marduk (sfeer en agressie)Maar het klikt allemaal zo nihilistisch en vooral ziek, als of dit niet 15 jarige pubers zijn die het script van een horrorfilm nazingen maar echt een seriemordenaars collectief is.
quote:Wat je mooi noemt:)
Op vrijdag 13 december 2002 23:37 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ja best koel. Geocide machine is een "mooi" grindalbum.
Ik als vervent metalhead word toch niet meer gauw bang van muziek (muv Acme, brrrr) maar CODC komt dicht in de buurt
quote:En wat vind je ervan?
Op vrijdag 13 december 2002 23:04 schreef Wisp het volgende:[..]
*downloading
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 22:38 schreef Seborik het volgende:
Misschien kun je er wat meer over vertellen voor de mensen die het nog niet kennen.
quote:Jij dacht zeker, als die thomas onzinnige berichtjes kan plaatsen kan ik het ook!? Eerst maar eens luisteren, als je dan nog steeds over straat durft,....
Op maandag 16 december 2002 17:30 schreef SEMTEX het volgende:[..]
quote:Coole naam, maar verder vrij standaard grind. Werd aardiger ver-ast door Anaal Nathrakh - "like demonic claws are being scraped across your ear drums". Pandemonic Hyperblast - Goeie genade!
Op vrijdag 13 december 2002 23:50 schreef Thomasumo het volgende:
Ik als vervent metalhead word toch niet meer gauw bang van muziek maar CODC komt dicht in de buurt
quote:Wat een klote herrie.
Op maandag 16 december 2002 19:10 schreef pazuzu het volgende:[..]
Coole naam, maar verder vrij standaard grind. Werd aardiger ver-ast door Anaal Nathrakh - "like demonic claws are being scraped across your ear drums". Pandemonic Hyperblast - Goeie genade!
I love it.
-edit-
Pandemonic_Hyperblast.mp3
[Dit bericht is gewijzigd door nipeng op 16-12-2002 19:46]
quote:Knap hoor dat je iets concludeert aan de hand van alleen een
Op maandag 16 december 2002 19:01 schreef Thomasumo het volgende:[..]
Jij dacht zeker, als die thomas onzinnige berichtjes kan plaatsen kan ik het ook!? Eerst maar eens luisteren, als je dan nog steeds over straat durft,....
quote:
Op maandag 16 december 2002 23:45 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Knap hoor dat je iets concludeert aan de hand van alleen een [afbeelding].
Helaas wint u geen koelkast en is er geen troostprijs: ik was nl. ook wel benieuwd naar wat voor 'shit' het was. Ik kan 'herrie' ook zeker waarderen, als het goed in elkaar zit
quote:Misschien eerst de thread lezen, had reeds lang uit de doeken gedaan waat voor soort herrie het hier betreft:) En dat ik de ijskast niet heb gewonnen maakt niet uit, het ging me om het meedoen
Op vrijdag 13 december 2002 22:44 schreef Thomasumo het volgende:
Misschien wel een idee, HEt is een soort mix tussen heavenshallburn en mark of the devil(stemmen), converge en cenotaph (dissonantie, chaos), Nasum (grind). Darkthrone, burzum en Marduk (sfeer en agressie)Maar het klikt allemaal zo nihilistisch en vooral ziek, als of dit niet 15 jarige pubers zijn die het script van een horrorfilm nazingen maar echt een seriemordenaars collectief is.
Nee dan de ultieme grind/violence plaat aller tijden.
ACME - reducing a choir to a soloist
quote:ACME is wel brilliant...
Op dinsdag 17 december 2002 13:18 schreef Thomasumo het volgende:
Morser wel maar Anal Cunt vind ik zelf behoorlijk cunt. ANB, ken ik niet goed alleen van die split met converge, en dat vond ik net iets te ver gaan ofzo, die machinale drums vind ik echt niet klinken.Nee dan de ultieme grind/violence plaat aller tijden.
ACME - reducing a choir to a soloist
AC is eigenlijk ook alleen maar grappig door de teksten... meezingen met 'All our fans are gay' is gewoon cool...
quote:Sportief hoor
Op dinsdag 17 december 2002 09:35 schreef Thomasumo het volgende:[..]
[..]Misschien eerst de thread lezen, had reeds lang uit de doeken gedaan waat voor soort herrie het hier betreft:) En dat ik de ijskast niet heb gewonnen maakt niet uit, het ging me om het meedoen
![]()
quote:Alles voor een mooie dame als jij
Op dinsdag 17 december 2002 14:44 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Sportief hoor
quote:Brilliant is een understatement. Geniale opwekker van kippenvel, angst ,paranoia en fatalistische agressie. Jammer dat ze niet meer hebben gemaakt,....
Op dinsdag 17 december 2002 13:21 schreef Asphyxion het volgende:[..]
ACME is wel brilliant...
AC is eigenlijk ook alleen maar grappig door de teksten... meezingen met 'All our fans are gay' is gewoon cool...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |