abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 december 2017 @ 11:48:18 #226
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_175641247
Nou nou, wat een snelle conclusies worden hier allemaal weer getrokken. De man gaat een keertje op zijn bek en maakt een hele domme fout en hij zou meteen maar in rehab moeten gaan...

Laten we nou even niet overdrijven. Hij maakt een fout, geeft zijn oprechte verontschuldiging en verzint ook niet een of ander excuus. Is dat ineens niet meer genoeg? Ik kan me voorstellen dat het normaal is dat hij ook nog een compensatie gaat geven aan de fotografe, maar dan is de kous toch af?

Jammer dat er altijd zo heftig op gereageerd moet worden. Totaal overtrokken.
pi_175641359
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:48 schreef Belabor het volgende:
Nou nou, wat een snelle conclusies worden hier allemaal weer getrokken. De man gaat een keertje op zijn bek en maakt een hele domme fout en hij zou meteen maar in rehab moeten gaan...

Laten we nou even niet overdrijven. Hij maakt een fout, geeft zijn oprechte verontschuldiging en verzint ook niet een of ander excuus. Is dat ineens niet meer genoeg? Ik kan me voorstellen dat het normaal is dat hij ook nog een compensatie gaat geven aan de fotografe, maar dan is de kous toch af?

Jammer dat er altijd zo heftig op gereageerd moet worden. Totaal overtrokken.
Kijk het filmpje even en lees over de rest van z'n acties. Alsof het normaal is jezelf met een mes toe te takelen en een collega-band die bóven je staat (en terecht gezien populariteit) te schofferen omdat ze toevallig headliner zijn. Sorry, maar dan vlieg je ff uit de bocht. Kan best zijn als rockband, is niet de eerste en niet de laatste, maar de excuses zijn erg matig en lijken vooral te zijn richting publiek, want de dame in kwestie had vanochtend NL-tijd nog niks vernomen van QOTSA.
  maandag 11 december 2017 @ 12:05:13 #228
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_175641680
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 11:53 schreef Cyanide- het volgende:
Kijk het filmpje even en lees over de rest van z'n acties.
Gedaan, stelt weinig voor. Ik volg de band vrij intensief, ben lid van de QotSA Family Facebook community. Josh heeft in de afgelopen jaren ook artiesten als Metallica, Justin Bieber en verschillende rappers uitgescholden. Dit is niks nieuws.
quote:
Alsof het normaal is jezelf met een mes toe te takelen en een collega-band die bóven je staat (en terecht gezien populariteit) te schofferen omdat ze toevallig headliner zijn.
Ach, hij heeft ook een show in Duitsland op zijn ribben laten tatoeëren omdat het de slechtste show was die ze ooit gespeeld hebben. Deze show was, gezien het tamme publiek, waarschijnlijk ook eentje die daar niet veel voor onder deed.
quote:
Sorry, maar dan vlieg je ff uit de bocht. Kan best zijn als rockband, is niet de eerste en niet de laatste, maar de excuses zijn erg matig
Oneens, hoezo matig? Waar had hij dan moeten zeggen voor jij het een goed excuus vindt? Het is een oprecht excuus en hij spreekt de fotografe persoonlijk aan in plaats van een algemeen excuus te geven.
quote:
en lijken vooral te zijn richting publiek, want de dame in kwestie had vanochtend NL-tijd nog niks vernomen van QOTSA.
Binnen 24 uur worden er excuses geboden en nog is het niet snel genoeg...
pi_175641876
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 12:05 schreef Belabor het volgende:

[..]

Gedaan, stelt weinig voor. Ik volg de band vrij intensief, ben lid van de QotSA Family Facebook community. Josh heeft in de afgelopen jaren ook artiesten als Metallica, Justin Bieber en verschillende rappers uitgescholden. Dit is niks nieuws.

[..]

Ach, hij heeft ook een show in Duitsland op zijn ribben laten tatoeëren omdat het de slechtste show was die ze ooit gespeeld hebben. Deze show was, gezien het tamme publiek, waarschijnlijk ook eentje die daar niet veel voor onder deed.

[..]

Oneens, hoezo matig? Waar had hij dan moeten zeggen voor jij het een goed excuus vindt? Het is een oprecht excuus en hij spreekt de fotografe persoonlijk aan in plaats van een algemeen excuus te geven.

[..]

Binnen 24 uur worden er excuses geboden en nog is het niet snel genoeg...
Ja weet je, over het algemeen biedt je excuses aan het 'slachtoffer'. En zou je in dit geval wellicht iets kunnen zeggen van 'joh, als je camera stuk is, stuur het bonnetje maar naar ons management'. In plaats van voor de buhne even een filmpje op de Twitter te plaatsen en NIEMAND uit kamp QOTSA die haar even persoonlijk aanspreekt.

Maar goed, de verklaring hebben we al;

quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 12:05 schreef Belabor het volgende:
Ik volg de band vrij intensief, ben lid van de QotSA Family Facebook community.
  maandag 11 december 2017 @ 12:19:18 #230
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175641995
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:48 schreef Belabor het volgende:
Nou nou, wat een snelle conclusies worden hier allemaal weer getrokken. De man gaat een keertje op zijn bek en maakt een hele domme fout en hij zou meteen maar in rehab moeten gaan...

Laten we nou even niet overdrijven. Hij maakt een fout, geeft zijn oprechte verontschuldiging en verzint ook niet een of ander excuus. Is dat ineens niet meer genoeg? Ik kan me voorstellen dat het normaal is dat hij ook nog een compensatie gaat geven aan de fotografe, maar dan is de kous toch af?

Jammer dat er altijd zo heftig op gereageerd moet worden. Totaal overtrokken.
Als je iemand in het gezicht schopt ben je gewoon een lul. Zo simpel is het.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 11 december 2017 @ 12:20:46 #231
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_175642031
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 12:13 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja weet je, over het algemeen biedt je excuses aan het 'slachtoffer'. En zou je in dit geval wellicht iets kunnen zeggen van 'joh, als je camera stuk is, stuur het bonnetje maar naar ons management'. In plaats van voor de buhne even een filmpje op de Twitter te plaatsen en NIEMAND uit kamp QOTSA die haar even persoonlijk aanspreekt.

Maar goed, de verklaring hebben we al;

[..]

Je weet niet of zij ook persoonlijk benaderd is. Ga ik wel van uit, daar is het management van de band in eerste instantie verantwoordelijk voor. Die zullen alles doen wat mogelijk is om haar persoonlijk te benaderen, daar twijfel ik niet aan

Leuk dat je mij weer partijdig vindt, maar zelf conclusies trekt op basis van aannames. Jij kent het hele verhaal niet en ik ook niet, dus beter doe je even niet zo dramatisch en wacht je af hoe dit opgelost wordt.

Als Chelsea deze week nog altijd zegt gewoon genegeerd te worden, dan vind ik pas dat je hysteria (pun intended) ergens op slaat.

Wat mij betreft is het nu aan Josh en Chelsea om dit netjes samen te verwerken en niet aan ons.
  maandag 11 december 2017 @ 12:23:13 #232
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_175642078
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 12:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Als je iemand in het gezicht schopt ben je gewoon een lul. Zo simpel is het.
Ja, eens. En hij geeft daarvoor ook zijn oprechte excuses. Moet deze fout betekenen dat hij meteen zijn hele muzikale carričre op moet geven?

Natuurlijk niet, doe even normaal. Een keer de fout in gaan tegenover bijna dertig jaar op het podium staan, hoe groot moet dat nou worden opgeblazen? Wat is het nut daar van?
pi_175642096
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 12:20 schreef Belabor het volgende:

[..]

Je weet niet of zij ook persoonlijk benaderd is. Ga ik wel van uit, daar is het management van de band in eerste instantie verantwoordelijk voor. Die zullen alles doen wat mogelijk is om haar persoonlijk te benaderen, daar twijfel ik niet aan

Leuk dat je mij weer partijdig vindt, maar zelf conclusies trekt op basis van aannames. Jij kent het hele verhaal niet en ik ook niet, dus beter doe je even niet zo dramatisch en wacht je af hoe dit opgelost wordt.

Als Chelsea deze week nog altijd zegt gewoon genegeerd te worden, dan vind ik pas dat je hysteria (pun intended) ergens op slaat.

Wat mij betreft is het nu aan Josh en Chelsea om dit netjes samen te verwerken en niet aan ons.
Ze zegt zelf letterlijk van niet; https://www.instagram.com/p/BciIUG4Dh1-/?taken-by=chelsealaurenla

quote:
As of now, nobody from QOTSA has reached out to me.
Ik baseer mijn mening puur op feiten, goed het drugsverhaal is een aanname, maar laten we dat een educated guess noemen als je z'n kop en z'n acties ziet.

Het is allemaal niet zo spannend verder, dat ben ik met je eens. Maar je weet anno 2017 dat dit al 300.000x is geretweet en weet ik wat voor je uberhaupt klaar bent met de show.
  maandag 11 december 2017 @ 12:27:11 #234
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_175642172
quote:
Check even wanneer dat gepost is...

quote:
Ik baseer mijn mening puur op feiten, goed het drugsverhaal is een aanname, maar laten we dat een educated guess noemen als je z'n kop en z'n acties ziet.

Het is allemaal niet zo spannend verder, dat ben ik met je eens. Maar je weet anno 2017 dat dit al 300.000x is geretweet en weet ik wat voor je uberhaupt klaar bent met de show.
Tsja, moderne samenleving. Twintig jaar geleden was dit niet zo'n issue geweest, maar anno 2017 moet iedereen zo nodig zijn mening online verkondigen.

Leuk ding, dat internet, maar het heeft ook zo zijn keerzijdes. De publieke veroordeling slaat nergens op, wat mij betreft. Maar ik ben het helemaal met de rest eens dat het een extreem domme actie is en dat hij de fotografe een schadevergoeding moet geven. Maar dan is het ook gewoon klaar.
pi_175643640
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 12:27 schreef Belabor het volgende:

[..]

Check even wanneer dat gepost is...

Ja 16u geleden, maar er is verder geen update van haar kant geweest...

quote:
Tsja, moderne samenleving. Twintig jaar geleden was dit niet zo'n issue geweest, maar anno 2017 moet iedereen zo nodig zijn mening online verkondigen.

Leuk ding, dat internet, maar het heeft ook zo zijn keerzijdes. De publieke veroordeling slaat nergens op, wat mij betreft. Maar ik ben het helemaal met de rest eens dat het een extreem domme actie is en dat hij de fotografe een schadevergoeding moet geven. Maar dan is het ook gewoon klaar.
Nee eens hoor, maar goed, ik hoop toch echt dat iemand van kamp QOTSA inmiddels al persoonlijk contact met haar heeft gehad, want ik blijf erbij dat dit allemaal vooral heel erg 'voor de buhne' lijkt.
pi_175644476
24 uur is gewoon te laat. Als het echt per ongeluk was, of een foutje. Dan kap je gelijk tijdens de show en verontschuldig je jezelf. Nu is er een hoop commotie op het internet, en dan pas hoor je hem. En blijkbaar is er al een behoorlijk poos iets aan deze hand met deze man als je de geruchten moet geloven. Ik ben ook fan van de band, en ik vond Josh ook altijd de cool dude. Maar dit is gewoon fout, en terecht dat men hier hem op aanpakt.
  Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 16:04:48 #237
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175647732
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:52 schreef indiaantje89 het volgende:
24 uur is gewoon te laat. Als het echt per ongeluk was, of een foutje. Dan kap je gelijk tijdens de show en verontschuldig je jezelf. Nu is er een hoop commotie op het internet, en dan pas hoor je hem. En blijkbaar is er al een behoorlijk poos iets aan deze hand met deze man als je de geruchten moet geloven. Ik ben ook fan van de band, en ik vond Josh ook altijd de cool dude. Maar dit is gewoon fout, en terecht dat men hier hem op aanpakt.
Goede post.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 29 juni 2018 @ 16:54:21 #238
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180124778
De show op Down The Rabbit Hole vanavond wordt live uitgezonden op 3FM, 23:30 uur.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 29 juni 2018 @ 23:40:49 #239
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180131407
https://www.npo3fm.nl/live

I CAN GOOOO
WITH THE FLOOWW

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 29 juni 2018 @ 23:43:33 #240
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180131449
SICK SICK SICK :9
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 30 juni 2018 @ 00:27:34 #241
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180132217
QotSA _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 30 juni 2018 @ 00:54:18 #242
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_180132645
_O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_180132938
Ah donderdag weer, zin an!
  woensdag 4 juli 2018 @ 12:44:45 #244
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_180233939
Ik was afgelopen zaterdag op het QOTSA and friends festival in London.

Dat was het meest slecht georganiseerde festival waar ik ooit ben geweest, organisator was Festival Republic. Het optreden zelf was gewoon heel vet alleen had ik een iets meer unieke setlist verwacht omdat het hun 'eigen' festival is met alleen maar fans. En ook een gemiste kans om niks met de aanwezige friends te doen (bv Iggy Pop die vlak voor QOTSA zelf optrad).

Maar die rijeeeeeeeeeeeen overal, er waren veel te weinig barren (met bv slechts 1 pinautomaat), water tappunten (31 graden in London, dat kunnen die tere Engelsen niet aan) en toiletten dus minimaal een uur wachten voor alcohol. Ook het wegkomen na het festival bleek een ramp wanneer je voor het verkeerde metrostation koos. De dag daarvoor was er ook een festival in het Finsbury Park en dat scheen er nog erger aan toe te gaan, jammer dat de organisatie niks had gecorrigeerd. Het geluid bij Miles Kane en Brody Dalle (Josh stond met hun zoontje in de coulissen te kijken naar haar optreden O+ ) ging ook alle kanten op. Ok, genoeg gezeikt (zie de festival page op fb voor meer gezeik).

Maar de boys waren fantastisch en speelden past curfew dus daar viel echt helemaal niks op aan te merken. Morgen, met wat meer alcohol B:)B , naar Werchter!
Blood for breakfast, blood for lunch
  woensdag 4 juli 2018 @ 13:19:52 #245
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_180234614
Ik heb ook zin aan morgen, m'n eerste keer Werchter en m'n eerste keer QotSA. Plus ik zag op setlist.fm dat ze de niet heel van het nieuwe album spelen, dus ik heb er zin in! *)
nee, jij dan!
  Moderator woensdag 4 juli 2018 @ 13:21:53 #246
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180234646
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 13:19 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb ook zin aan morgen, m'n eerste keer Werchter en m'n eerste keer QotSA. Plus ik zag op setlist.fm dat ze de niet heel van het nieuwe album spelen, dus ik heb er zin in! *)
qotsa staan ook nog op mijn te zien lijstje, maar werchter dit jaar zat er echt niet in.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180234703
Zo'n zin in! En dat weer!
  vrijdag 6 juli 2018 @ 08:43:21 #248
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_180273733
Ik had er echt zin in gisteren, zat er ook goed in bij de eerste 3 nummers. En toen ineens nieuwe nummers, damn wat halen die de show naar beneden zeg :{

Feel like a millionaire, en no one knows waren later weer een feestje. Maar daarna weer nieuw spul en lag ik er helemaal uit, kwam er ook niet meer in. -O- eerder weggegaan om wat anders te gaan zien
nee, jij dan!
pi_180679576
Het hele optreden van Queens of the Stone Age op RW'18 is te vinden op YouTube. Ondergetekende en andere forumleden hebben het optreden gezien. Wat was dat ontzettend goed!

Trouwens, nu weer volop Lullabiles tot Paralyze aan het luisteren. Wat heerlijk!

pi_180691395
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:31 schreef Oidipous het volgende:
Het hele optreden van Queens of the Stone Age op RW'18 is te vinden op YouTube. Ondergetekende en andere forumleden hebben het optreden gezien. Wat was dat ontzettend goed!

Trouwens, nu weer volop Lullabiles tot Paralyze aan het luisteren. Wat heerlijk!

Werchter was heerlijk! Hierboven klaagt iemand over de "nieuwe" nummers, maar die zijn juist fantastisch.

O+ Lullabies to Paralyze. Mijn favoriet blijft The Blood is Love. Helaas doen ze die live nooit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')