abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games dinsdag 18 juli 2017 @ 18:44:42 #26
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_172509729
Goeie topickaap weer vogeltjesdans.

quote:
15s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:33 schreef Morrigan het volgende:
Gewoon oefenen en met de gevoeligheid spelen. Vooral op het begin kan het helpen is de gevoeligheid wat lager te doen.

[..]

Het is inderdaad preciezer, maar ook niet RSI-gevoeliger? Je bent continu met die muis bezig.
De hele tijd W ingedrukt moeten houden om te lopen vind ik veel irritanter. Toen ik nog fervent shooter-hippie was op pc liep ik altijd met rechtermuisknop, sec. fire had ik onder een duimknop. Uiteindelijk speelde ik met muis + controller in competitieve shooters, dat was voor mij de ideale combi.

Dat een muis preciezer is staat buiten kijf, maar voor qua comfort is een controller zoveel relaxter. Ik snap ook niet dat mensen op pc games als The Witcher 3 met tobo en muis spelen. Meer hotkeys/bindings is ook niet echt meer een argument.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_172511083
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Is dat een persoonlijke belediging? :')! Jankerd

Komt op mij over als een feit gast. Als je het verschil tussen 60 en 30fps niet ziet is er echt wel iets mis.

Het feit dat jij denkt dat het blijkbaar geen invloed heeft op de gameplay, het richten an sich met de analoge sticks; geeft ook al aan dat je maar gewoon wat brult. Ik zou aan het "janken" zijn terwijl ik puur een informatieve post maak.

Dus hou zelf op te jankballen man. Kan ik het helpen dat jouw ogen het niet zien, hoef je niet te doen alsof t geen impact op de gameplay heeft.

http://30vs60.com/bf4running.php

Btw zeker als je van pc naar console gaat merk je echt een groot verschil.
Misschien moet jij even het woord "narcist" opzoeken, want dat is wat je bent :')

JOUW MENING IS DE ENIGE DIE ER TOE DOET EN IEDEREEN DIE HET DAAR NIET MEE EENS IS, IS KUT!

Serieuze vraag: Heb je vrienden in het echt?
pi_172511367
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:42 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Misschien moet jij even het woord "narcist" opzoeken, want dat is wat je bent :')

JOUW MENING IS DE ENIGE DIE ER TOE DOET EN IEDEREEN DIE HET DAAR NIET MEE EENS IS, IS KUT!

Serieuze vraag: Heb je vrienden in het echt?
Het valt me meer op dat er games bestaan die hij leuk vindt.
Normaal loopt hij alles af te zeiken hier.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 20:33:04 #29
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172512299
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:42 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Misschien moet jij even het woord "narcist" opzoeken, want dat is wat je bent :')

JOUW MENING IS DE ENIGE DIE ER TOE DOET EN IEDEREEN DIE HET DAAR NIET MEE EENS IS, IS KUT!

Serieuze vraag: Heb je vrienden in het echt?
Gast waar de fuck heb je het over. Dat controls fijner zijn in 60fps is een feit geen mening. Hoe kom je erbij dat mijn mening de enige is die er toe doet, hoe haal je dat in vredesnaam uit mijn post knul.

Dat 60fps enorm veel invloed heeft op de gameplay is toch geen mening of wel dan :')!

Weer zo'n poster die gaat janken :')!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 18 juli 2017 @ 20:34:06 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172512333
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:54 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Het valt me meer op dat er games bestaan die hij leuk vindt.
Normaal loopt hij alles af te zeiken hier.
Gast, ik speel bijna alle games :'). Welke games zeik ik af, en waarom boeit het je uberhaupt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_172515534
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 18:44 schreef 2dope het volgende:
Goeie topickaap weer vogeltjesdans.

[..]

De hele tijd W ingedrukt moeten houden om te lopen vind ik veel irritanter. Toen ik nog fervent shooter-hippie was op pc liep ik altijd met rechtermuisknop, sec. fire had ik onder een duimknop. Uiteindelijk speelde ik met muis + controller in competitieve shooters, dat was voor mij de ideale combi.

Dat een muis preciezer is staat buiten kijf, maar voor qua comfort is een controller zoveel relaxter. Ik snap ook niet dat mensen op pc games als The Witcher 3 met tobo en muis spelen. Meer hotkeys/bindings is ook niet echt meer een argument.
Persoonlijk vind ik een controller ook veel fijner plus dat ik al 40 uur per week voor mijn werk achter een pc zit.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 19 juli 2017 @ 10:34:01 #32
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_172521523
Ik ben begonnen op de PC met shooters waarbij ik Q2 draaide op zo'n 180 fps.
Daar merkte ik echt geen verschil met gameplay tov 30 fps.

Het enige wat ik merk aan verschil in FPS binnen games is dat als er heel veel gebeurt op het scherm dat de framerate naar beneden gaat en dat het gaat haperen soms.
Maar zolang de framerate goed blijft merk ik echt geen verschil tussen 60 en 30 fps. Beide speelt gewoon soepel weg.

En mochten Destiny en BF1 beide op 60 of beide op 30 fps lopen nog steeds is destiny makkeljker om te leren dan BF1

FPS heeft geen moer met een leercurve van controllers te maken.

Iets met benzine en Vuur _O-
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Eindredactie Games woensdag 19 juli 2017 @ 10:45:52 #33
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_172521697
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 10:34 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ben begonnen op de PC met shooters waarbij ik Q2 draaide op zo'n 180 fps.
Daar merkte ik echt geen verschil met gameplay tov 30 fps.

Het enige wat ik merk aan verschil in FPS binnen games is dat als er heel veel gebeurt op het scherm dat de framerate naar beneden gaat en dat het gaat haperen soms.
Maar zolang de framerate goed blijft merk ik echt geen verschil tussen 60 en 30 fps. Beide speelt gewoon soepel weg.

En mochten Destiny en BF1 beide op 60 of beide op 30 fps lopen nog steeds is destiny makkeljker om te leren dan BF1

FPS heeft geen moer met een leercurve van controllers te maken.

Iets met benzine en Vuur _O-
Verschil tussen 30 en 60fps is gewoon duidelijk, dat is niet een subjectief iets. Dat betekent dan weer niet dat 30fps kut is, ik snap al dat gehaat ook niet echt. Als een game lekker draait in 30fps (d.w.z. gewoon stabiel 30 frames per seconde en geen drops bij drukke momenten) dan is daar weinig mis mee.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 19 juli 2017 @ 10:46:08 #34
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_172521701
Leuke discussie verder, maar inderdaad niet waar de TS om vraagt. Het gaat om wennen aan controllers na muis+tobo gewend te zijn, dus laten we het daar over hebben. Het staat iedereen vrij om een nieuw topic te openen voor de framerate-discussie. I'd be happy to chip in.

Game on.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 19 juli 2017 @ 11:00:33 #35
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_172521947
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juli 2017 10:45 schreef 2dope het volgende:

[..]

Verschil tussen 30 en 60fps is gewoon duidelijk, dat is niet een subjectief iets. Dat betekent dan weer niet dat 30fps kut is, ik snap al dat gehaat ook niet echt. Als een game lekker draait in 30fps (d.w.z. gewoon stabiel 30 frames per seconde en geen drops bij drukke momenten) dan is daar weinig mis mee.

[ afbeelding ]
Agreed, maar in game zie ik geen verschil, als iemand mij had gezegd dat Destiny op 87 fps draait had ik het ook niet gemerkt :P

Anyway,@TS tweak gewoon de sensitivity totdat je iets hebt dat werkt maar verander hem niet steeds na een minuut, speel er een potje mee en verander hem dan voor een volgend potje tenzij het goed bevalt. In dat geval laat je hem nog een potje staan.

Als je eenmaal goed gewend bent aan controllers dan zet je vanzelf de sensitivity zo hoog dat je op reflexen kunt spelen.

Daarbij wel zeggende dat 2 dezelfde sensitivity's bij 2 verschillende games heel anders aan kunnen voelen...
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Eindredactie Games woensdag 19 juli 2017 @ 11:36:38 #36
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_172522634
Het verschilt ook erg per game hoe de analoge sticks aangestuurd worden. Sommige games gebruiken bijv. 'thumbstick acceleration'. Blizzard legde wel aardig uit hoe dat werkt bij een fix die vorig jaar in Overwatch werd geïntroduceerd.

Blizzard komt met thumbstick-fix Overwatch
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_172523760
Gewoon oefenen natuurlijk. Hou er wel rekening mee dat je met controller simpelweg nooit zo snel of goed zou zijn als met tobo/muis. Ik begrijp eigenlijk ook niet zo goed waarom je uitgerekend een fps als battlefield speelt op playstation ipv pc :P
Conscience do cost.
pi_172526451
Ik kan dat ook niet. Ik kan zelfs geen enkel 3D-spel waarbij ik moet 'richten' en 'sturen' tegelijk met een controller spelen. Ik kan dat in zo'n 'ernstige' mate niet, dat ik mij eigenlijk niet kan voorstellen dat er mensen zijn die dat wel kunnen. Die zijn er blijkbaar wel, nog 'lots of them' ook. :')
Tails tell tales
  woensdag 19 juli 2017 @ 17:11:08 #39
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_172530670
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:53 schreef webbyplus het volgende:
Hi,

Enige tijd geleden heb ik een PS4 gekocht en ben gestart met Battlefield 1. Leuk spel. Single player iig uitgespeeld, nu bezig met de multiplayer. Wat me wel opvalt is dat de besturing van FPS echt zwaar tegenvalt op de PS4 tov de PC. Na ruim 30 uur multiplayer ben ik nog steeds een grote noob. Mijn K/D ratio ligt vaak op 1/30 :') Waar ik op de PC meestal in de top 10 eindig met score, valt het op PS4 echt snoeihard tegen.

Mijn vraag: heeft iemand goede tips om goed te worden in FPS op de PS4? Gewoon veel spelen? Sensitivity naar bepaalde settings omzetten? Anderszins? Alle hulp is welkom want ik ben bijna geneigd om de PS4 uit het raam te smijten...

bvd
Webster
Gewoon de mappen goed leren kennen en weten hoe de vijanden lopen.. daarnaast wapenkennis, weten welk wapen best bij jouw past. Owja en weten welke class het best je past. Ik sta bijna standaard in top 3 en ja speel ook op ps4. Stuur maar pm als je me psn wilt weten dan kan ik je wel beetje guiden als je wilt.
Greeettzzzz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')