abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 20 november 2000 @ 02:36:28 #1
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_481626
Nuchter terugkijkend van een afstandje concludeer ik dat het me het BB weekendje wel was op tv, met enkele bizarre dan wel zinnenprikkelende momenten:

WAZIG:
-- Robin die een fiets bij mekaar spaart en eindeloos rondjes ermee rijdt als een hamster in een tredmolen, meiden achterop...
-- De ontzettend lollige muis in de moestuin, in close-up (ook zo'n surprise element).
-- Ferdi die obsessief in de weer is met zn zelf geconstrueerde didgeridoo en zich suf blaast

Zeg nou zelf, niet direct 3 items waar je tevoren op zou komen.... Lijkt Seinfeld wel! (de fietser, de aboriginal met zn didgeridoo en een muis, maak daar maar eens wat van)

WILD
-- Naja, in BB1 was het (toevallige) naakt geheel afwezig maar tijdens de toga party was er al een doucheorgie maar met de nieuwe foto shoot worden er echt geen doekjes omgewonden en spatten de erotische poses van het scherm af (Bianca en Desiree, Hieke en Bianca.. *phew* )

pi_481632
Waardeloos om hier een topic over te maken.
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_481635
quote:
Op 20 november 2000 02:36 schreef Perico het volgende:
Nuchter terugkijkend
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  maandag 20 november 2000 @ 02:47:59 #4
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_481636
quote:
Op 20 november 2000 02:44 schreef Priscella het volgende:
Waardeloos om hier een topic over te maken.
Kom op Priscella, het allitereert als een trein!!
Ben te zaai voor een signature
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')