Heerlijke relgroep met toch al best wel wat cd's op hun naam..muziek is vrij hard, maar toch toegankelijk, soms iets te vrolijk misschien..
Favouriten:
Redemption Songs (juist ja)
Coming Too Close
On the outside
quote:Vandals, melkweg
Op zaterdag 14 december 2002 00:29 schreef wendydependie het volgende:
ja leuk maar er is toch ook al een punk topic? of komt er nu van elke koele punkband een apart topic? Dan krijg je zeg maar meer topics dan mensen? nahja weer is wat anders.
Zelfs voor een optreden open jij al topics.
quote:als je er problemen mee hebt moet je gewoon niet reageren
Op zondag 15 december 2002 13:43 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Vandals, melkweg
floggin molly whoeiZelfs voor een optreden open jij al topics.
standard
jat dat klopt..maar ik ben gewoon van mening dat er nooit te veel muziek topics zijn..hetgeen wat ik open vind ik lekkere muziek..je hoeft het daar niet mee eens te zijn..maar wat je toch bij veel mensen ziet is dat ze zo ontzettend veel muziek hebben...maar vaak toch een aantal essentiele artiesten missen..ik zou het ook zeker toejuichen als meer mensen veel zouden openen.
wat ook meetelt is dat ik voor een krant stukken schrijf over diverse feesten..ik probeer een beetje bij te blijven en ben ook benieuwd naar jullie meningen over bepaalde stromingen
quote:juist
Op vrijdag 13 december 2002 22:07 schreef Rulin het volgende:
Nog geen topic over deze mafkezen..
Dan wordt het hoog tijd dat er een komt
Juist..Heerlijke relgroep met toch al best wel wat cd's op hun naam..muziek is vrij hard, maar toch toegankelijk, soms iets te vrolijk misschien..
Favouriten:
Redemption Songs (juist ja)
Coming Too Close
On the outside
quote:Juist wat?
Op zondag 15 december 2002 14:32 schreef Riva het volgende:juist
Vroeger was ik trouwens fan, heb nog wel ergens een trui liggen en een paar cd's. Het is met de jaren wel wat toegankelijker geworden.
quote:Ik klik gewoon even op je naam
Op zondag 15 december 2002 14:35 schreef wendydependie het volgende:
wat koel dat je die topics bijhoud, Diverse_Realitydie had ik geplaatst omdat er nieuws was over die bands; namelijk dat er optredens plaatsvinden van ze in dit land. Daarnaast heb ik naar mijn weten nix negatiefs gezegt verder over het openen van topics over elke band, dat moet iedereen zelf weten natuurlijk, ik merkte het alleen op.
quote:Jij wil toch een centraal punktopic voor bands? Dan kan het nieuws er ook wel in.. En jij opent een topic voor nieuws, en jij vraagt je af waarom er voor elke band een topic is....
Op zondag 15 december 2002 16:13 schreef wendydependie het volgende:
waarom zou het ''nieuws'' wel in een punktopic moeten en een willekeurige PUNKband niet?
quote:CoolJerk vind ook al dat je zit te zeiken.
Op zondag 15 december 2002 16:13 schreef wendydependie het volgende:
waarom zou het ''nieuws'' wel in een punktopic moeten en een willekeurige PUNKband niet?
quote:Je kan het muziekforum ook gewoon opdelen in 1 pop topic 1 metal topic 1 punk topic 1 klassiek topic leker overzichtelijk
Op zaterdag 14 december 2002 00:29 schreef wendydependie het volgende:
ja leuk maar er is toch ook al een punk topic? of komt er nu van elke koele punkband een apart topic? Dan krijg je zeg maar meer topics dan mensen? nahja weer is wat anders.
Persoonlijk vind ik het punktopic ook geen recht doen aan het genre, maar daar hoeft geen discussie over te komen hoor
[ontopic]
Aardige punkrock bandje. Niet bijzonder maar zeker wel de moeite waard.
In tegenstelling tot sommige mensen hier vind ik de wat softere, poppigere stijl van no use ook erg leuk.
En hun Live in a Dive cd is super goed, vooral on the outside.
quote:Menn...op welke planeet heb jij afgelopen decennium rondgelopen?
Op zondag 15 december 2002 17:21 schreef Navelpluisje het volgende:
[ontopic]
Aardige punkrock bandje.
quote:Kijkt naar usericon...
Op zondag 15 december 2002 16:54 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Jij wil toch een centraal punktopic voor bands? Dan kan het nieuws er ook wel in.. En jij opent een topic voor nieuws, en jij vraagt je af waarom er voor elke band een topic is....
quote:goed? zeker niet slecht in ieder geval.
Op zondag 15 december 2002 20:08 schreef Mutt het volgende:[..]
Menn...op welke planeet heb jij afgelopen decennium rondgelopen?
ze zijn gewoon GOED en GROOT en BEKEND enzo
quote:Ik ben voor een libertaire instelling jegens bandtopics.
Op zondag 15 december 2002 20:12 schreef DeadKennedy het volgende:Kijkt naar usericon...
Kijkt naar discussie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |