abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7322557
Nog geen topic over deze mafkezen..
Dan wordt het hoog tijd dat er een komt
Juist..

Heerlijke relgroep met toch al best wel wat cd's op hun naam..muziek is vrij hard, maar toch toegankelijk, soms iets te vrolijk misschien..

Favouriten:
Redemption Songs (juist ja)
Coming Too Close
On the outside

pi_7322620
coole band idd

terecht dat hier een topic over geopend is

pi_7323588
No Use kicks ass
goeie teksten ook trouwens !
jaaaa ´t was weer gezellig op pukkelpop
  vrijdag 13 december 2002 @ 23:15:12 #4
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_7324007
Ze komen, net als een band al H20 echt te geforceerd over, als of ze van hun platenlabel constant prozac en lsd door hun eten krijgen
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_7325735
ja leuk maar er is toch ook al een punk topic? of komt er nu van elke koele punkband een apart topic? Dan krijg je zeg maar meer topics dan mensen? nahja weer is wat anders.
pi_7326474
NUFAN is een band waar ik al lange tijd naar luister. Is allemaal begonnen bij mij met Don't Miss The Train. Daarna eigenlijk vanzelf Leche Con Carne en The Daily Grind aangeschaft. Making Friends vond ik hun absolute hoogtepunt. Een geweldig punkalbum met ijzersterke liedjes erop. Veel gevoel, lekker melodieus en veel goede riffs van Chris Shiflett. Na Making Friends vind ik dat ze eigenlijk behoorlijk zijn afgezakt met More Betterness en Hard Rock Bottom. De ietwat agressieve edge die op de voorgaande cd's te vinden was. (Beetje a la Strung Out) is op deze 2 laatste cd's nauwelijks meer te vinden en heeft plaatsgemaakt voor allerlei zeurderige en zoetsappige punkliederen die allemaal enorm veel op elkaar lijken. Het klinkt nog wel als Nufan, maar ik zet deze cd's minder snel aan en ben ze ook sneller weer zat.
Ik denk dat deze verandering in geluid zeker te maken heeft met het vertrek van Shiflett (Nu gitarist Foo Fighters en broer van Face To Face' Scott Shifflet).
Dus voor de mensen die Nufan nog niet kennen, zou ik zeggen: Geweldige band waarvan zeker Making Friends en Leche Con Carne enorm de moeite waard zijn.
Take no prisoners... take no shit!
pi_7333975
ik vind International You Day echt een supernummer.. okay hij is wat zoetsappig maar toch er zit wel zo'n lekkere punkbeat achter
pi_7345000
Ik heb indertijd Leche con carne gekocht nadat ik Justified black eye hoorde op You fat bastards (Fat wreck chords verzamelaar). Prima plaat, lekkere songs en goed geproduceerd. No use mist op dat album naar mijn mening een beetje een eigen muzikaal gezicht, maar steekt (stak?) desalniettemin zeker boven het gemiddelde niveau van de west coast bands uit.
pi_7345135
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 00:29 schreef wendydependie het volgende:
ja leuk maar er is toch ook al een punk topic? of komt er nu van elke koele punkband een apart topic? Dan krijg je zeg maar meer topics dan mensen? nahja weer is wat anders.
Vandals, melkweg
floggin molly whoei

Zelfs voor een optreden open jij al topics.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_7345200
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:43 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Vandals, melkweg
floggin molly whoei

Zelfs voor een optreden open jij al topics.

als je er problemen mee hebt moet je gewoon niet reageren
dit is duidelijk

standard
jat dat klopt..maar ik ben gewoon van mening dat er nooit te veel muziek topics zijn..hetgeen wat ik open vind ik lekkere muziek..je hoeft het daar niet mee eens te zijn..maar wat je toch bij veel mensen ziet is dat ze zo ontzettend veel muziek hebben...maar vaak toch een aantal essentiele artiesten missen..ik zou het ook zeker toejuichen als meer mensen veel zouden openen.
wat ook meetelt is dat ik voor een krant stukken schrijf over diverse feesten..ik probeer een beetje bij te blijven en ben ook benieuwd naar jullie meningen over bepaalde stromingen

pi_7346098
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 22:07 schreef Rulin het volgende:
Nog geen topic over deze mafkezen..
Dan wordt het hoog tijd dat er een komt
Juist..

[afbeelding]
[afbeelding]

Heerlijke relgroep met toch al best wel wat cd's op hun naam..muziek is vrij hard, maar toch toegankelijk, soms iets te vrolijk misschien..

Favouriten:
Redemption Songs (juist ja)
Coming Too Close
On the outside

juist
*meldt
pi_7346160
wat koel dat je die topics bijhoud, Diverse_Reality die had ik geplaatst omdat er nieuws was over die bands; namelijk dat er optredens plaatsvinden van ze in dit land. Daarnaast heb ik naar mijn weten nix negatiefs gezegt verder over het openen van topics over elke band, dat moet iedereen zelf weten natuurlijk, ik merkte het alleen op.
pi_7346226
quote:
Op zondag 15 december 2002 14:32 schreef Riva het volgende:

juist

Juist wat?

Vroeger was ik trouwens fan, heb nog wel ergens een trui liggen en een paar cd's. Het is met de jaren wel wat toegankelijker geworden.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_7346282
quote:
Op zondag 15 december 2002 14:35 schreef wendydependie het volgende:
wat koel dat je die topics bijhoud, Diverse_Reality die had ik geplaatst omdat er nieuws was over die bands; namelijk dat er optredens plaatsvinden van ze in dit land. Daarnaast heb ik naar mijn weten nix negatiefs gezegt verder over het openen van topics over elke band, dat moet iedereen zelf weten natuurlijk, ik merkte het alleen op.
Ik klik gewoon even op je naam .
Die optredens kunnen toch ook makkelijk in het centrale punktopic? Het kwam iig nogal negatief over.
pi_7348338
waarom zou het ''nieuws'' wel in een punktopic moeten en een willekeurige PUNKband niet?
pi_7349262
quote:
Op zondag 15 december 2002 16:13 schreef wendydependie het volgende:
waarom zou het ''nieuws'' wel in een punktopic moeten en een willekeurige PUNKband niet?
Jij wil toch een centraal punktopic voor bands? Dan kan het nieuws er ook wel in.. En jij opent een topic voor nieuws, en jij vraagt je af waarom er voor elke band een topic is....
pi_7349292
Het is jouw eigen idee..
  zondag 15 december 2002 @ 17:10:16 #18
10123 dr_diablos
a most unpleasant man
pi_7349546
quote:
Op zondag 15 december 2002 16:13 schreef wendydependie het volgende:
CoolJerk vind ook al dat je zit te zeiken.
pi_7349738
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 00:29 schreef wendydependie het volgende:
Je kan het muziekforum ook gewoon opdelen in 1 pop topic 1 metal topic 1 punk topic 1 klassiek topic leker overzichtelijk

Persoonlijk vind ik het punktopic ook geen recht doen aan het genre, maar daar hoeft geen discussie over te komen hoor

[ontopic]
Aardige punkrock bandje. Niet bijzonder maar zeker wel de moeite waard.

pi_7350561
geweldige band, ik vind leche con carne en making friends de beste albums, the daily grind ook maar die is een beetje te kort, 8 nummers maar.

In tegenstelling tot sommige mensen hier vind ik de wat softere, poppigere stijl van no use ook erg leuk.

En hun Live in a Dive cd is super goed, vooral on the outside.

pi_7352966
quote:
Op zondag 15 december 2002 17:21 schreef Navelpluisje het volgende:
[ontopic]
Aardige punkrock bandje.
Menn...op welke planeet heb jij afgelopen decennium rondgelopen?
ze zijn gewoon GOED en GROOT en BEKEND enzo
  zondag 15 december 2002 @ 20:11:42 #22
9028 DeadKennedy
www.theidea.tk
pi_7353033
Oh my god a crowdsurfer!
Shoot him in the head with a shotgun!
There is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
  zondag 15 december 2002 @ 20:12:47 #23
9028 DeadKennedy
www.theidea.tk
pi_7353062
quote:
Op zondag 15 december 2002 16:54 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Jij wil toch een centraal punktopic voor bands? Dan kan het nieuws er ook wel in.. En jij opent een topic voor nieuws, en jij vraagt je af waarom er voor elke band een topic is....

Kijkt naar usericon...
Kijkt naar discussie...
There is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 december 2002 @ 20:18:19 #24
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_7353206
quote:
Op zondag 15 december 2002 20:08 schreef Mutt het volgende:

[..]

Menn...op welke planeet heb jij afgelopen decennium rondgelopen?
ze zijn gewoon GOED en GROOT en BEKEND enzo

goed? zeker niet slecht in ieder geval.
groot? nee.
bekend? valt ook reuze mee.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_7353298
quote:
Op zondag 15 december 2002 20:12 schreef DeadKennedy het volgende:

Kijkt naar usericon...
Kijkt naar discussie...

Ik ben voor een libertaire instelling jegens bandtopics.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')