abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 juni 2017 @ 13:17:51 #1
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171664869
De man zou onwel geworden zijn, aangesproken door agenten en in zijn onwelzijn gas hebben gegeven. Hierbij mensen aangereden hebben en tegen een muurtje tot stilstand gekomen.

De politie wist al snel te melden dat het hier geen opzet betrof maar een onwel geworden man.

Wat de zaak echter wel bevreemdt is dat de getuigenverklaringen dit tegen lijken te spreken maar dat er volgens de politie ook helemaal geen camerabeelden zijn.

Dat maakt het extra uniek, want juist op die plek stikt het van de camera's. (kijk maar eens via http://reportacam.nl/ ) en dat zijn camera's met 360 graden zicht.



De tegenspraak uit zich ook in onderstaand artikel

quote:
Niets wijst wat de politie betreft er op dat een 45-jarige Amsterdammer met opzet inreed op voetgangers voor het Centraal Station. De man zit nog wel vast, de recherche wil eerst 100 procent zeker weten dat er niet meer aan de hand is geweest dan een onwelwording.
We denken van niet, maar we willen het zeker weten.

Is dit een aanslag zonder doden die onder het mom van de algemene rust onder de pet wordt gehouden? Dat zou kunnen gezien de formatie nog steeds gaande is en een aanslag zou bepaalde partijen sterker maken mocht het op een eventuele herverkiezing uitkomen.

Wat denken jullie?

http://www.at5.nl/artikel(...)et-zicht-van-cameras
pi_171665116
Interessante koppeling met de formatie die je maakt, daar had ik nog niet aan gedacht. Indien uit zou komen dat het terreur is dan zou dat goed uitpakken voor conservatief/rechts ja. Maar vraag me af wie dan zo'n doofpot afdwingt. Een zaak met een hoop vraagtekens, dat is zeker.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 13:29:18 #3
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_171665210
Als angst zaaien het doel is van terreur, dan lijkt me dit toch een goed middel om dat tegen te gaan?

In plaats van geradicaliseerd, is deze man gewoon onwel geworden in zijn hoofd. Prima nuchtere Nederlandse benadering van het probleem. ^O^

Daarnaast claimt IS toch alles op Twitter en is dit gewoon te controleren?
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_171665352
Dat er door de overheid nog niet geroepen is om nog meer cameratoezicht en controles op alles en iedereen. Black box in iedere auto die de motor uitschakelt op het moment dat je een bepaalde grens (voetgangersgebied) overgaat en dergelijke.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 13:48:12 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_171665674
Wanneer het een aanslag was, dan was het in ieder geval zeker een False Flag!

Ik denk dat de NL overheid slecht communiceert en de ene dienst een flase flag heeft georganiseerd die de andere geheime dienst nu aan het bagatelliseren is. 8-)

;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 13:51:01 #6
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171665735
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 13:48 schreef SicSicSics het volgende:
Wanneer het een aanslag was, dan was het in ieder geval zeker een False Flag!

Ik denk dat de NL overheid slecht communiceert en de ene dienst een flase flag heeft georganiseerd die de andere geheime dienst nu aan het bagatelliseren is. 8-)

;)
Gezien het niveau van communicatie bij de overheid kunnen we dit niet uitsluiten.
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 14:17:13 #7
249559 crew  Lavenderr
pi_171666397
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 13:29 schreef Sardu het volgende:
Als angst zaaien het doel is van terreur, dan lijkt me dit toch een goed middel om dat tegen te gaan?

In plaats van geradicaliseerd, is deze man gewoon onwel geworden in zijn hoofd. Prima nuchtere Nederlandse benadering van het probleem. ^O^

Daarnaast claimt IS toch alles op Twitter en is dit gewoon te controleren?
Nou nee. De waarheid hoort verteld te worden.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:24:57 #8
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_171666604
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nee. De waarheid hoort verteld te worden.
Dat is toch ook gewoon het geval?

Man ingereden op mensen. Politie onderzoekt de zaak verder.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 14:26:10 #9
249559 crew  Lavenderr
pi_171666640
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:24 schreef Sardu het volgende:

[..]

Dat is toch ook gewoon het geval?

Man ingereden op mensen. Politie onderzoekt de zaak verder.
Als de man onwel was geworden had hij toch niet vastgezeten?
pi_171666926
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als de man onwel was geworden had hij toch niet vastgezeten?
hij is dan ook vrij.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:38:14 #11
33189 RM-rf
1/998001
pi_171666936
Ik denk dat de politie momenteel inderdaad geen enkel bewijs heeft voor een aanslag..

als men de woning van de verdachtte onderzocht heeft en geen enkele overtuigende link voor een eventuele planning of een mogelijk politiek of religieus doel heeft, ook die persoon verder op geen enkele wijze als verdacht geld, is het lastig te beweren dat het wel een aanslag zou zijn.

Wat er in dat AT5 artikel staat is dat die persoon geen enkle herinnering van de hele reis heeft, en er wordt aangegeven dat zn insulineomp uitgelezen wordt, wat mogelijk als oorzaak kan gelden.
Er wordt ook aangegeven dat men meerdere medische onderzoeken doet, terwijl deze persoon dus in hechtenis zit, vermoedelijk is dat momenteel vooral belangrijk om onderzoek te doen anar een potentiele oorzaak, maar dan gaat het dus nog niet om een strafrechterlijk onderzoek

Op dat moment _mag_ de politie niet zomaar iemand van opzet beschuldigen, als het waarschijnlijker lijkt te zijn dat er een medische oorzaak ligt...

dat wil verder niet zeggen dat men later na verder onderzoek niet tot een andere conclusie kan komen als er meer bewijs verzameld is, maar men kan en mag niet vooruitlopen op wat er op dit moment bekend is.

Het valt me op dat bij moderne nieuwsgebeurtenissen vaak een publieke wens is om z snel mogelijk zoveel mogelijk gegevens publiek te geven...
dat is echter niet realistisch en vaak ook onwenselijk, laat de politie juist gewoon eerst onderzoek doen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:43:08 #12
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_171667079
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als de man onwel was geworden had hij toch niet vastgezeten?
Onwel is natuurlijk breed te interpreteren. Je niet goed voelen kan vele oorzaken hebben. (Drank, drugs, slaaptekort, verkeerd eten)

In eerste instantie leek er, volgens de politie, niets aan de hand en mocht de man zijn weg vervolgen. Als je dan opeens vol gas weg scheurt dan lijkt het me logisch dat ze je even na laten kijken.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:49:05 #13
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_171667282
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:38 schreef RM-rf het volgende:

Het valt me op dat bij moderne nieuwsgebeurtenissen vaak een publieke wens is om z snel mogelijk zoveel mogelijk gegevens publiek te geven...
dat is echter niet realistisch en vaak ook onwenselijk, laat de politie juist gewoon eerst onderzoek doen
Dit inderdaad. Alsof iedereen meteen recht heeft op alle details voordat het onderzoek is afgerond.

Je zou maar onschuldig als verdachte in een zaak betrokken raken. :{
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 15:23:17 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_171668167
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:49 schreef Sardu het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Alsof iedereen meteen recht heeft op alle details voordat het onderzoek is afgerond.

Je zou maar onschuldig als verdachte in een zaak betrokken raken. :{
Je zal maar als wandelaar zomaar aangereden worden. Ik vind het niet zo vreemd dat men aan opzet denkt. Het is een heel vreemd verhaal. Maar goed, wellicht komen we ooit de waarheid hierachter te weten. Dat ze hem weg laten rijden met zijn telefoon in zijn hand is al bizar natuurlijk. Daar houden ze mensen voor aan. Waarom hem niet?
pi_171672530
Lees hier en daar wat over een insuline pomp. Een verkeerd suiker level kan je ook agressief maken. Nee beschermen de verdachte een beetje. Hoe dan ook blijft het een raar verhaal.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')