abonnement Unibet Coolblue
pi_171663125
Hey geliefde mede mensen.

Ik had een vraagje aan jullie.

Het zit zo. Ik en een kameraad hebben begin februari een vakantie geboekt naar het mooie zonnige marmaris in turkije(voor dat gedonder met erdogan). wij waren van plan om nog 1 keer op een semi zuip vakantie te gaan maar ook deels voor een chille zwembad vakantie in een warm land waar ik lekker weg brand.

Helaas kreeg ik gisteren te horen via een telefoontje van GoGo dat er een reisweiziging is in de zin van dat er te weinig boekingen zijn geweest. dit zou betekenen dat Gogo geen party crew naar het zuipoort stuurt en alle zuip pakketjes komen te vervallen. wij zouden worden onder gebracht in het moederbedrijf sunweb. nou sunweb is vaak voor jonge stelletjes en iets oudere mensen onder ons. wij kregen de kans om om te boeken naar wel te verstaan 6 andere hotels/appartementen in het naburige griekeland. Doen zou je denken! want ik heb niet gekozen voor een 12 daagse rustvakantie.

nu komt het puntje. elke andere optie is ruim 200 euro duurder en als low budget vakantie vind ik dat nogal een verschil. dat is ruim 100 biertjes wat je moet missen door iets waar wij als reizigers niks aan kunnen doen. nou heb ik gogo opgebeld en gezegd dat ik die 200 euro wel een beetje aan de prijzige kant vind aangezien gogo niet meer de vakantie kan beloven die wij wel hebben geboekt. dus ik vroeg om een tegemoetkoming. helaas na 4 telefoontjes verder zei gogo grofweg gezegd stik er maar in. gewoon bij lappen of annuleer je vakantie maar.

hebben jullie ooit iets gehad in deze richting? of wat raden jullie aan?

Groetjes Denny
niet geschoten altijd mis
pi_171665948
Bij dit soort bedrijven staat dit vaak in de AV.
Bij te weinig animo kunnen zij de reis of een deel daarvan annuleren. Daarbij moeten zij jou wel een alternatief aanbieden of je je geld teruggeven. Zij hebben jou een alternatief geboden, maar die blijkt iets duurder te zijn. Dat mag, als het redelijk blijft.
En daar zit 't 'm in: wat is "redelijk"? Daarin verschillen klanten en bedrijven vaak van mening. Hoeveel kostte de originele reis?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171665993
De orginele reis koste 600 euro pp. voor 12 dagen. ik kijk net nog de opties die wij over hadden waarvan de helft nu blijkbaar is volgeboekt. goedkoopste prijs nu is 822 euro.
niet geschoten altijd mis
pi_171666177
Dat vind ik persoonlijk nog wel binnen "redelijk" passen, om eerlijk te zijn.
Dus wat mij betreft: bijbetalen en op vakantie gaan of kosteloos annuleren (en eventueel zelf zoeken naar een nieuwe vakantie).
Niet bepaald netjes van gogo om jullie niet tegemoet te komen, maar daar doe je weinig aan.

Je kunt uiteraard wel reviews op internet zetten. O-)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 14:40:42 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_171667005
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat vind ik persoonlijk nog wel binnen "redelijk" passen, om eerlijk te zijn.
Dus wat mij betreft: bijbetalen en op vakantie gaan of kosteloos annuleren (en eventueel zelf zoeken naar een nieuwe vakantie).
Niet bepaald netjes van gogo om jullie niet tegemoet te komen, maar daar doe je weinig aan.

Je kunt uiteraard wel reviews op internet zetten. O-)
Procentueel vind ik 200 euro meer betalen helemaal niet zo redelijk: dat is 30% meer...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:34:11 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_171677163
Het valt GoGo toch niet kwalijk te nemen dat anderen geen zin hebben in een zuipvakantie in Turkije?
Maar heb je echt de party crew van GoGo nodig om te kunnen zuipen? Als je zelf een café binnen loopt en om bier vraagt krijg je dat ook gewoon. Al zal het wel een stuk rustiger zijn, aangezien de reis wordt aangepast in verband met gebrek aan belangstelling.
So we just called him Fred
  One tough cookie dinsdag 13 juni 2017 @ 23:46:46 #7
169210 liesje1979
pi_171680784
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Procentueel vind ik 200 euro meer betalen helemaal niet zo redelijk: dat is 30% meer...
Dat vind ik ook eigenlijk wel.
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 14 juni 2017 @ 00:09:08 #8
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_171681185
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Procentueel vind ik 200 euro meer betalen helemaal niet zo redelijk: dat is 30% meer...
Maar de optie "Annuleren en geld terug" is er ook toch? :? Dan zoek je wat anders, bijvoorbeeld Portugal of zo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 14 juni 2017 @ 00:10:15 #9
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_171681209
Sowieso is het nogal hersenloos om nu nog geld naar :r Turkije :r te gaan brengen natuurlijk, maar goed dat is mijn mening whehe :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_171682050
bier zuipen :r
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 07:43:47 #11
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_171682574
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:40 schreef Karina het volgende:
Procentueel vind ik 200 euro meer betalen helemaal niet zo redelijk: dat is 30% meer...
222/600 is zelfs 37%. Dat is verre van redelijk.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 07:48:36 #12
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_171682614
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:34 schreef FredvZ het volgende:
Het valt GoGo toch niet kwalijk te nemen dat anderen geen zin hebben in een zuipvakantie in Turkije?
Maar heb je echt de party crew van GoGo nodig om te kunnen zuipen? Als je zelf een café binnen loopt en om bier vraagt krijg je dat ook gewoon. Al zal het wel een stuk rustiger zijn, aangezien de reis wordt aangepast in verband met gebrek aan belangstelling.
Klopt, maar je kan ze wel kwalijk nemen dat ze geen redelijk alternatief bieden.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_171687788
t is opgelost gelukkig. ik heb navraag gedaan bij juridisch loket. die zeggen dat dit geen redelijk aanbod was gezien de prijsverschillen. moest naar gogo bellen en zeggen dat ik anders naar de geschillen commissie ging stappen. toen wouden ze in eens met 100 euro zakken. dus we gaan nu lekker 11 dagen naar het mooie kos voor 100 euro meer.
niet geschoten altijd mis
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 14:03:47 #14
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_171689071
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 13:09 schreef DennyFCT het volgende:
t is opgelost gelukkig. ik heb navraag gedaan bij juridisch loket. die zeggen dat dit geen redelijk aanbod was gezien de prijsverschillen. moest naar gogo bellen en zeggen dat ik anders naar de geschillen commissie ging stappen. toen wouden ze in eens met 100 euro zakken. dus we gaan nu lekker 11 dagen naar het mooie kos voor 100 euro meer.
Vind ik nog best een verschil op het totaal en ook een beetje achterbaks om pas met een beter voorstel te komen nadat jullie dreigen met een geschillencommissie.

Maar goed, als jullie maar tevreden zijn met het aanbod.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_171689117
ja ik heb het onder protest geaccepteerd. maar ik weet zelf ook helaas dondersgoed dat het nu bijna onmogelijk is om nog iets voor die prijs te krijgen..
niet geschoten altijd mis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')