We weten niet eens wat de reden van de uithuisplaatsing is, maar het is hoe dan ook de taak van een ouder op te komen voor het belang van het kind, ongeacht hoe erg je daar voorheen in gefaald hebt (als daar überhaupt al sprake van is).quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
In mijn eigen omgeving en door een bekende zaak en aantal jaren geleden, heb ik me toendertijd een beetje verdiept in bepaalde rechtszaken en uitspraken, als het om uithuisplaatsing ging. En wat je dan allemaal leest..![]()
In heel veel gevallen waren de ouders zelf het grootste probleem en kregen kinderen weinig tot geen aandacht. En dat was nog het 'minst erg' van de totale situatie..
Als zo'n ouder dan nu ineens wél aandacht schenkt aan, of via het kind, door een aangifte te willen eisen, zou ik dat zeer merkwaardig vinden. Ik vraag me dan ook af in wiens belang het is om er nog een zaak bij te hebben?
En als er dan een rechtzaak komt of het om geld te doen is..
Zelfs als dat hier het geval is, dan zou dat hun aanklacht, op geen enkele manier, niet of minder gerechtvaardigd maken..quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
In mijn eigen omgeving en door een bekende zaak en aantal jaren geleden, heb ik me toendertijd een beetje verdiept in bepaalde rechtszaken en uitspraken, als het om uithuisplaatsing ging. En wat je dan allemaal leest..![]()
In heel veel gevallen waren de ouders zelf het grootste probleem en kregen kinderen weinig tot geen aandacht. En dat was nog het 'minst erg' van de totale situatie..
Als zo'n ouder dan nu ineens wél aandacht schenkt aan, of via het kind, door een aangifte te willen eisen, zou ik dat zeer merkwaardig vinden. Ik vraag me dan ook af in wiens belang het is om er nog een zaak bij te hebben?
En als er dan een rechtzaak komt of het om geld te doen is..
Dat 'rechtvaardig' en alle andere vergelijkbare termen... als ik jou was zou ik eens opzoeken wat daar precies mee wordt bedoeld voordat je ze in dit soort discussies gebruikt om de plank in werkelijk elke post compleet mis te slaan.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Gewetensvraag; wat als de ouder[s] zelf flink gefaald hebben in hun opvoeding, en dat staat online, is het dan nog steeds gerechtvaardigd dat zij nu een aangifte willen doen tegen de FB-verspreider?
Lees dit topic nu even bij, wat een gehak op Kim.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
We weten niet eens wat de reden van de uithuisplaatsing is, maar het is hoe dan ook de taak van een ouder op te komen voor het belang van het kind, ongeacht hoe erg je daar voorheen in gefaald hebt (als daar überhaupt al sprake van is).
Daarbij; als ze nu een duidelijk statement maken door te procederen dan voorkomen ze daarmee wellicht dat nog meer mensen zijn gegevens online gaan gooien.
En ja, dat lijkt me in het belang van hun kind.
Ja, het gaat hier namelijk om het belang van de minderjarige en niet om het belang van de ouders. Dus dat heeft er niets mee te maken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Gewetensvraag; wat als de ouder[s] zelf flink gefaald hebben in hun opvoeding, en dat staat online, is het dan nog steeds gerechtvaardigd dat zij nu een aangifte willen doen tegen de FB-verspreider?
Die afbeelding zie ik niet, dus bestaat voor mij niet. Geen bullshit. Hopelijk ook geen beelden van de verdachte.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:24 schreef theDutcher het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik iets gemist, of is dit (vooralsnog) bullshit?
Ik zou niet durven...quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk ook geen beelden van de verdachte.
Ik denk dat het gewoon de zoveelste speculatie-post van iemand is.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:24 schreef theDutcher het volgende:
[ afbeelding ]
waarom zou het in belang zijn van advocaat van deze jongen dat echte dader niet bekend wordt?quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:24 schreef theDutcher het volgende:
[ afbeelding ]
Barst iig van de spelfouten.quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:24 schreef theDutcher het volgende:
[ afbeelding ]
Al sla je me dood...quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:54 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waarom zou het in belang zijn van advocaat van deze jongen dat echte dader niet bekend wordt?
Verbazingwekkend dat z'n ouders z'n social media nog niet gesloten/verwijderd hebben, daar zullen ze z'n wachtwoord voor nodig hebben, en de vraag is maar of hij dat kan verstrekken zonder dat de politie er inzage in kan krijgen. Als ze zouden kunnen inloggen zouden ze de boel dicht kunnen zetten (en eigenlijk zouden ze dat ook moeten doen), maar dan zouden ze dus ook inzage in de privéberichten hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:20 schreef rinardo het volgende:
het mooiste is, dat de foto die getoond werd van de verdachte, waar de ouders nu aangifte van smaad tegen doen, staat nog gewoon op instagram, en allemaal reacties van kinderen erbij dat het een hufter is en dergelijke, zo doende ben ik nu ook zn naam te weten gekomen
Dan heb je toch de verkeerde voor jequote:Op donderdag 15 juni 2017 11:31 schreef rinardo het volgende:
schijnt dat hij zelf vlak voor hij is opgepakt zn facebook offline gehaald heeft, die is zoals er nu staat sinds kort niet meer te zien idd.maar ja hij had veel trein accounts op instagram youtube en op buitenlandse sites want hij is van portugese of braziliaanse afkomst gezien hij op een braziliaans soort youtube account ook filmpjes plaatst.
hij zit in beperking en heeft alleen contact met advocaatquote:Op donderdag 15 juni 2017 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat z'n ouders z'n social media nog niet gesloten/verwijderd hebben, daar zullen ze z'n wachtwoord voor nodig hebben, en de vraag is maar of hij dat kan verstrekken zonder dat de politie er inzage in kan krijgen.
waarom zou je dat überhaupt willen?quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:33 schreef rinardo het volgende:
Ik mag hier denk ik zn naam niet plaatsen ?
Hij zou z'n advocaat natuurlijk prima zijn wachtwoorden kunnen geven, de vraag is alleen of hij dat ook kan doen zonder dat de politie dan ook kan achterhalen wat de wachtwoorden zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
hij zit in beperking en heeft alleen contact met advocaat
dan wel heel appart dat op de dag van zn aanhouding dit facebook account uit de lucht is gegaan , en op instagram bij zn treinfotos klasgenoten reageren van de genoemde school op internet, die klasgenoten zeggen ook dat hij het is die de oproep op facebook deed voor een lift.maar oke kan natuurlijk dat er toevallig 2 zijn die die oproep deden en van treinen houden en in eindhoven wonen met dezelfde leeftijd.quote:Op donderdag 15 juni 2017 11:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dan heb je toch de verkeerde voor je
En hier z'n naam oid posten ,dat laat ik hier echt niet gebeuren.
Nee doe dat maar nietquote:Op donderdag 15 juni 2017 11:33 schreef rinardo het volgende:
Ik mag hier denk ik zn naam niet plaatsen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |