abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171747341
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

Opvallend dat ze hem 3 juni al een bezoek gebracht hebben, hij toen kennelijk niet met haar samen was, terwijl ze wel dachten dat ze met hem ergens zat, maar dat ze die zoektocht zondag nog steeds niet echt nodig vonden, en het burgerinitiatief alleen maar steunden, niet aan deelnamen.
Ja, dat geeft m.i. aan dat ze het hele weekend geen flauw idee hadden met wíe Savannah nou had afgesproken en waar ze dus eventueel zou verblijven. De jongen waarvan ze dachten dat ze mee had afgesproken bleek gewoon thuis te zitten, zonder haar. Als je dat niet weet, dan kan je toch ook niet zeggen dat iemand (14-jarig meisje) niet in gevaar is?
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:20:42 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171747343
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

[..]

De politie heeft dus toch al op zaterdag een bezoekje gebracht aan de verdachte.
Bizar dat men dan blijft volhouden dat ze dachten dat Savannah samen met de verdachte ergens was, dat was ze dus op zaterdag 3 juni al niet meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:22:30 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171747370
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:20 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, dat geeft m.i. aan dat ze het hele weekend geen flauw idee hadden met wíe Savannah nou had afgesproken en waar ze dus eventueel zou verblijven. De jongen waarvan ze dachten dat ze mee had afgesproken bleek gewoon thuis te zitten, zonder haar. Als je dat niet weet, dan kan je toch ook niet zeggen dat iemand (14-jarig meisje) niet in gevaar is?
Nee idd, vreemd dat men het na het bezoek aan de verdachte op zaterdag 3 juni niet dusdanig heeft opgeschaald dat de politie iig zou deelnemen aan de zoektocht.

En God weet wat voor eventueel bewijsmateriaal de verdachte nog heeft kunnen wegwerken tussen het bezoek van de politie op 3 juni en zijn aanhouding in de nacht van 4 op 5 juni.

Dat geeft het verhaal dat hij geprobeerd heeft op 4 juni een lift naar het buitenland te krijgen ook weer een andere lading, want hij wist dat hij in beeld was bij de politie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171747450
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee idd, vreemd dat men het na het bezoek aan de verdachte op zaterdag 3 juni niet dusdanig heeft opgeschaald dat de politie iig zou deelnemen aan de zoektocht.
Nou ja, aan de ene kant begrijp ik ook wel dat de politie niet zonder aanwijzingen met een hoop agenten in een willekeurig gebied kan gaan zoeken. Daar is de capaciteit nou eenmaal te schaars voor. Savannah had op dat moment echt overal kunnen zijn. Maar ze hadden in ieder geval vanaf die zaterdag (en misschien al wel eerder) niet meer kunnen volhouden dat Savannah gewoon bij 'iemand' was en dat ze wel weer thuis zou komen. Ze hadden namelijk geen idee met wie Savannah dan was..

Ik herinner me dat de OvJ bij Jinek zei dat de politie op zondagochtend (bij aantreffen van het lichaam) ook even het idee kreeg dat de twee zaken misschien iets met elkaar te maken hadden. In de loop van zondagavond bleek dat toch niet het geval. Het lijkt er op dat de verdachte dus op die zondagochtend in ieder geval nog niet in beeld was als verdachte..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:38:49 #280
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171747560
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

Opvallend dat ze hem 3 juni al een bezoek gebracht hebben, hij toen kennelijk niet met haar samen was, terwijl ze wel dachten dat ze met hem ergens zat, maar dat ze die zoektocht zondag nog steeds niet echt nodig vonden, en het burgerinitiatief alleen maar steunden, niet aan deelnamen.
Dat bericht dat ze mogelijk levend ergens zou zitten, is van 3 juni. Ik denk dat de politie die hoop/verwachting nog had toen ze naar de verdachte toe gingen (daarna dus, ook op 3 juni). Na dat bezoek hebben ze allen nog gezegd dat ze geen aanwijzingen hebben dat Savannah zich in het zoekgebied van het burgerinitiatief bevond.
KuikenGuppy
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:59:04 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171747854
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat bericht dat ze mogelijk levend ergens zou zitten, is van 3 juni. Ik denk dat de politie die hoop/verwachting nog had toen ze naar de verdachte toe gingen (daarna dus, ook op 3 juni). Na dat bezoek hebben ze allen nog gezegd dat ze geen aanwijzingen hebben dat Savannah zich in het zoekgebied van het burgerinitiatief bevond.
De burgemeester had dat "we dachten dat ze samen ergens zaten" op maandag 5 juni, na de vondst van het lichaam, toch nog als excuus opgevoerd?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:07:45 #282
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171747968
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

De burgemeester had dat "we dachten dat ze samen ergens zaten" op maandag 5 juni, na de vondst van het lichaam, toch nog als excuus opgevoerd?
Nope.
KuikenGuppy
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:14:06 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171748050
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nope.
Mwah, ik lees het hier wel als iets dat hij maandag gezegd heeft:
quote:
De aangehouden jongen kende Savannah vermoedelijk via social media. Dat heeft burgemeester Van de Groep van Bunschoten maandag tegen het Radio 1 Journaal gezegd. Tijdens de vermissing is er steeds hoop geweest dat ze nog zou leven, aldus de burgemeester. "Er waren aanwijzingen dat ze zich met hem schuilhield op een ander adres", zei Van de Groep. De aanwijzingen kwamen van de familie en vriendinnen van Savannah.
https://www.rtvutrecht.nl(...)avannah-en-romy.html
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:16:05 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171748079
Die aanwijzingen zijn er waarschijnlijk tot zaterdagmiddag geweest?
KuikenGuppy
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:18:09 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171748109
Overigens dacht ik dat je het over de videoboodschap had, daarin werd niets over een verdachte gezegd.
KuikenGuppy
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:20:16 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171748133
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:16 schreef Burdie het volgende:
Die aanwijzingen zijn er waarschijnlijk tot zaterdagmiddag geweest?
Dat is ook pas duidelijk sinds we weten dat hij op 3 juni de politie op bezoek heeft gehad, zoals het er die maandag stond kwam het over alsof ze dat dachten tot het moment dat duidelijk was dat het gevonden lichaam haar lichaam was.

Maar als ze werkelijk maar tot 3 juni dachten dat ze ergens met de verdachte was, en ze 3 juni dus wisten dat ze zich niet ergens met de verdachte schuilhield, dan hadden ze iig die zoektocht wel eens anders mogen benaderen, nu deden ze alsof er totaal geen reden was aan te nemen dat ze nog ergens tussen haar fiets en huis was, terwijl ze in feite nog dichterbij huis bleek te zijn dan men bij de zoektocht bedacht had.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171748190
Ik denk echt dat ze tot het vinden van het lichaam zondagochtend in de veronderstelling waren dat Savannah nog levend thuis zou komen en de verdachte tot op dat moment ook nog geen verdachte was.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:53:11 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171748590
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:24 schreef Physsic het volgende:
Ik denk echt dat ze tot het vinden van het lichaam zondagochtend in de veronderstelling waren dat Savannah nog levend thuis zou komen en de verdachte tot op dat moment ook nog geen verdachte was.
Dat verwacht ik ook, maar dan hadden ze op dat moment dus geen flauw idee waar ze was en met wie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171748796
Of ze hebben 'm op 3 juni na de ondervraging laten lopen om te kijken wat ie zou gaan doen op social media en telefoon. Wel een grote gok maar misschien hielden ze 'm in de gaten tot er voldoende aanleiding was om hem aan te houden.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_171748833
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat verwacht ik ook, maar dan hadden ze op dat moment dus geen flauw idee waar ze was en met wie.
Nee, daar was ik al bang voor. Ik blijf dat raar vinden..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 12:17:10 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171748870
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, daar was ik al bang voor. Ik blijf dat raar vinden..
Ja, ik ook... vanaf het bezoek aan de verdachte op 3 juni is het dus een heel vreemd verhaal geworden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171748925
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waarom zouden die vriendinnen dan geprobeerd hebben haar te bellen?
Om te vragen of hij leuk was.
pi_171750389
Ze had al eerder afgesproken met m
Het was niet voor het eerst. Dat bericht las ik van iemand die het later weer verwijderd heeft
pi_171750426
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:55 schreef woxxel het volgende:
Ze had al eerder afgesproken met m
Het was niet voor het eerst. Dat bericht las ik van iemand die het later weer verwijderd heeft
Zolang er geen (betrouwbare) bron hiervoor is, is dat dus enkel nog speculatie.
pi_171750956
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik ook... vanaf het bezoek aan de verdachte op 3 juni is het dus een heel vreemd verhaal geworden.
Ik vind het al eerder een vreemd verhaal. Naar mijn mening kan je als politie niet zo luchtig reageren op de vermissing van een 14-jarige als je geen flauw idee hebt waar of met wie ze heeft afgesproken. Er zijn natuurlijk wel vaker jonge meisjes vermist, maar in de meeste gevallen gaat het dan om meisjes die (voor korte tijd) zijn weggelopen uit een instelling of vriendinnen die samen op pad zijn gegaan. Daarvan was in dit geval geen sprake.

Als de politie alleen wist dat ze (stiekem) had afgesproken met een internetvriendje, maar niet de identiteit van dat internetvriendje had, dan had dat dus ook gewoon een oude man kunnen zijn. Ik noem maar iets. Als de politie wel al snel de identiteit van dat vriendje had, dan hadden ze wel wat eerder langs mogen gaan om te controleren of ze daar zat..

Al had het in deze zaak waarschijnlijk allemaal weinig verschil gemaakt. Het is mogelijk dat het al te laat was toen haar moeder zich zorgen begon te maken. ;(
pi_171753427
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:57 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Volgens timmmmm ( Manager Nieuws Frontpage) mogen dit soort (onbetrouwbare) berichten hier wel - zie feedback

[ Bericht 4% gewijzigd door StaceySinger op 17-06-2017 17:25:25 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_171753571
quote:

[..]

Stuurde jij mij nou een privé bericht?
Ik las net een bericht van iemand en nu staat die er niet meer tussen
pi_171753676
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 17:28 schreef woxxel het volgende:

[..]

Stuurde jij mij nou een privé bericht?
Ik las net een bericht van iemand en nu staat die er niet meer tussen
Nope.
pi_171753809
quote:

[..]

Ja klopt.
Ik heb geen idee of die bron betrouwbaar is. Maar dat weten we van geen enkele bron.
pi_171754111
Arme Savannah.
Maakt dropkrullen mogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')