Ja, dat geeft m.i. aan dat ze het hele weekend geen flauw idee hadden met wíe Savannah nou had afgesproken en waar ze dus eventueel zou verblijven. De jongen waarvan ze dachten dat ze mee had afgesproken bleek gewoon thuis te zitten, zonder haar. Als je dat niet weet, dan kan je toch ook niet zeggen dat iemand (14-jarig meisje) niet in gevaar is?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Opvallend dat ze hem 3 juni al een bezoek gebracht hebben, hij toen kennelijk niet met haar samen was, terwijl ze wel dachten dat ze met hem ergens zat, maar dat ze die zoektocht zondag nog steeds niet echt nodig vonden, en het burgerinitiatief alleen maar steunden, niet aan deelnamen.
Bizar dat men dan blijft volhouden dat ze dachten dat Savannah samen met de verdachte ergens was, dat was ze dus op zaterdag 3 juni al niet meer.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
[..]
De politie heeft dus toch al op zaterdag een bezoekje gebracht aan de verdachte.
Nee idd, vreemd dat men het na het bezoek aan de verdachte op zaterdag 3 juni niet dusdanig heeft opgeschaald dat de politie iig zou deelnemen aan de zoektocht.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, dat geeft m.i. aan dat ze het hele weekend geen flauw idee hadden met wíe Savannah nou had afgesproken en waar ze dus eventueel zou verblijven. De jongen waarvan ze dachten dat ze mee had afgesproken bleek gewoon thuis te zitten, zonder haar. Als je dat niet weet, dan kan je toch ook niet zeggen dat iemand (14-jarig meisje) niet in gevaar is?
Nou ja, aan de ene kant begrijp ik ook wel dat de politie niet zonder aanwijzingen met een hoop agenten in een willekeurig gebied kan gaan zoeken. Daar is de capaciteit nou eenmaal te schaars voor. Savannah had op dat moment echt overal kunnen zijn. Maar ze hadden in ieder geval vanaf die zaterdag (en misschien al wel eerder) niet meer kunnen volhouden dat Savannah gewoon bij 'iemand' was en dat ze wel weer thuis zou komen. Ze hadden namelijk geen idee met wie Savannah dan was..quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd, vreemd dat men het na het bezoek aan de verdachte op zaterdag 3 juni niet dusdanig heeft opgeschaald dat de politie iig zou deelnemen aan de zoektocht.
Dat bericht dat ze mogelijk levend ergens zou zitten, is van 3 juni. Ik denk dat de politie die hoop/verwachting nog had toen ze naar de verdachte toe gingen (daarna dus, ook op 3 juni). Na dat bezoek hebben ze allen nog gezegd dat ze geen aanwijzingen hebben dat Savannah zich in het zoekgebied van het burgerinitiatief bevond.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Opvallend dat ze hem 3 juni al een bezoek gebracht hebben, hij toen kennelijk niet met haar samen was, terwijl ze wel dachten dat ze met hem ergens zat, maar dat ze die zoektocht zondag nog steeds niet echt nodig vonden, en het burgerinitiatief alleen maar steunden, niet aan deelnamen.
De burgemeester had dat "we dachten dat ze samen ergens zaten" op maandag 5 juni, na de vondst van het lichaam, toch nog als excuus opgevoerd?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat bericht dat ze mogelijk levend ergens zou zitten, is van 3 juni. Ik denk dat de politie die hoop/verwachting nog had toen ze naar de verdachte toe gingen (daarna dus, ook op 3 juni). Na dat bezoek hebben ze allen nog gezegd dat ze geen aanwijzingen hebben dat Savannah zich in het zoekgebied van het burgerinitiatief bevond.
Nope.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De burgemeester had dat "we dachten dat ze samen ergens zaten" op maandag 5 juni, na de vondst van het lichaam, toch nog als excuus opgevoerd?
Mwah, ik lees het hier wel als iets dat hij maandag gezegd heeft:quote:
https://www.rtvutrecht.nl(...)avannah-en-romy.htmlquote:De aangehouden jongen kende Savannah vermoedelijk via social media. Dat heeft burgemeester Van de Groep van Bunschoten maandag tegen het Radio 1 Journaal gezegd. Tijdens de vermissing is er steeds hoop geweest dat ze nog zou leven, aldus de burgemeester. "Er waren aanwijzingen dat ze zich met hem schuilhield op een ander adres", zei Van de Groep. De aanwijzingen kwamen van de familie en vriendinnen van Savannah.
Dat is ook pas duidelijk sinds we weten dat hij op 3 juni de politie op bezoek heeft gehad, zoals het er die maandag stond kwam het over alsof ze dat dachten tot het moment dat duidelijk was dat het gevonden lichaam haar lichaam was.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:16 schreef Burdie het volgende:
Die aanwijzingen zijn er waarschijnlijk tot zaterdagmiddag geweest?
Dat verwacht ik ook, maar dan hadden ze op dat moment dus geen flauw idee waar ze was en met wie.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:24 schreef Physsic het volgende:
Ik denk echt dat ze tot het vinden van het lichaam zondagochtend in de veronderstelling waren dat Savannah nog levend thuis zou komen en de verdachte tot op dat moment ook nog geen verdachte was.
Nee, daar was ik al bang voor. Ik blijf dat raar vinden..quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook, maar dan hadden ze op dat moment dus geen flauw idee waar ze was en met wie.
Ja, ik ook... vanaf het bezoek aan de verdachte op 3 juni is het dus een heel vreemd verhaal geworden.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 12:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, daar was ik al bang voor. Ik blijf dat raar vinden..
Om te vragen of hij leuk was.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom zouden die vriendinnen dan geprobeerd hebben haar te bellen?
Zolang er geen (betrouwbare) bron hiervoor is, is dat dus enkel nog speculatie.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:55 schreef woxxel het volgende:
Ze had al eerder afgesproken met m
Het was niet voor het eerst. Dat bericht las ik van iemand die het later weer verwijderd heeft
Ik vind het al eerder een vreemd verhaal. Naar mijn mening kan je als politie niet zo luchtig reageren op de vermissing van een 14-jarige als je geen flauw idee hebt waar of met wie ze heeft afgesproken. Er zijn natuurlijk wel vaker jonge meisjes vermist, maar in de meeste gevallen gaat het dan om meisjes die (voor korte tijd) zijn weggelopen uit een instelling of vriendinnen die samen op pad zijn gegaan. Daarvan was in dit geval geen sprake.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik ook... vanaf het bezoek aan de verdachte op 3 juni is het dus een heel vreemd verhaal geworden.
Volgens timmmmm ( Manager Nieuws Frontpage) mogen dit soort (onbetrouwbare) berichten hier wel - zie feedbackquote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:57 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Zolang er geen (betrouwbare) bron hiervoor is, is dat dus enkel nog speculatie.
Stuurde jij mij nou een privé bericht?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:57 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nope.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:28 schreef woxxel het volgende:
[..]
Stuurde jij mij nou een privé bericht?
Ik las net een bericht van iemand en nu staat die er niet meer tussen
Ja klopt.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:57 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |