abonnement Unibet Coolblue
pi_481600
Het kan aan mij liggen en noem me paranoide: Waarom krijgt de genomineerde bewoner Georgie ineens de ingeving iets liefdadigs te doen? Waarom wordt dat uitgezonden door BB? Zien wij hier een voorbeeld van manipulatie door Big Brother? En wat zijn de beweegredenen van Georgie?

Het viel me op......

Religion is a pacifier
pi_481602
quote:
Op 20 november 2000 01:56 schreef PeterV het volgende:
Het kan aan mij liggen en noem me paranoide: Waarom krijgt de genomineerde bewoner Georgie ineens de ingeving iets liefdadigs te doen?
De ingeving van Georgie? Volgens mij is het een verzoek van de redactie aan alle bewoners.
pi_481604
Ik doelde op dat geschuif met dat zakgeld van hem, alsmede een oproep aan zijn vrienden ook geld over te maken. Hij deed deze geste in de dagboekkamer, voor zover ik me kan herinneren als enige bewoner.

Het is gewoon vreemd dat juist een genomineerde bewoner dit gebaar maakt. Riekt toch naar manipulatie, vind ik.

Religion is a pacifier
pi_481610
Oh dat... Ja, dat vond ik ook op zijn minst heel apart. Het viel me op dat hij de hele tijd naar beneden keek, alsof hij zich ergens wel schaamde voor die aktie. Wat ook logisch is als hij het alleen maar doet om zieltjes te winnen.
pi_481615
Xenia!!

ff off T.

Jij bent toch niet de Xenia B. de C. en wordt jaarlijks verreden op duindigt?

  maandag 20 november 2000 @ 02:30:34 #6
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_481619
quote:
Op 20 november 2000 02:24 schreef Coos het volgende:
Xenia!!

ff off T.

Jij bent toch niet de Xenia B. de C. en wordt jaarlijks verreden op duindigt?


Dan zou die Sjeeeeees! van je wel effe n perspectief vallen bedoelje?
Ben te zaai voor een signature
pi_481625
?
  maandag 20 november 2000 @ 02:37:38 #8
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_481627
quote:
Op 20 november 2000 02:35 schreef cos-micV het volgende:
?
Qua sjeeezen en duindigt, weejewel, met snelle dingen en zo. Het was een grapje. Geen smiley nodig dacht ik zo. Toch wel? Okee!!!


-edit-
Duindigt IS toch wel het race-circuit van Nederland??? Twijfel ineens heel erg.......

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 20-11-2000 02:39]

Ben te zaai voor een signature
pi_481629
Wel ff bij de les blijven.....
pi_481630
Off-topic

Coos,
Nope sorry, ben ik niet. Ik lust geen bix en ik loop niet zo snel

/Off-topic

  maandag 20 november 2000 @ 02:44:32 #11
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_481634
quote:
Op 20 november 2000 02:40 schreef Xenia het volgende:
Off-topic

Coos,
Nope sorry, ben ik niet. Ik lust geen bix en ik loop niet zo snel

/Off-topic


Hmm, lui dus......
Sorry, ben in een vreselijke FOK! bui en kan het niet laten om in elk topic te reageren..... Negeer me maar, alsjeblieft!

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 20-11-2000 02:53]

Ben te zaai voor een signature
pi_481724
quote:
Op 20 november 2000 02:44 schreef Roache_ het volgende:
Hmm, lui dus......
Sorry, ben in een vreselijke FOK! bui en kan het niet laten om in elk topic te reageren..... Negeer me maar, alsjeblieft!
Noem je dit reageren in een Topic.?
pi_482226
Georgie is dus een duidelijke likker en wel zo'n likker dat hij denkt dat het nederlandse publiek niet doorheeft dat hij deze mooie geste alleen uit eigenbelang doet. Als deze inhoudsloze nullo eruit moet donderdag, hoop ik dat ze vd redaktie de meest schijnheilige scenes van hem achter elkaar zetten, zodat ie van schaamte niet meer weet waar hij moet kijken. Beau zet dan de duimschroeven aan door een zeer scherp interview waarbij de camera een shot maakt van onder de tafel waar zich een steeds groter wordend plasje vormt bij de broekspijp van Georgie. Kims ouders zitten in de studio en bij het zien van de frustie scene waarin Georgie Kim een "grafwijf" noemt (meer repsectloos kan volgens mij niet)staat de vader van Kimmibimmie op en geeft Georgie een gigantische hoek dat ie door de studio zeilt met achterlating van een spoor urine
eh Beau.....ben je daar nog?
pi_482568
pi_482952
quote:
Op 20 november 2000 01:56 schreef PeterV het volgende:
Het kan aan mij liggen en noem me paranoide: Waarom krijgt de genomineerde bewoner Georgie ineens de ingeving iets liefdadigs te doen? Waarom wordt dat uitgezonden door BB? Zien wij hier een voorbeeld van manipulatie door Big Brother? En wat zijn de beweegredenen van Georgie?

Het viel me op......


Viel mij ook op PeterV. En wat ik nog opvallender vond was dat het in de uitzending zo gemonteerd was dat direkt daarna het stukje kwam: "wie moet er donderdag vertrekken, u beslist mee, bel nu...."
Eerst dacht ik, wow, Veronica probeert Georgie er dus bewust in te houden, want zo'n montage kan haast niet toevallig zijn.
Maarrr, het zou ook best wel eens kunnen zijn dat Veronica dacht, "okee joh, jij wil, net nu je genomineerd bent, je centjes aan het goede doel geven. Best, maar dan zetten wij er in de uitzending wel even het thema van de week achter....."

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno op 20-11-2000 18:58]

The trick is to keep breathing
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')