Sea of Thievesquote:Op maandag 12 juni 2017 00:44 schreef Gutz het volgende:
3 games gespot die ik na review in overweging ga nemen.
LIS2
Anthem
En die piratengame waarvan ik de naam al weer kwijt ben.
Ik blijf wakkerquote:Op maandag 12 juni 2017 00:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net gekeken, 0600. dus slaap maar lekker uit
Dinsdag 18:00.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik hoop dat Sony beter is.
En wanneer Nintendo?
ik kwam vannacht 0700 thuis en heb nog niet geslapenquote:
werkenquote:
wat is je keuze geweest om dat nog niet te doen? de upgrade was gratis enzo...quote:Op maandag 12 juni 2017 00:50 schreef Necrodeath het volgende:
Ori zag er echt fantastisch uit.
Misschien toch maar upgraden naar Win10 rond die tijd.
quote:Op maandag 12 juni 2017 00:50 schreef Necrodeath het volgende:
Ori zag er echt fantastisch uit.
Misschien toch maar upgraden naar Win10 rond die tijd.
Dit moet haast wel een flop worden. Ik begrijp ook niets van hun marketing. Ze zetten in op een highend console, bieden deze aan voor 500, waar ze ws verlies op gaan maken.quote:
Je kan beter een pc/PS4 pro kopen. Je hebt niks aan Xbox.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:52 schreef eight het volgende:
[..]
Dit moet haast wel een flop worden. Ik begrijp ook niets van hun marketing. Ze zetten in op een highend console, bieden deze aan voor 500, waar ze ws verlies op gaan maken.
Waarom kies je dan in godsnaam voor de naam xbox one x? Terwijl je de xbox one en one s al verkoopt?
En wie gaat dit nu kopen? De meeste gamers hebben nog een relatief nieuwe console waar veel content voor in de maak is en de kwaliteit vd games steeds beter worden.
Die groep voelt écht niet de noodzaak om 500€ af te tikken.
Helemaal gelijk heb je. Daarnaast hebben ze totaal geen interessante first party titels. Jammer dat ze al hun eigen studios hebben gesloten.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:52 schreef eight het volgende:
[..]
Dit moet haast wel een flop worden. Ik begrijp ook niets van hun marketing. Ze zetten in op een highend console, bieden deze aan voor 500, waar ze ws verlies op gaan maken.
Waarom kies je dan in godsnaam voor de naam xbox one x? Terwijl je de xbox one en one s al verkoopt?
En wie gaat dit nu kopen? De meeste gamers hebben nog een relatief nieuwe console waar veel content voor in de maak is en de kwaliteit vd games steeds beter worden.
Die groep voelt écht niet de noodzaak om 500€ af te tikken.
Ik heb gewoon nog geen reden gehad om te upgraden.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is je keuze geweest om dat nog niet te doen? de upgrade was gratis enzo...
Vond je het geen mooie game dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |