Ik ben zo'n persoon die dan altijd gaat koken als mensen langs komen en ze vol proppen met allerlei eten. Ook al hebben ze al 8 dingen op, ik heb nog wel een 9 en 10.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel nu ik erover nadenk, of wist dat onbewust al wel.

Ja, ik zie 't nuquote:Op maandag 12 juni 2017 11:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij is veggie delite gewoon een broodje zonder vleeswaren. At ik ook wel eens vanwege het gezondheids aspect.

Vegetarisch is het, ik houd niet van Subways met vlees.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ah, eet je vegetarisch?
EDIT
Ik zag veggie voor vega aan, my badMaar goed, je kunt nog altijd vegetarisch eten he

Vier frikandellen met patatquote:Op maandag 12 juni 2017 11:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jij op een gemiddelde dag allemaal wegwerkt

Zo'n lief verzorgend oma'tje dat helemaal blij wordt van iedereen lekker veel eten gevenquote:Op maandag 12 juni 2017 11:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n persoon die dan altijd gaat koken als mensen langs komen en ze vol proppen met allerlei eten. Ook al hebben ze al 8 dingen op, ik heb nog wel een 9 en 10.

Wanneer kan ik langskomen dan?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n persoon die dan altijd gaat koken als mensen langs komen en ze vol proppen met allerlei eten. Ook al hebben ze al 8 dingen op, ik heb nog wel een 9 en 10.

Voor vandaag slechts een banaan, 2 koppen thee en een paar slokken waterquote:Op maandag 12 juni 2017 11:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jij op een gemiddelde dag allemaal wegwerkt

Weet je zeker dat je die stoofpeerkoekjes niet wilt? Misschien iets voor je mamske?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]

Hmm lekker, kopje theequote:Op maandag 12 juni 2017 11:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Voor vandaag slechts een banaan, 2 koppen thee en een paar slokken water

Alleen in de winter meestalquote:Op maandag 12 juni 2017 11:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jij bent ook een echte theeleut?

Al mijn vrienden dik maken zodat ik dunner lijk op de foto naast henquote:Op maandag 12 juni 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo'n lief verzorgend oma'tje dat helemaal blij wordt van iedereen lekker veel eten geven

Hehequote:Op maandag 12 juni 2017 11:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Al mijn vrienden dik maken zodat ik dunner lijk op de foto naast hen

Wahahahahquote:

Hoewel ik je buitengewoon goede smaak op eetgebied graag complimenteer, heb ik wel een beetje het gevoel dat je halverwege de eerste frikandel speciaal alweer bijna vol zit.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik er zelf nooit op sta als ik weer een viesdik moment heb

Ze houdt niet van zoet. Ik wel.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:55 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die stoofpeerkoekjes niet wilt? Misschien iets voor je mamske?

Dat is teleurstellend.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen in de winter meestal
Maar koffie drink ik nooit in ieder geval

Toen ik paxcon leerde kennen wilde hij niks bij mij thuis eten. Enkel van de Macquote:Op maandag 12 juni 2017 11:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoewel ik je buitengewoon goede smaak op eetgebied graag complimenteer, heb ik wel een beetje het gevoel dat je halverwege de eerste frikandel speciaal alweer bijna vol zit.

Nee dat valt wel mee als ik een goede dag hebquote:Op maandag 12 juni 2017 11:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoewel ik je buitengewoon goede smaak op eetgebied graag complimenteer, heb ik wel een beetje het gevoel dat je halverwege de eerste frikandel speciaal alweer bijna vol zit.

Hehe nee dit lag iets andersquote:Op maandag 12 juni 2017 11:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Toen ik paxcon leerde kennen wilde hij niks bij mij thuis eten. Enkel van de Mac

Oei! Ik heb nooit mee gekregen wat de exacte reden was, als je daar nog achter bent gekomen.quote:

Ik drink ook echt nooit koffiequote:Op maandag 12 juni 2017 11:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen in de winter meestal
Maar koffie drink ik nooit in ieder geval

Nog zo'n teleurstelling.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik drink ook echt nooit koffie
Wel elke dag thee

Volgens mij ben ik daarom zo'n populaire wingman, omdat de jagers naast mij dan wat knapper lijken.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Al mijn vrienden dik maken zodat ik dunner lijk op de foto naast hen

"We krijgen toch geen groente?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Toen ik paxcon leerde kennen wilde hij niks bij mij thuis eten. Enkel van de Mac

Hehe nice. Ik ga volgens mij sushi happen met die kerol deze week.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee als ik een goede dag heb
Laatste keer dat ik een frikandel speciaal had was trouwens met rezje op Leiden CS denk ik

Hipstervoerquote:Op maandag 12 juni 2017 12:04 schreef G-Pier het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Quinoa is? Is dat een soort rijst ofso?

Euhm, nee hoorquote:Op maandag 12 juni 2017 12:04 schreef TwisterNederland het volgende:
Volgens mij kent iedereen elkaar hier persoonlijk

quote:Op maandag 12 juni 2017 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daarom zo'n populaire wingman, omdat de jagers naast mij dan wat knapper lijken.
Die ene mythe?quote:

Een graagvorm inderdaad.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:04 schreef G-Pier het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Quinoa is? Is dat een soort rijst ofso?

Volgens mij heb ik jou nog nooit eten zien consumeren, enkel bier.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff jouw beeld van mij is echt verkeerd

Ja. Jij eet altijd komkommer met kaas op je broodje.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff jouw beeld van mij is echt verkeerd

Ik had toen daarvoor zelfs een prachtige lasagne gemaakt terwijl rez zat te gamen :squote:Op maandag 12 juni 2017 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou nog nooit eten zien consumeren, enkel bier.
Dus mijn beeld lijkt me juist wel uitstekend.
Oh dat is wel een lekkere combi hequote:Op maandag 12 juni 2017 12:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Jij eet altijd komkommer met kaas op je broodje.

De foto's die ik van jou in de bieb heb gezien!quote:

Dat is de Pax combi.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had toen daarvoor zelfs een prachtige lasagne gemaakt terwijl rez zat te gamen :s
[..]
Oh dat is wel een lekkere combi he

hehehequote:Op maandag 12 juni 2017 12:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De foto's die ik van jou in de bieb heb gezien!

Ah, meneer had weer noten op z'n zang. Hij is altijd wel kritisch met eten. In mijn huis had je natuurlijk gewoon die chille AH-lasagne opgewarmd in de magnetron.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had toen daarvoor zelfs een prachtige lasagne gemaakt terwijl rez zat te gamen :s

Wel die verse hoop ik? Niet die ene die naar plastic smaakt?quote:Op maandag 12 juni 2017 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, meneer had weer noten op z'n zang. Hij is altijd wel kritisch met eten. In mijn huis had je natuurlijk gewoon die chille AH-lasagne opgewarmd in de magnetron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |